- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Meest overgewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Meest overgewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vindt vorm sowieso veel belangrijker dan inhoud. Bij Scott's films is het verhaal eigenlijk maar bijzaak, hij doet dingen wat hem onderscheidt van andere hollywood directors. Ik durf hem zelfs revolutionair te noemen. Terechte score voor Man On Fire m.i..
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
The Godfather. Sorry, mensen maar ik vond er geen flikker aan. En dan staat ie op de top 2 van de top 250?
Alien. Erg aardige film, maar veel hoger dan een gemiddelde van 3,50 had voor mij niet gehoeven.
Vascago
-
- 4798 messages
- 3593 votes
Zegt iemand met een top 10 met Harry Potter en Pirates of the Carribean 2. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Is meneer beledigd omdat Albus je lievelingsfilm overschat vindt? 
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Death Race is ook zorgelijk overschat zeg..
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Ik durf hem zelfs revolutionair te noemen...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Stone komt inderdaad nog wel het dichtst in de buurt maar toch niet in de mate waar Scott dat wel doet. Vooral in Domino gaat Scott helemaal los. Bij Ridley zie ik dat niet echt terug moet ik zeggen.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Los gaan? Hmmm hannibal misschien, maar ik weet niet precies wat er bedoeld wordt.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Pirates of the Caribbean 2 is inderdaad wel schrikbarend erg overgewaardeerd.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
-Die Fälscher, aardige film maar 3,66 is toch wel erg overgewaardeerd.
-Tears of the Sun, 3,44 is een veel te hoog gemiddelde voor zo'n slechte film.
-The Untouchables, hoort niet in de top 250 te staan.
-Final Destination, is gewoon saai.
-M, aardige film maar toch vind ik een gemiddelde van 3,87 wat te hoog.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Ik zeg niks 
Maar ik zag tot mijn schrik dat het gemiddelde van deze film nog constant stijgt...
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Daar ben ik ook heel erg van geschrokken. Deze film heeft helemaal niets te zoeken in de top 250. Laat staan in de top 20 van deze lijst.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
Top20?
Pff, hoort in de flop 10 te staan.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8161 votes
Daar ben ik ook heel erg van geschrokken. Deze film heeft helemaal niets te zoeken in de top 250. Laat staan in de top 20 van deze lijst.
Forrest gump is een prima film. Maar ik snap het wel, je bent natuurlijk helemaal overstuur omdat je nr 1 een plek gezakt is.
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Zegt iemand met een top 10 met Harry Potter en Pirates of the Carribean 2. 
Tja, als dat mijn lievelingsfilms zijn dan is dat mijn mening hè. Maar het punt van dit topic is gewoon, dat als iemand een film met een hoog gemiddelde slecht vind, dan vind hij of zij die film automatisch overrated. Dus iedereen die voor The Godfather 3,5 of lager geeft, zal hem zeker overrated vinden. Dat Alien jouw lievelingsfilm is kan, ik denk dat jij hem zelfs ondergewardeerd vind
. Ik persoonlijk vond Alien ook wel een goede film, hoor, maar toch een beetje overrated. Was ook een klein beetje teleurgesteld, want ik houd erg veel van science-fiction en deze film had hier een gemiddelde van 3,88, maar hij viel me toch een beetje tegen.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Fight club.
Seven
the usual suspects.
reservoir dogs.
amelie nogwat.
what's eating gilbert grape
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Altijd jammer dat er in dit soort topics zo gereageerd moet worden. Na zo veel lof kan ik begrijpen dat iemand Fight Club als overschat bestempeld.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
- Boondock Saints
- Man On fire
- Training Day
- Transformers
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Het feit dat ik aanzienlijk positiever over Training Day 4,5* (2001) oordeel dan jij wil ik geheel buiten beschouwing laten. Ik vind het vreemd een film met slechts een gemiddelde van 3,62 die bij lange na niet in de top 250 staat overgewaardeerd te noemen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Altijd jammer dat er in dit soort topics zo gereageerd moet worden. Na zo veel lof kan ik begrijpen dat iemand Fight Club als overschat bestempeld.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Inderdaad een reactie die nergens op slaat.
Ikzelf vind Fight Club echt barslecht, misschien wel de slechtste film die ik in mijn leven gezien heb.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zo ver wil ik nog niet gaan
. Eén van de beste films die ik ooit gezien heb. Heeft imho ook wel een hoog hate it or love it gehalte. Maar ik ga niet iemand Lynchen omdat ie mijn favoriete films overschat vindt. Sterker nog; vind users zelfs interessanter die mijn favoriete films niks vinden.
Eens met speranza over Training Day dat die wat buiten de boot lijkt te vallen voor de titel meest overschatte film. Al geeft Pastichio er wel weer 1* voor, valt ook wat voor te zeggen.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes

Moet bekennen die film ook zwaar overrated te vinden.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Fight Club is geweldig! Ondergewaardeerd!
Maar zo kun je blijven doorgaan natuurlijk.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4235 votes
Een film die op de 24ste plaats in de top 250 staat ondergewaardeerd?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vond het ook maar een vreemd statement.