• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.844 votes
Profile

onafzienbare films: de lijst

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Hoofd beveiliging op de filmset was ie.

yeyo

• 6351 messages
  • 4614 votes

MR APOCALYPSE wrote:

(quote)

American History X heeft geen deel 2

Jawel, hij is alleen maar in beperkte kringen uitgekomen, omdat hij te gruwelijk was. Meer hierover in het forumtopic "vervolg op American History X"

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

yeyo wrote:

(quote)

Jawel, hij is alleen maar in beperkte kringen uitgekomen, omdat hij te gruwelijk was. Meer hierover in het forumtopic "vervolg op American History X"

Hahaha heb het ff gelezen die topic...

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2254 votes

Police Story, met Jackie Chan. De combinatie van foute jaren '80 muziek en een behoorlijk pijnlijke poging tot humor (Jackie Chan die zogenaamd aangevallen wordt door een van zijn eigen mensen in het huis van een of andere dame) deed simpelweg pijn aan mijn oren.

Verder heb ik, voor zover ik me kan herinneren, nooit een film niet uit kunnen zitten. Zelfs Death Proof heb ik tot het einde volgehouden, en dat verbaast me eigenlijk nog altijd.

gukker

• 343 messages
  • 819 votes

Beowulf&Grendel, oersaai.

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Enkele weken terug heb ik 'Gerry' van Gus van Sant met moeite uitgezien. Zelfs het testbeeld is interessanter om naar te kijken..

Pierre1965

• 372 messages
  • 1419 votes

Mijn vrouw heeft destijds de film Top Gun niet uitgekeken.

Ze viel in slaap in mijn armen.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

The Love Guru, na 10 minuten.

Meet the Spartans. Na 15 seconden.

2 films die ik toch al niet wou zien

Bij Death Proof heb ik trouwens wat geskipped.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

The Village. (Bagger)

Iron Man (in slaap gevallen, later poging tot opnieuw gekeken.)

G.i. Joe. (4 keer teruggespoeld, gekeken, niet meer gekeken, teruggespoeld etc..)

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Irréversible heb ik uitgekeken met heel veel moeite.

Ik vond het een echte vervelende film, totaal niks voor mij.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

2012 gezien in 2 delen. Want ik ergerde me kapot aan de cliche's

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

The Portrait of a Lady. Met zeer hoge verwachtingen aan begonnen, omdat Jane Champion me eerder zeer aangenaam heeft verrast met Holy Smoke en de hoofdrol van Nicole Kidman. Ik heb zeker mooie beelden gezien. Het was echter tergend langzaam en ik was te moe.

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Heb niet snel veel moeite met films. Maar 2001: A Space Odyssey en Apocalypse Now (de Redux versie) daar had ik erg veel moeite mee.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Ongeveer:

Reading Book of Blockade (Aleksandr Sokurov)

Teza (Haile Gerima)

Norbit (Brian Robbins) (doorgespoeld)

Beowulf (Robert Zemeckis) (doorgespoeld)

Caligola (Tinto Brass) (doorgespoeld)

Ai no Corrida (Nagisa Ôshima) (doorgespoeld)

Wong Fei Hung: Chi tit gai dau neung gung (Jing Wong & Woo-ping Yuen) (doorgespoeld)

Wild Side (Sébastien Lifshitz) (doorgespoeld)

Shortbus (John Cameron Mitchell) (doorgespoeld)

Metropolis (Fritz Lang) (doorgespoeld)

The Birth of a Nation (D.W. Griffith) (doorgespoeld)

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Metropolis kun je ook makkelijk op dubbele snelheid kijken hoor Mis je nog niks!

stephan73

• 6269 messages
  • 14443 votes

Verhoeven wrote:

Ongeveer:

Metropolis (Fritz Lang) (doorgespoeld)

Dan zal je blij zijn met de nieuwe versie die pas in Berlijn in premiere is gegaan. Nu namelijk nog langer!

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2254 votes

Chinatown van Roman Polanski heb ik halverwege maar uitgezet. Op zich zal de film heus niet slecht zijn, maar er was na een uur nog altijd niet echt oiets gebeurd dat me aanzette verder te kijken. Wel een uitstekende film voor als je de slaap maar niet kunt vatten.

Funny People en Bobby zijn twee films die op het randje zaten: allebei behoorlijk ergerlijke films, waarvan ik nog altijd niet precies kan begrijpen waarom ik ze nou uitgekeken heb. Waarschijnlijk om toch nog een oordeel te kunnen vellen: allebei een welverdiende 1,0*

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Bobby onlangs aangeschaft. Op de gok, was maar 1 euro. Maar hoor inderdaad gemengde meningen over de film.

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2254 votes

Bereid je dan maar voor op een overdreven sentimenteel, overdreven Amerikaans drama. Wellicht dat het dan nog wel meevalt. Ik zat eigenlijk min of meer te wachten op een film die daadwerkelijk over Bobby Kennedy ging (had alleen de titel gezien en de synopsis op de achterkant gelezen; mijn zusje had de film gehuurd) en werd dus nogal verrast door een film waarin eigenlijk niets gebeurt. Je zit twee uur lang te kijken naar personages die - naar mijn mening - niet bijster interessant zijn.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Oke, ik bereid me voor

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Dances with wolves en enkele andere films met K.K. wat een saaie nietszeggende film was dat. Daarom heeft ie ook een oscar gewonnen. Net als bij literatuur, moeten ook films het zwaarste materiaal en het taaiste onderwerp hebben om prijzen te winnen

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Gonzo8000 wrote:

Dances with wolves en enkele andere films met K.K. winnen

K.C zul je bedoelen?

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Sorry ff te snel getypt

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Dirty Harry. Maar dat is omdat hij telkes op een achterlijk laat tijdstip word uitgezonden. Dan verlies ik mijn aandacht gewoon.

Ook evil dead 2 heb ik niet uitgekeken.

Le Edzel

• 879 messages
  • 2624 votes

Ik heb Naked de eerste keer niet helemaal uitgezeten, had hoge verwachtingen destijds en stelde me toch enigzins teleur, vandaag toch nog maar eens verder gekeken en ik weet ook weer waarom ik gestopt was. Niet mijn film.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

jordandejong wrote:

Dirty Harry. Maar dat is omdat hij telkes op een achterlijk laat tijdstip word uitgezonden. Dan verlies ik mijn aandacht gewoon.

Ook evil dead 2 heb ik niet uitgekeken.

Dirty Harry had ik ook opstaan maar ik dommelde al weg in de 1e minuten. Dus toen ook maar meteen afgezet. Normaal red ik een 2-3 uur snachts makkelijk maar die nacht niet.

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Der Untergang kostte me drie pogingen en tijdens 'An Inconvenient Truth' simpelweg in slaap gevallen.

barns

• 478 messages
  • 775 votes

Ik weet niet waarom maar ik haal elke keer opnieuw weer af na het intro van The Usual Suspects (en dit was niet te wijten aan de intro, dat zag er namelijk wel goed uit)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

The Village, daar ben ik tot 2 keer toe bij in slaap gevallen. Net zoals bij The Da Vinci Code, daar heb ik 3 keer een poging bij gedaan.

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

The Green Mile, al in 5 delen bekeken, telkens nog geen 10 minuten kunnen kijken. Heeft niets met de film te maken, maar door omstandigheden telkens na 10u kijken en dan kan ik echt mijn ogen niet meer openhouden, is nochtans jammer, want zo zal ik nooit veel films zien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.