• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.970 votes
Profile

Media Markt

Frankeermachine

• 988 messages
  • 6604 votes

In Zwolle heb je een rek dat begint met dvd's van 1,50 en loopt op tot 15,00 euro. Zit altijd wel wat leuks bij voor minder dan 5,00 euro.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Het is me opgevallen dat heel veel dvd's bij Media Markt stukken goedkoper zijn dan bij andere swinkels.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

'Dat is maar schijn. Ja, er zijn best aardig wat dvd's goedkoper, maar ga je aandachtiger vergelijken zal het beeld wat je had je vies tegenvallen. Ze spelen slim op de consument in door ruim voldoende goedkope dingen te verkopen en hopen dat deze ook dingen mee neemt die niet zo goedkoop zijn als elders.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Laatste twee jaar toch behoorlijk minder gaan kopen daar, stuk duurder geworden. Weinig echt goede aanbiedingen meer. Via webwinkels is veel meer voor veel minder geld te halen.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Eens. Had nu vandaag wel toevallig Bloody Sunday voor 1 euro....Ook cd's waren vooral in hun begin tijd echt wat goedkoper. De vele echt goedkope cd's van 3 tot 1 euro (die ik interessant zou vinden) zie ik zelden meer.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

neo wrote:

Eens. Had nu vandaag wel toevallig Bloody Sunday voor 1 euro....Ook cd's waren vooral in hun begin tijd echt wat goedkoper. De vele echt goedkope cd's van 3 tot 1 euro (die ik interessant zou vinden) zie ik zelden meer.

Één euro!!!

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Groot inkopen en stunten maar. En mensen krijgen zo het beeld dat het de goedkoopste zaak is. ''Meer betalen als nodig, Ik ben toch niet gek!''. Zou eens leuk zijn als iemand van de consumentenbond de dvd prijzen gaat vergelijken met andere winkels. Weet nu al wat er uit gaat komen.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Mediamarkt is inderdaad behoorlijk goedkoop, niet bij alle dvd's, maar de aanbiedingen die ze hebben zijn vaak enorm goed. Dat de prijzen van die aanbiedingen laag zijn door groot in te kopen doet er toch niet toe? Het gaat om de uiteindelijke prijs.

Ik heb trouwens nog nooit een film op dvd gekocht, ben ik de enige? De meeste films kijk ik meestal maar een keer, bij de tweede keer zie je misschien wel dingen die je eerder niet opvielen, maar de spanning en de humor is meestal totaal weg.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

tukkerstein wrote:

bij de tweede keer zie je misschien wel dingen die je eerder niet opvielen, maar de spanning en de humor is meestal totaal weg.

Dan heb je nog niet veel / te weinig goede films gezien vrees ik.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Deze week in de aanbieding:

300 steelcase edition (2 discs)

€ 13,- MediaMarkt Breda

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

het klopt mediamarkt stunt met dvd`s

maar ze hebben wel in het achterhoofd , mensen kopen meer dvd,s dan alleen maar die goedkopere waar ze eigenlijk voor komen

voorbeeld : vorige maand was het eddie murphy maand veel oudere dvd,s waren 4,99 of 5,99 en dan komt de stunt leg er de dvd 300 langs die 1 of 2 euro goedkoper is dan ergens anders en die pak je dan ook want mensen lopen niet meer stad en land af

wij misschien wel mensen die veel films willen en als hobby hebben wij maken er een sport van om overal de koopjes te zoeken mijn vriendin vind het geweldig en zegt dat soms tegen andere mensen dat ik overal zoek naar waar de film het goedkoopst is

en dan kijk of er een actie aan hangt zodat mijn budget niet overschreden word

maar de gewone mens komt in 1 winkel en ziet een leuke aanbieding en neemt zo andere dvd`s mee

maar in het algemeen ; mediamarkt lijkt goedkoper

en stunt ook met nieuwe dvd,s door ze iets goedkoper te maken maar uiteindelijk denk ik dat het overal even duur is

want de drang om een super leuk cool vet filmpje mee te nemen word toch wel groot

Jan W

• 117 messages
  • 248 votes

Bij de MM haalde ik wel eens dvd's voor een leuke prijs maar de laatste paar jaar eigenlijk niet meer. Ze worden te duur! Tegenwoordig heb je zoveel keus, een rondje door de stad langs de FRS, de Blokker, de speelgoedzaak, de witte boekenmarkt en je staat versteld van de enorme prijsverschillen. Dvd's duurder dan 10 euro koop ik niet eens meer. En anders wacht ik wel tot de prijzen inzakken en anders maar niet

Sowieso valt het me op dat dvd's net zo prijsgevoelig zijn als goud, zilver of olie. De prijzen jojo-en op en neer zonder dat ik daar een plausibele verklaring voor heb.

Jack Sparrow

• 472 messages
  • 3267 votes

Alex van Warmerdam collectie( zonder de dvd van Ober ) voor slechts 19,99 euro bij MM Groningen!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wow!

Verschillen de prijzen nog per vestiging?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Morgen maar eens gaan kijken in Utrecht!

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Ja de prijzen verschillen per vesting! In Breda kost hij gewoon €42. Misschien moet ik hem maar gewoon bij Bol.com aanschaffen.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

In Utrecht hebben ze hem helemaal niet en staat ie in hun systeem voor de 'gewone' prijs van 42 euro...

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

39 euro MET Ober DVD bij de Bijenkorf, vrijdag & zaterdag nog!

Esteban

• 3606 messages
  • 1826 votes

kappeuter wrote:

Wow!

Verschillen de prijzen nog per vestiging?

Meer nog, verscheidene keren kwam ik al tegen dat een film aan de ene kant van de winkel bij de aanbiedingen stond. En ook aan de andere kant, bij de 'nieuwe' films, met een veel hogere prijs op. (FRS)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Er zit zeker verschil in..

Ik kocht deze week de Friends all seasons box bij de MM Arnhem voor 99 euro en een kennis kocht hem in de MM Leeuwarden voor 10 euro minder..pfff

Weet iemand hoe het met de MM in Breda zit?

is daar veel keus?

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

MM Breda heeft over het algemeen de duurste prijzen van alle Nederlandse MediaMarkt vestigingen.

hmm, zo'n voor gevoel had ik al...

Die MM zit ook op zo'n klote plek vindt ik.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

De MediaMarkt in Breda zit naast de Ikea, in principe niet een hele vreemde plek. Ik merk inderdaad dat de MediaMarkt in Breda verschrikkelijk duur is en ik ook meestal van een koude kermis thuis kom. Gelukkig zit hij wel op 500 meter van mijn huis vandaan!

ja ik kom ook alleen maar in het centrum van breda woonboulevard ding vindt ik zelf te ver...

maar ja binnekort maar is bij de MM in Utrecht kijken

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Elke Mediamarkt-vestiging is een aparte BV, elke vestiging betaalt wat geld om mee te kunnen liften op het succes van de formule, maar het kan dus inderdaad makkelijk zijn dat prijzen per vestiging verschillen.

Ja snap dat niet echt, want ze staan allemaal los van elkaar maar gaan samen onder de naam Mediamarkt, zodat ze samen grotepartijen kunnen inkopen dat het goedkoper is voor hun zodat ze met de prijzen kunnen stunten, maar waarom doen ze dat dan niet allemaal:S

Japie Mol

• 354 messages
  • 1994 votes

Ik heb afgelopen zaterdag de box van de Sopranos aangeschaft (seizoen 1-5) voor EUR 99,00. Hij staat nu in het krantje voor EUR 149,00 als aanbieding dus?!! Heb ik ff geluk. Weet iemand of de box elders ook maar 99,00 euro kostte?? Mijn dag is goed in ieder geval

Japie Mol

• 354 messages
  • 1994 votes

Trouwens Bij MM Rijswijk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.