• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.277 votes
Profile

Media Markt

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

In Filmdragers en apparatuur > Winkels en videotheken > Het online shopping topic:

Bij de Mediamarkt vanaf maandag:

The Godfather trilogie, The Matrix trilogie, Jurassic Park trilogie, The Ultimate Bourne Collection en Back to the Future trilogie op blu-ray voor €20!

Verder nog wat blu-rays voor €7 per stuk, of 2 voor €12,50.

Ook nog blu-rays voor €9 per stuk, of 2 voor €15.

Verder hebben ze ook weer zeer veel exclusieve steelcases in blu-ray, zo te zien NIET met een blauwe rand! Per stuk voor €7 en 2 voor €12,50!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Bij mij in Zoetermeer hebben ze 2 bakken met steelcase en normale Blu-ray's. Beide bakken zijn 5 euro per titel. Maar bij 1 van de 2 bakken staat er 2 voor 8 en in het klein: laat een factuur maken bij onze medewerkers.

Heb dus films uit beide bakke door elkaar gehaald en alle films 2 voor 8 laten maken. Heb o.a. Leon, Brooklyn's Finest, Tropa de Elite 1 en 2 voor 4 euro per stuk gehaald.

Misschien een tip om ook ff in de MM bij jou in de buurt te kijken.

Flieber

• 116 messages
  • 829 votes

Nu bij de MM 10 euro per kilo TOP dvd's (blijkbaar zijn dat er 11).

Heb net even gekeken bij de MM in Leeuwarden niet erg indrukwekkend veel DFW-meuk met veelal matige titels.

Ook de in de folder beloofde 150 verschillende titels waren bijlange na niet aanwezig (eerder 40) en als je dan 11 redelijke/matige titels bijelkaar moet scharrelen dan is dat een onmogelijke opgave.

Voor de liefhebbers van Blake & Mortimer, hiervan waren er wel 3 verschillende titels aanwezig.

Helaas elk maar met zo'n 50 minuten per DVD.

Verder nog:

Karakter

Abel

Van de koele meren des doods

Op hoop van Zegen

Highlander 5 (steelcase)

I hate valentine's day

Red baron

Bandits

Hero wanted

Immortals

Running scared

Bangkok revenge

Happy Gilmore

Twelve

Legend of Bruce Lee

Semi-pro

Man of the year

Flashbacks

Sniper

A love song for Bobby Long

Beyond a reasonable doubt

Cyborg soldier

Wake of death

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik was gister in Eindhoven, maar da's echt geen doen.

Ze hebben alles in één grote bak geflikkerd die zeker een meter hoog is waardoor je dus de helft van de titels maar ziet.

Sowieso was 't niet veel soeps. En de 'beste' films had ik helaas al zoals Running Scared, Happy Gilmore, Semi-Pro en Beyond a Reasonable Doubt.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

maar media markt blijft gewoon een klote winkel als je films wilt kopen..

Of ze gooien t in bakken waar je zowat je rug aan breekt of ze zetten presentatie's die gewoon niet te doen zijn waar je voor meer dan de helft van de titels door je knieën moet gaan. Nee, geweldig is het gewoon niet.

Enig presentatie wat nog overzichtelijk is zijn die dunne tafels waar ze titels naast elkaar leggen in stapels. Maar de prijs die ze hanteren blijft ook duur.. 5 euro tot zeker 20 euro wat op tafel ligt. Je zou eerder van die meeneem prijzen van 1 of 2 euro verwachten maar dat gooien ze in zo'n bak

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik betrap me d'r vaak op dat ik toch naar de Mediamarkt ga maar vaak weer met lege handen naar buiten loop.

Vaak zijn de prijzen veel te hoog, en zoals je al zegt die rekken die bijna tot de grond gaan zijn ook niet te doen.

Ik koop 't de laatste tijd vooral bij de FRS. Goedkoper en door de rekken is makkelijker doorheen te snuffelen.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

@j0enne:

Precies hetzelfde idee over de Mediamarkt

Bovendien krijg ik meestal schele koppijn van de bak herrie die er over je wordt uitgestort, en zeker de wat oudere klanten gauw de deur uitjaagt.

Helaas is er hier geen FRS meer in de buurt.

Liever online kopen dan maar.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Ik was van het weekend in Rotterdam,

dat betekend natuurlijk ‘even op zoek gaan naar de MediaMarkt’ en gevonden!

Ik kwam weer ogen te kort, en kreeg alweer snel last van mijn nek!

Maar wat heb ik toch weer veel plezier gehad!

Heb daar deze dvd’s gekocht (niet veel)

The Inbetweeners Movie 3,00

Machette 4,00 (RTL7 Films voor Mannen versie)

Night Of The Living Dead 4,00 (Eone 1963 Geremasterd)

Helaas kan ik The Night Of The Living Dead niet meer ruilen,

wel kan ik deze afraden bij de fans en klanten.

Deze dvd uitvoering is namelijk van Eone (voorgaand RCV)

En dan staat er heel leuk Geremasterd op,

maar het beeld is gewoon 4:3 en er zit geen Nederlandse ondertiteling bij.

Verder wel helemaal blij, dat ik daar geweest ben!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Is er een of andere actie bij Media Markt? Zag niks aangekondigd staan. Ik mocht ineens 30% minder afrekenen bij de kassa. Alles met korting, behalve de films die al 4.99 waren. Gewoon hagelnieuwe blurays en DVD's ook de recente titels als Argo en Io e Te. Niet geprotesteerd uiteraard.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

3 halen, 2 betalen.

Hoeveel heb je er dan gehaald?

Of kreeg je gewoon op elk artikel 33% korting?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ah, dank. Dat verklaart het. 8 stuks. 2 goedkoopste dus zonder korting. Het was ook niet exact 30%, maar ik kwam op 70,8% uit.

Mogen ze wel wat reclame voor maken dan - heb dat nergens zien staan, maar had ook weinig tijd dus heb een beetje graaien op de stapels. Had ik er het bet nog eentje meegenomen dus. Ik was eigenlijk op zoek naar de nieuwe anime titels van FilmFreak, maar die kon ik zo gauw niet vinden.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Vandaag nog even teruggeweest (in Utrecht, gisteren was in Amsterdam), staat wel af en toe met een A4-tje aangegeven, maar niet echt opvallend. Zeker omdat die hele winkel al uitblinkt in druk, chaotisch en zo.

Wat ook opvalt zijn de enorme prijsverschillen. Gisteren kocht ik de blu ray van Extremely Loud & Incredibly Close in Amsterdam voor 7,99 (met korting 4,95) in Utrecht is die gewoon nog 17,99...

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ah, dank. Dat verklaart het. 8 stuks. 2 goedkoopste dus zonder korting. Het was ook niet exact 30%, maar ik kwam op 70,8% uit.

Mogen ze wel wat reclame voor maken dan - heb dat nergens zien staan, maar had ook weinig tijd dus heb een beetje graaien op de stapels. Had ik er het bet nog eentje meegenomen dus. Ik was eigenlijk op zoek naar de nieuwe anime titels van FilmFreak, maar die kon ik zo gauw niet vinden.

Ik heb gewoon een folder van de Mediamarkt thuis gekregen bij alle reclame waar 't luid en duidelijk in staat.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Binnenkort wellicht nog eens naar Mediamarkt (België - Hasselt). Vaak leuke aanbiedingen, maar helaas heb ik de interessante dingen al vaak in mijn bezit. Jammer dat hun website helemaal niks voorstelt als je een filmliefhebber bent. Je moet echt naar de winkel gaan om te weten wat er in hun gamma zit.

Prinz

• 1085 messages
  • 4221 votes

Ja, en dat is meestal ook een boeltje daar. Zeker voor de kwalitatieve film.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ondertussen in de Mediamrkt Hasselt geweest. IK heb niets gekocht wel titels genoteerd voor later misschien eens te kijken of te kopen. Veel interessant zat er eigenlijk niet tussen voor mij.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Is het bij jullie ook zo, een grote graaibak met dvd's erin, (met de beste onderin ). Schijnt een verkooptechniek te zijn, maar ik hou er helemaal niet van.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Dk2008 wrote:

Is het bij jullie ook zo, een grote graaibak met dvd's erin, (met de beste onderin ). Schijnt een verkooptechniek te zijn, maar ik hou er helemaal niet van.

Die zijn er wel, maar deze keer zat er niet veel in. Ik denk dat dit enkel als ze overschotten hebben dat ze die vullen. In die graaibakken zit er sowieso zelden iets interessants voor mij en ongelooflijk veel dubbels. Ik ben dat zoeken al snel moe. Vroeger kon me uren amuseren met het speuren naar DVD's, nu ben ik niet meer zo geduldig Het is ook omdat ik al veel heb (naar mijn mening dan). Iets op gevoel kopen doe ik ook niet meer zo vlug.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ze kunnen de dvd's in die bakken beter gewoon verticaal neerzetten. Een rommeltje op die manier.

MerikW

• 65 messages
  • 130 votes

Op de media markt webshop heb je Back to the future blu-ray steelbook voor maar €6,66 zonder verzendkosten!

the flash

• 317 messages
  • 103 votes

alexspyforever wrote:

Binnenkort wellicht nog eens naar Mediamarkt (België - Hasselt). Vaak leuke aanbiedingen, maar helaas heb ik de interessante dingen al vaak in mijn bezit. Jammer dat hun website helemaal niks voorstelt als je een filmliefhebber bent. Je moet echt naar de winkel gaan om te weten wat er in hun gamma zit.

dat vind ik ook zeer spijtig

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Kan iemand me vertellen waar ik in vredesnaam die 3is2 moet invullen?

Gwen80

• 226 messages
  • 521 votes

Dk2008 wrote:

Ze kunnen de dvd's in die bakken beter gewoon verticaal neerzetten. Een rommeltje op die manier.

Ja, je kan zo nooit alles bekijken wat er ligt, want zodra je er iets uithaalt verglijdt de rest. En bovendien zou je er helemaal in moeten kruipen wil je zien wat onderop ligt.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Iets wat zo wanordelijk wordt 'gepresenteerd' , daar heb ik een afkeer van. Ook rekken die worden volgepropt en waar je zowat in moet kruipen om te weten wat er in zit, daar begin ik nog niet eens aan. Tijdverlies, frustrerend en je vindt zelden iets wat je zoekt.

Men zegt wel een beetje filmliefhebber kijkt het origineel. Maar een goede verkoper respecteert ook de aangeboden verkoopwaar ook al zijn het films die moeilijk aan de man kunnen worden gebracht.

Als ze allereest eens zorgen voor een fatsoenlijke website zodat je weet wat ze aanbieden.

Gwen80

• 226 messages
  • 521 votes

En een fatsoenlijke genre indeling, want soms ligt iets bij een heel ander genre dan je denkt, dat is vooral ook met cd's.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik koop nu vooral via 2dehands webssites of Amazon. Prijzen zijn veel interessanter zo.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Winkelketen Saturn gaat op in Media Markt - Economie - VK - volkskrant.nl

Elektronicaverkoper Saturn stopt in Nederland. De keten met 13 vestigingen gaat op in het succesvollere Media Markt, dat 32 Nederlandse winkels heeft.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Wat is Media Markt toch duur geworden met blu-rays. Zojuist speciaal erheen gegaan omdat The Walking Dead seizoen 5 en de nieuwe Avengers in de aanbieding zijn, stond prominent in de folder (zonder prijzen erbij). Wat blijkt, 40 euro en 18 euro respectievelijk. En dat noemen ze tegenwoordig actieprijzen.

Vanzelfsprekend met lege handen naar huis gegaan.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Totaal oninteressante winkel geworden m.b.t. DVD's en Blu-rays, en dat al sinds jaren.

Assortiment en prijzen vallen dik tegen.

De Duitse vestigingen zijn ook al niet beter (was voorheen wel zo)

Voor wie wel eens in Duitsland gaat shoppen, en dan noem ik even Aken als voorbeeld. is beter af bij een zaak als Müller.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Zo presenteren ze het ook. Dat ze het zelf ook weinig interessant vinden. Liever hebben ze dat je een tv, ofzo aanschaft. Niettemin vis ik nog wel eens een stapeltje dvd's uit de aanbiedingenbak.

Müller Deutschland: Übersicht - mueller.de zit overal in Duitsland.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.