- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- onafzienbare films: de lijst
onafzienbare films: de lijst
vahdet
-
- 8 messages
- 16 votes
Pirates of The Carabean 3 heb ik wel 4 keer gezien maar nog steeds niet van begin tot eind 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
The Village, daar ben ik tot 2 keer toe bij in slaap gevallen. Net zoals bij The Da Vinci Code, daar heb ik 3 keer een poging bij gedaan.
En dan toch stemmen. 
Saldek
-
- 290 messages
- 176 votes
The Two Towers van Lord of the Rings. Zat in de bioskoop en na drie kwartier zat ik al op me horloge te kijken. Na een uur zat ik er alleen nog maar omdat ik nu eenmaal een ticket had gekocht. Na nog een half uur verder leek het me een goede gelegenheid een dutje te doen. Daar besloot ik mijn besteedde acht Euries te gebruiken om op huis aan te gaan om er nog een geslaagde avond van te maken. Heb me dodelijk verveeld met die film.
Gezien de waardering voor de film zal ik tot de weinigen behoren, het is niet anders.
barns
-
- 478 messages
- 775 votes
Ik hoop dan toch wel dat je begonnen bent met het 1e deel, en niet in het 2e deel bent ingestapt ?
Als je het 1e deel namelijk niets vond, zou je het tweede deel ook niet kijken waarschijnlijk. Als je het 1e deel wel goed vond, is het 2e deel ook zeker een must 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Pff zijn er een heel wat. 2012, Grease, Lawrence of Arabia, Dances With Wolves, Citizen Kane, The Butterfly Effect, The Last Samurai, The Bourne Identity, Gran Torino, Changeling, The Boy in the Striped Pyjamas, Seven Pounds, Felon, WALL-E, The Curious Case of Benjamin Button, Defiance, Die Another Day en ga maar verder. Allemaal potentiele buizen. 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
The Bourne Identity, Gran Torino, The Boy in the Striped Pyjamas, Felon, WALL-E, The Curious Case of Benjamin Button, Defiance.
Zijn allemaal films die ik wel waardeer 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Oeps sorry
. Nouja zoals dit topic al beschrijft, ik heb de films niet afgekeken. Sommige na zo'n 10 minuten, andere na een uurtje. Dus er kan altijd een verrasing inzitten.
Pipoo!
-
- 446 messages
- 2635 votes
The Signal.
Ik kijk normaal gesproken alles uit. Maar dit kon ik gewoonweg niet verdragen. Best leuk drie regiseurs die alledrie een apartstukje film maken en elkaar plakken.
Maar van bloederige moorden en zombies binnen 10 seconden overschakelen naar een komedie om uiteindelijk af te sluiten met een regiseur die het dramagedeelte voor zijn rekening neemt. Tijdens het komedie stuk uitgezet.
Nee bedankt!
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Nogal onevenwichtige film, inderdaad, maar ik vond het komedie-gedeelte wel erg leuk. Kan ook komen doordat ik dat stuk als eerst heb gezien toen ik er een keer middenin viel, en vervolgens de film in zijn geheel heb bekeken.
Pipoo!
-
- 446 messages
- 2635 votes
Nogal onevenwichtige film, inderdaad, maar ik vond het komedie-gedeelte wel erg leuk. Kan ook komen doordat ik dat stuk als eerst heb gezien toen ik er een keer middenin viel, en vervolgens de film in zijn geheel heb bekeken.
Dat zou kunnen inderdaad. Ik was ook wat gedesillusioneerd doordat ik in eerste instantie niet wist dat deze omschakelingen er aan zaten te komen. Maar goed, dvd doet nu dienst als onderzettertje hehehe
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
De meest recente is Max Payne. Wat een k*tfilm.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Heb ik een tijd geleden een stukje van meegepikt op Film1. inderdaad, wat een boutfilm: slecht en dan niet eens op de hilarische manier.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En dan toch stemmen.
Ja, dus? Ik heb ze toch telkens opnieuw opgezet om verder te kijken? Ik heb er dan misschien 3 keer over gedaan, maar wel grotendeels alles van de film gezien hoor. Die enkele minuten die ik niet gezien heb zal echt geen stem uitmaken. Niet zo zeuren.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Maar als je in slaap valt en dan nog stemmen... 
@ Materny en Karl van H.
Max Payne leek me nog vermakelijk. Is hij echt zo slecht?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, als ik 's avonds om 23.00 een film opzet, en om 00.30 vallen mijn ogen dicht en de volgende dag kijk ik het gemiste stuk alsnog, wat is het probleem dan? Dus je mag alleen stemmen als je 100% geconcentreerd naar een film hebt gekeken, zonder tussenpauzes e.d.? Onzin.
Bij een film als TDVC, die al erg lang duurt, is het niet handig om die 's avonds na een lange dag werken te kijken, maar ookal zou ik maar 3/4 van een film gezien hebben is dat voor mij genoeg om een oordeel erover te vellen en te stemmen hoor.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Zeg ik ook niet. Ik las zelf pauzes in doorheen de film. Maar waarom plaats je dan een bericht in dit topic als je ze toch hebt afgekeken?
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Maar als je in slaap valt en dan nog stemmen... 
@ Materny en Karl van H.
Max Payne leek me nog vermakelijk. Is hij echt zo slecht?
Hij leek me ook vermakelijk. Maar: lelijke decors, slechte special effects, kleurloos en emotieloos acteerwerk... Een actiescène was ik nog niet tegengekomen, wel een stuk dat voor horror door moest gaan (denk ik) maar de plank wel érg missloeg. Wat ik ervan heb gezien was in ieder geval slecht genoeg om het maar gauw op een andere zender te zetten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Omdat ik 'heb je niet uitgezeten' in mijn ogen meerdere betekenissen kan hebben dan alleen vroegtijdig afzetten. Voor mij hoort meerdere keren over één film doen daar ook bij.
Ik had ook niet de beginpost gelezen toen ik het postte, dat zoiets hier niet genoemd mocht worden.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
... dus laten we de film dan lekker fleurig maken?). Lekkere wegkijker met een fijn stijltje en prima acteerwerk (Kunis
)
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Omdat ik 'heb je niet uitgezeten' in mijn ogen meerdere betekenissen kan hebben dan alleen vroegtijdig afzetten. Voor mij hoort meerdere keren over één film doen daar ook bij.
kaholiic
-
- 169 messages
- 1566 votes
Blood Trails. Dat was waarschijnlijk de slechste.
Na Wrong Turn 3 had ik zelfmoord neigingen, maar ik heb hem wel uitgekeken!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik had mijn post ook beter moeten formuleren en me niet direct aangevallen moeten voelen. My bad.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Pff zijn er een heel wat. 2012, Grease, Lawrence of Arabia, Dances With Wolves, Citizen Kane, The Butterfly Effect, The Last Samurai, The Bourne Identity, Gran Torino, Changeling, The Boy in the Striped Pyjamas, Seven Pounds, Felon, WALL-E, The Curious Case of Benjamin Button, Defiance, Die Another Day en ga maar verder. Allemaal potentiele buizen.
Kijk jij wel graag film? 
Pipoo!
-
- 446 messages
- 2635 votes
Kijk jij wel graag film?
@ Kevin13
Zo, daar zitten toch wel wat favoriete films van mij tussen. Jij bent waarschijnlijk of jong, of meer geïnteresseerd in komedies als american pie.
Gokje! 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Ben nog jong ja (17).
Ben niet echt geinteresseerd in één specifiek genre. Heb natuurlijk zoals iedereen wel een favoriet genre maar ik kijk alles wat binnen mijn bereik ligt.
En de American Pie reeks is niets voor mij. De eerste 2 vond ik nog leuk maar de 5 of 6 delen daarachter waag ik me niet aan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja maar, je noemt in één adem zo even 18 films op die je niet hebt uitgezeten.... Dat is best een hoop. Waarom heb je die films dan vroegtijdig afgezet?
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Waarom? Omdat ik ze slecht vond natuurlijk. 2012 hebben we op school bekeken tijdens een 4 uur lange studie. We hadden de keus film kijken of buiten voetballen. Na een tijdje was ik wel uitgekeken op 2012 en ben dan naar buiten gegaan. De meeste van die films zoals om maar even voorbeelden te noemen Grease, The Butterfly Effect, The Last Samurai, The Bourne Identity zat ik te kijken met vrienden. Je verliest je concentratie en voor je het weet staat de film op pauze en zit je op cafe. Andere films huur ik maar als die niets voor mij zijn zet ik het af en huur ik een andere film.
Ben nogal een redelijk moeilijk iemand qua film. Ook een reden om niet naar de bioscoop te gaan. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dan ben je wel een non filmliefhebber zeg. Ik heb deze zelfs uitgezeten. Daar ben ik ook enorm trots op. Als je zo wat titels kan opnoemen, dan doe je het toc hwel te vaak. Een keer kan het gebeuren, maar als je dat zovaak doet kan je beter geen films meer kijken.