Media Markt
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Mijn vriendin had afgelopen weekend een dvd gekocht bij de mediamarkt te Bergen op Zoom, maakt ze hem thuis open blijkt het schijfje geheel onder de krassen te zitten, dat lijkt me voor een nieuwe gesealde dvd niet normaal.
Dus zij vandaag op haar vrije middag terug met de dvd,
kreeg ze daar van een snotaap van een jaar of 17/18 te horen dat ze de dvd binnen 24 uur had moeten terug brengen en werd er met niet mis verstaande woorden ook nog bij gezegd dat ze hem waarschijnlijk zelf wel beschadigd zou hebben en dat ze sowieso geen dvd's en cd's ruilden vanwegen die reden.
Toen ik dat bij thuiskomst van mijn werk te horen kreeg ontplofte ik toch wel even.
Oh en dat zou ook als beleid op hun site staan.
Nou, echt niet. Ik heb vaak genoeg iets wat niet ok was omgeruild, welliswaar was dat bij MM te Rotterdam, maar dat moet geen verschil uitmaken.
Dat zou dus betekenen dat je eigenlijk nooit bij MM een cd of dvd kunt ruilen.
Op de bon en op hun site staat gewoon ruilen binnen 14 dagen en daar ga ik ze echt aan houden.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Vraag me trouwens wel af waarom ze die dingen nodig hebben. Interne statistieken lijkt mij, maar wat willen ze dan net te weten komen en waarom ?
Gerichte (direct) marketing of zoiets vermoed ik.
Zijn ze niet bepaald de enige in natuurlijk, maar veel andere bedrijven kopen die informatie doorgaans.
Zij hier hebben gewoon de ballen het direct aan de klant te vragen.
.
Op zich wel grappig, maar een beetje dom als je er in mee gaat.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
en @ thunderball.
Dat heb je natuurlijk al snel bij die grote winkels. Daar ben je gewoon een nummertje en kun je onmogelijk iemand aanspreken tenzij het een 18 jarig menneke is die zelf niks te vertellen heeft.
Da's een beetje de keerzijde van de goedkope producten, de waardeloze service.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Op zich wel grappig, maar een beetje dom als je er in mee gaat.
Dom... Hangt er maar vanaf. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die graag op de hoogte worden gehouden van nieuwe releases, acties, prijsverlagingen, promo's en dergelijke meer. Zelf kan ik er weinig mee, maar dom zou ik zulke mensen niet noemen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik zie het verschil niet tussen het krijgen van algemene reclame of klantgerichte reclame eigenlijk 
Klantgerichte reclame is afgestemd op persoonlijke aankoop- en bestedingspatronen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Heh, zover kan ik nog volgen 
Ik bedoel alleen maar dat het mij weinig kan schelen of er nu product A of B in mijn reclameboekje staat. Wat mij betreft mogen ze fortuinen spenderen aan het afstemmen van reclame op mijn behoeften, in de prullenmaand gaat het toch.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik zie het verschil niet tussen het krijgen van algemene reclame of klantgerichte reclame eigenlijk 
De ene doe je bewust aan mee.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Maar zooi sturen doen ze toch. Moesten ze nu vragen elke keer een enquete in te vullen dan was het wat anders, nu investeren ze gewoon meer in gepersonaliseerde reclame terwijl ik er toch niet naar kijk. Daarbij is het uitstotteren van een postcode niet zo vermoeiend dat ik het daarvoor zal laten.
Lijkt me eigenlijk vermoeiender om tegen zulke dingen in te gaan.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Dan doe je dat niet he, makkelijk zat.
Ik vind het persoonlijk achterlijk om mijn adres en persoonsgegevens bij elk product dat ik koop af te geven om een ander aan zijn makkelijke reclameinfo te helpen, maar ja.
Ieder z'n meug.
.
p.s. Ik dacht dat het meer een typisch Nederlandse instelling was, die slappe 'ach, wat maakt het uit, ze doen het toch' instelling.
.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Ik vind het achterlijk om de oplossing te kiezen die het meeste moeite vergt, aangezien het resultaat toch eender is. Reclame of gepersonaliseerde reclame blijft reclame, en het valt toch door je bus.
Adres en persoonsgegevens is al opvallend meer dan een postcode, dus daar kan je al even denken of je niet gewoon braaf zegt het niet te willen geven.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Reclame of gepersonaliseerde reclame blijft reclame, en het valt toch door je bus.
Bij mij niet hoor, heb zo'n sticker weet je wel 
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes
Las vandaag (reclameblad) dat ze in MM een 2disc Editie hebben van Taxi Driver. Morgen even langs gaan, want deze film wil ik al een tijdje zien 
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
in Utrecht op het station: Spider-Man 2disc limited edition (met comic book, foto boekjes en wat mooie kaarten) voor maar 6 euro!
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Daarstraks nog Carrie in MM gaan halen,ze vroegen ook mijn postcode en tellen 1 cent neer voor een zakje, dat is pas onnozel.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Die postcode vragen ze steeds meer in winkels. Dan weten ze waar ze hun folders door de brievenbus kunnen duwen...
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik heb niet voor niets een NEE / NEE sticker. 
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
MediaMarkt heeft een zeer slechte service en wat dat betreft zeer klantonvriendelijk. Ze kunnen nog veel leren van hun concurenten als MyCom of Correct (te Rotterdam).
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
MediaMarkt heeft een zeer slechte service en wat dat betreft zeer klantonvriendelijk. Ze kunnen nog veel leren van hun concurenten als MyCom of Correct (te Rotterdam).
Inderdaad ,Ik heb er ook het nodige meegemaakt wat een butzaak is dat zeg. 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik vind dit maar een vage titel...
Alle Mediamarkten hebben verschillende prijzen voor hun dvd's, dus kan er niet per mediamarkt (de belangrijkste) een topic gemaakt wordt?
Bv:
Breda
Rotterdam
Groningen en nog een paar andere?
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Alle Mediamarkten hebben verschillende prijzen voor hun dvd's, dus kan er niet per mediamarkt (de belangrijkste) een topic gemaakt wordt?
Bv:
Breda
Rotterdam
Groningen en nog een paar andere?
Dan kan je natuurlijk wel aan de gang gaan blijven. Bijna elke middelgrote stad heeft nu onder hand een Mediamarkt vestiging.
Het zouden wel erg veel topics worden, en ook overbodig.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Dan kan je natuurlijk wel aan de gang gaan blijven. Bijna elke middelgrote stad heeft nu onder hand een Mediamarkt vestiging.
Het zouden wel erg veel topics worden, en ook overbodig.
Dat is een nadeel. Is trouwens niet mijn eigen idee, ik heb het op andere dvd-sites gezien dus ik dacht: Misschien is het een idee voor moviemeter om dat ook eens te doen!
Maar ja het wordt dan wel te rommelig inderdaad.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
ik heb het op andere dvd-sites gezien dus ik dacht: Misschien is het een idee voor moviemeter om dat ook eens te doen!
Ik snap niet echt waarom sites dat doen, maar ja.
Precies. 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Paths Of Glory voor €5,99
bij Mediamarkt Breda.
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11863 votes
Zijn er nog interessante koopjes bij de MediaMarkt? Ik ga zaterdag met mijn vriend, dus ik ben benieuwd 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Niks, ben Zondag geweest. Je kan beter naar de Blokker gaan.
Trouwens, ik vind kinderfilms peperduur bij de Media Markt vergeleken een Blokker of speelgoedwinkel.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Zijn er nog interessante koopjes bij de MediaMarkt? Ik ga zaterdag met mijn vriend, dus ik ben benieuwd 
Die bijen film is €10,- bij mm breda.
grayfoxz
-
- 46 messages
- 46 votes
Op het moment marvel actie bij de MM.
Iron man tekenfilm serie en de nieuwe film.
xmen, hulk en spiderman tekenfilm series. en nog verschillende,
Kijk maar in de folder. Best leuke dingetjes 
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11863 votes
Ik zag het in de folder, ik had gehoopt dat ze weer een aantal horrorfilms zouden hebben, maar dat was niet zo. Ik kan me herrineren dat ze (volgens mij) 2 jaar terug heel veel horrorfilms hadden, voor een euro of 5 per stuk. Toen heb ik een hele stapel meegenomen.