• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.987 votes
Profile

Media Markt

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Wat ik eigenlijk wel raar vind van de MM is dit: Sommige kwaliteits-dvd's zijn dan weer spotgoedkoop en sommige belachelijk duur. Prijzen zijn raar daar.

Fza

• 48 messages
  • 664 votes

Overgewicht wrote:

Ja snap dat niet echt, want ze staan allemaal los van elkaar maar gaan samen onder de naam Mediamarkt, zodat ze samen grotepartijen kunnen inkopen dat het goedkoper is voor hun zodat ze met de prijzen kunnen stunten, maar waarom doen ze dat dan niet allemaal:S

http://nl.wikipedia.org/wiki/Franchise_%28ondernemen%29

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

al die discussies, en dan te bedenken dat ik al die reclames heb moeten produceren :S Ik ben blij dat ik van MM af ben.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Je hebt die slogan: "Ik ben toch niet gek" toch niet bedacht hè dragje. Anders hadden ze die Loden Leeuw wel naar jouw mogen brengen .

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

De prijzen zijn raar omdat mensen denken dat de kwaliteits dvd's juist heel duur zijn en ze er tog niet naar kijken als ze daar zijn, terwijl die prijzen zo laag zien zodat ze die juist wel kopen en de meeste ''slechtere films/dvd's'' worden duurder aangegeven omdat ze verwachten dat bijna niemand het zal kopen?

Zo denk ik er althans over, het zal vast en zeker niet kloppen maar ja. Maar bijvoorbeeld Band Of Brothers is daar goedkoper dan overal daar is die box €30,- (Geen steel-case). Maar bijvoorbeeld heb ik daar A Bridge Too Far zien liggen voor €17,99 (geen special edition) de special edition lag rond de €25,- -/+

Terwijl de normale editie bij FRS gewoon ligt bij: 2e halve prijs. En die ligt er voor €9,99 dus als je 2 dvd's koopt b.v. betaal als het ware maar €5,- voor die dvd i.p.v €17,99

Dat is dan wel weer raar, terwijl A Bridge Too Far, wel een kwaliteits dvd is!!!!!!

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Even een voorbeelde van wat ik hier boven gezegt heb:

-Ichi The Killer, Pas nieuw op Asiamania: 8,99 Euro

-Ichi The Killer, Oude versie van World Wide Cinema van DFW: 16,99 Euro

En zo zijn er nog een hoop andere titels waarvan de prijzen niet kloppen.

Maar voor de rest een topwarenhuis.

horrorjp

• 320 messages
  • 894 votes

jah indd sommige dvd´s koop je gewoon voor 4 euro.

en dan ook nog leuke titels

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Er is een leuke actie bij media markt

1 KG films,muziek etc. voor €11,-

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Wat is een KG?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

serpico wrote:

Wat is een KG?

kilogram, aldus m'n basisschoolleraar. Alhier lag er haast niks in de bak (50 cd's + 5 dvd's). Een cd'tje meegenomen (1 euro), waar ik wel blij mee was.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Maar het gaat dus eigenlijk niet om die kilogram, maar ze hebben gewoon lage prijzen? Lekker vaag

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Weet niet kan wel. Misschien bedoelen ze het wel letterlijk .. :l

En hebben ze er ook echt een weegschaal staan. Waar je kunt kiezen, 1 kg dvd's, Bon printen. Zakje pakken alles erin, en stikkertje er op plakken...

Dat zou wel lol zijn. Maar ik denk gewoon dat ze bedoelen dat het heel goedkoop is.., Lijkt me wel logisch!

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Mag het een onsje meer zijn?

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Bij ons (in Eindhoven) lag zo goed als niets. De enige film die ik kon vinden was New Police Story (die was een euro) die heb ik dan ook meegenomen . Volgens de verkoper komt er maandag een nieuwe lading.

Achmed

• 550 messages
  • 0 votes

Ik ga naar de mediamarkt in Rijswijk. En ik kocht laatst Boondock Saints voor maar 4,99€ en Pulp Fiction, From Dusk Till Dawn en Jackie Brown (in een box set samen) voor maar 7€.

Ik koop niet alleen maar bij MM omdat ik daar laatst Dawn of the Dead zag voor 9,99 en bij FRS was hij 5,99. Ik heb hem nog niet gehaald maar ik hoop dat hij nog bij de FRS is. Als je echt van films houd en het meeste uit je geld will halen moet je wel bereid zijn om meerdere winkels langs te gaan en niet alleen in bv. de MM rond te hangen.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Mensen er zijn SUPER aanbiedingen bij de Mediamarkt- Breda

Hier een aantal:

La Vita é Bella = €4,99

Home Alone 1/2/3/4 = €4,99 (P.stuk dus).

Pirates Of The Caribbean Box 3 dvd - €17,50

Vele serie-boxen v.a. €10,- per box

Alle A Quality Film Collection films voor - €9,- per stuk (O.a. Papillon, der untergang, magnolia etc. Met GRATIS extra film!)

Alle gekozen films, jou keuze films (our favorites your choice) van af €5,- per stuk de volgende films o.a. voor €9,- : Casablanca, 300, amadeus, blood diamond etc.

Dvd's die niet uit zijn voor maar €15,- : The Bourne Ultimatum (alle beide soorten, steel-case en normale editie) Ratatouille etc.

Veel blue-ray en hd-dvd's zijn er al te vinden v.a. €8,99 !!!

Ik ben er vandaag heen geweest en heb mooie titels voor zachte prijs aan kunnen schaffen. De prijzen zijn daar laag vanwege 10 jaar dvd ofzo

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Niet veel bijzonders aan hoor.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Ow oke, maar ja. Ze zijn goedkoper dan de FRS voor het geval je daar noch een paar dvd's wou kopen je kunt ze bij de Mediamarkt goedkoper vinden. Dat was mijn bedoeling =]

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Friends alles seizoenen voor 8,49 per stuk, iedereen zal de serie al hebben maar ik zelf nog niet zal er volgende keer wel even een paar meenemen...

Achmed

• 550 messages
  • 0 votes

Oew, ik zal morgen na school eens even langs de MM in rijswijk gaan dan... kijken of er nog wat leuks is om mee te nemen...

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

wo2-Freak wrote:

Mensen er zijn SUPER aanbiedingen bij de Mediamarkt- Breda

Hier een aantal:

La Vita é Bella = €4,99

Home Alone 1/2/3/4 = €4,99 (P.stuk dus).

Pirates Of The Caribbean Box 3 dvd - €17,50

Vele serie-boxen v.a. €10,- per box

Alle A Quality Film Collection films voor - €9,- per stuk (O.a. Papillon, der untergang, magnolia etc. Met GRATIS extra film!)

Alle gekozen films, jou keuze films (our favorites your choice) van af €5,- per stuk de volgende films o.a. voor €9,- : Casablanca, 300, amadeus, blood diamond etc.

Die aanbieding van Pirates of the Caribbean is volgens mij wel mooi. Hier bij de Mediamarkt in Rijswjik zijn de films uit de Quality FIlm Collection goedkoper, vaak 7/8 euro.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

moviefreak#1 wrote:

Bij ons (in Eindhoven) lag zo goed als niets. De enige film die ik kon vinden was New Police Story (die was een euro) die heb ik dan ook meegenomen . Volgens de verkoper komt er maandag een nieuwe lading.

Ah, hier in Rotterdam 3 euro. Maakt niet uit, want ik had de film toch al.

wfiret

• 39 messages
  • 0 votes

Waarom de prijzen zo verschillend zijn bij de Mediamarkt? Wat ik heb gehoord is dat de MM kijkt naar de prijzen van producten in zijn eigen omgeving. Een dvd kan bijvoorbeeld bij de Mediamarkt in Rotterdam duurder zijn dan bij de Mediamarkt in A'dam.

Daarnaast was ik laatst met een collega in de MM van Den Haag en hij wilde wat prijzen opschrijven om er later nog over na te kunnen denken. We werden toen nog vriendelijk verzocht geen prijzen op te schrijven want dat "mag" niet. Dus ik zeg zo; "Ik mag dus de prijzen ook niet onthouden en dan naar buiten gaan om het vervolgens op papier op te schrijven?" Opmerking van MM-medewerker; "Ik ben nu nog aardig tegen je...."

Oftewel een indirecte bedreiging. Ik heb een hekel aan die winkel..

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Had je zijn supervisor of leidinggevende moeten verwittigen van de 'bedreiging'.

Grappig, want veel electronicazaken zoals de BCC en De Block adverteren juist met prijsvergelijkingen. Als je het elders goedkoper vindt dan gaat er bij de betreffende dealer nog meer van de prijs af.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

wfiret wrote:

Opmerking van MM-medewerker; "Ik ben nu nog aardig tegen je...."

Toch wel gewoon doorgegaan met schrijven mag ik hopen?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik denk dat ik niet meer bij zou komen van het lachen.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ach ja, als je soms ziet wat voor een figuren er werken...

wfiret

• 39 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

(quote)

Toch wel gewoon doorgegaan met schrijven mag ik hopen?

Ja, we hebben de prijzen stiekem opgeschreven!

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Van 20 juni t/m 31 juli veel 'classics' in prijs verlaagt. Veel leuke aanbiedingen, ik ga er zeker een kijkje nemen.

Klik

Onderaan op die pagina's klikken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.