• 177.945 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.602 votes
Profile

onafzienbare films: de lijst

dttom

• 2146 messages
  • 2156 votes

Heat, eerste viel ik in slaap en tweede keer vond ik het ook slaapverwekkend maar heb ik het net gered.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

dttom toch..

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Alles waar ik ooit aan begonnen ben heb ik volgens mij ook wel uitgezeten, dus dan blijft er voor mij enkel een lijstje over van films die ik in vele etappes heb gekeken (want: dodelijk saai) en die lijst wordt dan waarschijnlijk aangevoerd door Gone With the Wind en Lawrence of Arabia... Shoot me

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Lawrence of Arabia Kom op zeg, jij ook je mond spoelen

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

the glimmerman , the quest,simon sez, en ja hoor heat maar ik denk dat als ik hem volledig ga bekijken , hij dan wel zal meevallen(afgaand van de racties op mm)(kunnen er best nog meer zijn maar die ben ik dan al vergeten)

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

traffic,the rainmaker en the foreigner

pinky

• 373 messages
  • 1999 votes

Hoihoi, een nieuwe tussenstand!

Met 2 stemmen ieder aan de leiding:

Bless the Child

English Patient, The

Interview with the Vampire

Nee, Tovenaar, als je The Siege vier keer afzet telt hij toch maar 1 keer.

Diskwalificaties:

Op Heat, Keeping The Faith, Gone with the Wind en Lawrence of Arabia werd gestemd terwijl ze tóch werden afgekeken. Dat is dus niet saai genoeg.

MASH blijft een twijfelgeval: Boordappel laat ons nog weten of hij er in geslaagd is de eindaftiteling te bereiken.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

pinky wrote:

MASH blijft een twijfelgeval: Boordappel laat ons nog weten of hij er in geslaagd is de eindaftiteling te bereiken.

Hehe, ik ga dalijk weer proberen de play knop in te drukken. Morgen volgt de uitslag wel.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

O ja ik weet er een, Midnight in the Garden of Good and Evil.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Ik ook: "The Butcher Boy" van Neil Jordan. Zwaar irritante film; niet uitgekeken, en niet gestemd. Bah!

jester

• 806 messages
  • 1245 votes

The English Patient en Time Bandits komen spontaan bij me op, maar er zijn er vast meer.

pinky

• 373 messages
  • 1999 votes

Vanavond op TV (V8): Black Sheep. Een greep uit de reacties:

"I've never wanted to run from a theater so much in my life."

"Film critic Gene Siskel said that this was the first film he walked out on in 26 years of reviewing movies."

...Kortom: wil je er ook bijhoren en kunnen zeggen dat je een film NIET hebt afgezien: grijp die kans!

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

hoe lang moet je gekeken hebben voordat de film in aanmerking komt voor de niet afgekeken lijst??

Want ik ben bij Black Sheep niet verder gekomen dan ongeveer 5 minuten.

yosemite44

• 1241 messages
  • 1314 votes

pinky wrote:

Vanavond op TV (V8): Black Sheep. Een greep uit de reacties:

"I've never wanted to run from a theater so much in my life."

"Film critic Gene Siskel said that this was the first film he walked out on in 26 years of reviewing movies."

...Kortom: wil je er ook bijhoren en kunnen zeggen dat je een film NIET hebt afgezien: grijp die kans!

renske

• 1105 messages
  • 926 votes

Pinky, als ik heel vaak wegloop tijdens Keeping the Faith mis ik toch een boel? Het enige wat verschilt met 'niet afkijken' is dat ik de zender laat aanstaan en ondertussen leuke dingen doe zoals afwassen .
Dus ik vind jouw reden voor diskwalificatie niet zo'n goeie - maar ja, het is jouw lijstje.
The Butcher Boy heb ik evenmin afgekeken. Het zou kunnen dat ik stiekem wel gestemd heb - dan weet iedereen nu dat ik nogal liegerig ben als het op het stemmen van niet afgekeken films aankomt.
voor iemand me gaat verbeteren: ik wéét dat ik leugenachtig moet schrijven ipv liegerig maar leugenachtig klinkt zo zwaar voor zo'n licht vergrijp.

pinky

• 373 messages
  • 1999 votes

petey wrote:

hoe lang moet je gekeken hebben voordat de film in aanmerking komt voor de niet afgekeken lijst??

Want ik ben bij Black Sheep niet verder gekomen dan ongeveer 5 minuten.

Een Goede Vraag! Eerste reactie: hoe korter gekeken, hoe meer 'ie telt! Maar goed, wat nou als je 'm al uitzet na "Samuel L. Cohen Presents" (ca. 3 seconden)? Mag dat? Nee. We scherpen het reglement wat aan: de minimale kijktijd wordt 5 minuten. Black Sheep telt!

pinky

• 373 messages
  • 1999 votes

renske vroeg:

Pinky, als ik heel vaak wegloop tijdens Keeping the Faith mis ik toch een boel? Het enige wat verschilt met 'niet afkijken' is dat ik de zender laat aanstaan en ondertussen leuke dingen doe zoals afwassen .

Wederom een intelligente vraag, waaruit maar weer eens blijkt hoe onontgonnen het terrein waarop wij ons hier begeven wel is. Maar ik denk desalniettemin dat de diskwalificatie terecht is:

Alhoewel Faith kennelijk wat mindere episoden kende (afwassen was leuker...) bleef je, zij het met tussenpozen, kijken. Een fatale fout! (Goed hè, dit is mijn Hercules Poirot-imitatie.) Hiermee gaf je aan dat de film in al zijn saaiheid toch niet afstotelijk genoeg was om de genadestoot te geven. Je had immers ook nog je nagels kunnen gaan knippen of naar het tuinierprogramma op BBC2 kunnen kijken of bedenk maar een andere relatief boeiende bezigheid. Maar nee: je keek verder. Tsja.

renske vond:

... het is jouw lijstje.

This list belongs to the world

renske biechtte op:

...dan weet iedereen nu dat ik nogal liegerig ben als het op het stemmen van niet afgekeken films aankomt.

The outcoming of Renske: dapper, heel dapper. Wellicht hebben meer MM-ers zich schuldig gemaakt aan dit vreselijke vergrijp: dit is je kans om met jezelf in het reine te komen. Voeg die film voor eens en voor altijd toe aan de onafzienbare lijst en Get It Out Of Your System!

renske

• 1105 messages
  • 926 votes

Technisch bekeken heb ik de aftiteling niet gezien van Keeping the Faith. Dus eigenlijk heb ik 'm echt niet afgekeken.

Ha! Daar hebt ik jou tuk!!!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Dan is bij mij de enige WELafzienbare film The Matrix Reloaded omdat ik bij deze de eerste keer ben blijven zitten om de Revolutions-trailer te bekijken, . Ik zal me maar onthouden van het opnoemen van elke film die ik dan niet heb afgezien .

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

narva77 wrote:

Ik ook: "The Butcher Boy" van Neil Jordan.

Hé narf, wat maak je me nou?

T is wel een Ierse film!

pinky

• 373 messages
  • 1999 votes

renske wrote:

Technisch bekeken heb ik de aftiteling niet gezien van Keeping the Faith. Dus eigenlijk heb ik 'm echt niet afgekeken.

Aha! En toch stemmen, hè?! (Heb ik jou lekker weer tukker)

Maar laten we serieus / bij het onderwerp blijven. In deze jachtige tijden is het schier onmogelijk een film letterlijk af te zien. In de bioscoop wordt men van de sokken gelopen door de naar buiten stormende massa en op TV wordt de film keurig verknipt tot opvullertje voor tussen de commercials, waarbij de aftiteling het eerste slachtoffer is.

Lukt het toch aan de aftiteling te beginnen dan is er nog een probleem, want een beetje aftiteling duurt tegenwoordig langer dan 50 jaar geleden een complete speelfilm. Het bekijken van al deze lettertjes is de meesten onder ons niet gegeven.

Waarmee ik bedoel te zeggen (aanvulling 7a bis op de spelregels): een film kan worden beschouwd als afgezien, indien de toeschouwer er in is geslaagd het gebodene te bekijken vanaf de aanvang des films tot aan het begin der eindaftiteling.

En volgende keer gaan we bedenken hoeveel seconden film je daartussenin mag missen en hoeveel minuten film er maximaal uitgeknipt mogen zijn.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Jammer de boterhammer maar MASH is afgekeken. In 4 etappes nog wel.

mr.Frielink

• 744 messages
  • 0 votes

Ik heb I Am Sam nooit kunnen afkijken. Ik kwam niet verder dan zo'n anderhalf uur, en ik deed toch hard m'n best.

pinky

• 373 messages
  • 1999 votes

BoordAppel wrote:

Jammer de boterhammer maar MASH is afgekeken. In 4 etappes nog wel.

Bummer.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Ik heb trouwens Heat nooit afgekeken omdat die toen op SBS of zo kwam en alles er tussendoor waardoor ie langer dan 3 uur duurde en ik m opnam terwijl dat helemaal niet kon en zodoende stond het einde er niet op en heb ik een kwartier lang heel hard lopen welen en tieren tegen SBS. Maar ik vond de film eeeeerg goed en wilde m dolgraag afkijken, dus beetje loos als je m laat meetellen.

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

The Tuxedo is voorlopig de enig(st)e film die ik heb afgezet voortijdig....

maar ik heb Oesters van Namkee gewonnen op dvd en die heb ik nog niet op durven zetten....

pinky

• 373 messages
  • 1999 votes

BoordAppel schreef:

Ik heb trouwens Heat nooit afgekeken...beetje loos als je m laat meetellen.

Dat zeg je verkeerd: het is een beetje loos dat je hem dan opgeeft voor deze lijst. Lees de spelregels in het eerste bericht nog maar eens; het gaat hier om films die niet om aan/af te zien zijn; overmacht telt niet.

Je Heat-stem is bij deze vervallen. (Schiet lekker op zo.)

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Baby Geniuses

Attack of the Killer Tomatoes

vrijwel alle ernest verfilmingen

bloodsport 4

CROSSROADS !! (ik heb het precies een kwartier volgehouden)

Fire on the Amazon

Jack (met robin williams die ene)

Mission to Mars

Discovery of Heaven

Naar de klote !

Popeye (jawel met robin williams)

alle nerds verfilmingen

Super Mario Bros.

en

last

but

not

least

DE ZEEMEERMAN (kots,kots, need i say more>)

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

EmDee schreef:

(quote)
Hé narf, wat maak je me nou?

T is wel een Ierse film!

Tja, maar wel een zwaar irritante film. Ken wel betere Ierse films hoor

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ik bedacht me vanmiddag dat Once Upon a Time in the West de enige film is die ik nooit heb afgekeken........

(met een 'Sjors cup a soup' stemmetje) Kom maar, kom maar, kom maar.....:D

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.