- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- onafzienbare films: de lijst
onafzienbare films: de lijst
Lexcoaster
-
- 1268 messages
- 1222 votes
Bravehaert is niks overgewaardeerd.
Dumb & Dumberer (niet met Carrey!) heb ik met moeite afgekeken. Evenals Scary Movie 1&4.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Yojimbo laatste kwartier niet.
Vroegtijdig.
-Gladiator
-Shark Skin Man and peach hip girl
-Lord of the Rings 1
Wel aardig maar wegens tijdgebrek toch geen interesse meer.
-In Brugges
-Big Nothing
-Brother ga ik toch nog eens proberen.
dumble
-
- 268 messages
- 225 votes
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
haha, maar dat kwam omdat ik die film zag in 1999. Toen was ik 11, ik vond er geen zak aan
.. t grappig is dat ik toen altijd gedacht had dat het slechte film was totdat ik um 5 jaar later weer zag ! en nu staatie nog steeds in mijn top 10 
@erwinner:
gladiator, lord of the rings, in bruges?? ik kan begrijpen dat je er misschien niet van houd, maar vroegtijdig uitzetten?! een schande 
edit;
oja, ik heb pas geleden een film uitgezet na de eerste scene. Dat was transporter3
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Dit weekend nog: Gettin´ It verschrikkelijke film 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Matrix Revolutions. Alstublief zeg. Deze makers kunnen het presteren zelfs actie enorm saai te maken. Opzich wel knap. Ik ben in slaap gevallen tijdens deze film. 
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Tokyo Gore Police, bijna helemaal afgekeken, het einde liet ik maar voor wat het was.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Hilarische film. Heb me echt helemaal suf gelachen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Van lonesome dove heb ik gisteren nog amper 1% kunnen uitzitten.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
A Hole in My Heart van Lukas Moodysson, omdat ik er gewoonweg niet voor in de stemming was. De rest zal ik echter denk ik niet snel inhalen.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Cabin Fever. Na een kwartier uitgezet want zulke troep wil je geoon niet zien.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Cabin Fever. Na een kwartier uitgezet want zulke troep wil je geoon niet zien.
Doe dan iedereen een plezier en verwijder die stem. Je kan toch geen beeld van een film hebben als je maar een kwartier gezien hebt.
Elegy
-
- 72 messages
- 141 votes
Hellboy, ik probeerde het vol te houden om te kijken.. Maar na een half uur was ik het toch echt zat.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Querelle.
Ik vind het overigens belachelijk als je stemt wanneer je minder dan een half uur van de film hebt gezien.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hangt een beetje van de film af. Bij Nutty Professor 2 the Klumps durf ik na een halfuur wel een 0,5 uit te delen. Terwijl ik gister bij Triomf 'm wel uitgekeken heb omdat die film me minder voorspelbaar leek. Kwam zowaar nog een halfje bij....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Doe dan iedereen een plezier en verwijder die stem. Je kan toch geen beeld van een film hebben als je maar een kwartier gezien hebt.
Inderdaad die film komt pas na een half uur op gang....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Tja, die moet je eigenlijk zelfs twee keer zien voordat je 'm op waarde kan schatten....... Some users huh... 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Films die ik niet heb afgekeken, maar toch zeker nog een kans wil geven:
Dolls (was blijkbaar het juiste moment niet...)
Shaft (de originele film)
Jackie Brown (al leek me dat toch niet echt vet)
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Jackie Brown kom je denk ik nog wel van terug
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ben wat ongeduldig de laatste dagen. Gisteren Youth Without Youth uitgezet (vreselijk dat engels met zo'n vet accent, zie ook piano tuner of earthquakes, is al net zo'n neppe film) en zonet afgehaakt bij In the Cut.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
El Topo van Jodorowski. Nog nooit is mijn geduld zo op de proef gesteld.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Ik haak nooit af bij films, want wie weet of het naar het einde toe toch nog goed komt. Ik ben wel in slaap gevallen toen ik voor het eerst Citizen Kane zag.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kijk films vrijwel altijd af. Er zijn er echter twee die ik na niet al te lange tijd heb uitgezet.
The Mummy 2 en The Nutty Professor 2, The Klumps. Vooral van die tweede vraag ik me af hoe ik ooit op het idee ben gekomen die in mijn dvd speler te stoppen.....
Ben wel de eerste twee keer dat ik Panserkuiser Potemkin zag in slaap gesust.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Jackie Brown kom je denk ik nog wel van terug
Ik kan nog wel eens proberen, mijn broer heeft die in z'n dvd collectie steken.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik kan niet kijken naar Irréversible. Ik wordt daar gewoon misselijk van. Dat gedraai de hele tijd. De misselijke sfeer die er continu aanwezig is. Ik ga hem zeker nog eens proberen, maar voorlopig nog even niet.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Sweeney Todd. Ik moest nog maar 20 minuten maar ik kon het niet meer aanzien.