- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- onafzienbare films: de lijst
onafzienbare films: de lijst
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dolls, ooit gehuurd maar vond niet de juiste omstandigheden om er van te genieten en dan maar afgezet. Ik kon er niet echt van genieten. Ik moet hem nog eens opnieuw huren om de film toch nog een kans te geven.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
crouching dragon hidden tiger ofzo
ben ik de bios uitgelopen.
WAT een #$(@#$ film zeg.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
In the name of the king: a dungeon siege tale
Echt BAGGER
Highlander 5 heb ik uitgezeten maar het was wel erg moeilijk en zat tijdens de film op de laptop m'n recensie voor de film te schrijven hier,dat hielp dan wel weer...
The black dahlia, vond die film zo slaapverwekkend,van de 1ste minuut al,en rond de 47ste hield ik het voor gezien...
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Als ik alles afkeek zouden mijn 0,5* en 1,0* lijsten aanzienlijk groter zijn. Er lopen bij mij momenteel diverse films, die ik probeer af te kijken door steeds een kwartiertje te zien. Braveheart en I Am Sam bijvoorbeeld.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
2001: A Space Odissey
schande..
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Als ik alles afkeek zouden mijn 0,5* en 1,0* lijsten aanzienlijk groter zijn.
Er lopen bij mij momenteel diverse films, die ik probeer af te kijken door steeds een kwartiertje te zien. Braveheart en I Am Sam bijvoorbeeld.
Lukk0
-
- 46 messages
- 0 votes
Ik heb No Country for Old Men halverwege af gezet. Die film is zo verschrikkelijk traag, ik kwam er echt niet doorheen. Gelijk maar vervangen door Fight Club, dat maakt de hele avond dan wel weer goed.
DonViseroo
-
- 127 messages
- 0 votes
Ik heb No Country for Old Men halverwege af gezet. Die film is zo verschrikkelijk traag, ik kwam er echt niet doorheen. Gelijk maar vervangen door Fight Club, dat maakt de hele avond dan wel weer goed.
Ik zou het toch nog eens proberen, ik heb deze film in één keer gezien, wat niet zo vaak gebeurt en was echt de moeite waard. Fight club daarentegen heb ik afgezet na een half uur, kon me echt niet boeien terwijl ik Brad Pitt en Edward Norton normaal gezien graag zie spelen.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ik zou het toch nog eens proberen, ik heb deze film in één keer gezien, wat niet zo vaak gebeurt en was echt de moeite waard. Fight club daarentegen heb ik afgezet na een half uur, kon me echt niet boeien terwijl ik Brad Pitt en Edward Norton normaal gezien graag zie spelen.
Wat niet zo vaak gebeurt?Dus je kijkt zelden een film in 1x? 
DonViseroo
-
- 127 messages
- 0 votes
Nee, ik begin vaak laat te kijken en dan zet ik hem halfweg af en kijk ik de volgende dag het volgende stuk. Is wel spijtig, want zo verlies je toch wat van de spanning. Maar bij echt goede films blijf ik wel verder kijken. 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Een rare manier van kijken en zowat altijd in het nadeel van de film. Zijn die films dan zo belangrijk om gezien te hebben?
Braveheart iig wel, al die verhalen die ik erover hoor... Idd een rare manier van kijken, maar het komt mijn kijk"plezier" wel ten goede. Net als ik me begin te vervelen of ergeren gooi ik gewoon een andere film in de speler.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
spinal tab pfff wat was dat zeg
Da's toch wel ernstig.... Spinal Tap is een van de beste - zo niet dé beste - mockumentaries ooit! En grappig bovendien!
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
Da's toch wel ernstig.... Spinal Tap is een van de beste - zo niet dé beste - mockumentaries ooit! En grappig bovendien!
ik had almost famous en the doors gezien die von ik zeer goed en een vriend van me zij dat ik spinal tab eens moest zien dat ik dat super zou vinden
maar ik zag er de humor niet van in ik vond het zelfs belachelijk
fieko
-
- 409 messages
- 1685 votes
American Crude (2007)
wat een ballenfilm was dat
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
The Corpse Bride. Hoewel ik doorgaans wel te porren ben voor stop-motion animatie was dit een uitermate vervelende film.
ik had almost famous en the doors gezien die von ik zeer goed en een vriend van me zij dat ik spinal tab eens moest zien dat ik dat super zou vinden
maar ik zag er de humor niet van in ik vond het zelfs belachelijk
Je snabt 'm gewoon niet!
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Je snabt 'm gewoon niet!
Precies! Almost Famous en The Doors vallen onder een heel andere categorie film dan Spinal Tap. Zo ongeveer de enige overeenkomst is dat ze allemaal over muziek gaan. Als ik jou was zou ik eerst de definitie van 'mockumentary' maar eens opzoeken.
Dstalker8
-
- 211 messages
- 689 votes
The Unborn (2008)
De film springt een beetje teveel heen en weer en totaal niet boeiend (de eerste 30 minuten dan), maar ik zal binnenkort nog een keer proberen.
Unborn is de meest recente (eergister) maar daarnaast is er nog;
- No Reservations (2007)
- Return to House on Haunted Hill (2007)
- Into the Blue 2 (2009)
En nog wat andere waar ik ff niet op kan komen.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
ik heb echt moeite met citizen kane afkijken. ik stel het iedere keer uit, omdat ik de film nogal saai vind. Maarja ik weet wel dat het de 'beste film aller tijden' is.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
ik heb echt moeite met citizen kane afkijken. ik stel het iedere keer uit, omdat ik de film nogal saai vind. Maarja ik weet wel dat het de 'beste film aller tijden' is.
Wat een tegenstrijdige reactie...
Langs de ene kant vind je de film slecht en langs de andere kan vind je het de beste film ooit... 
Waarom zou dat trouwens de beste film ooit zijn?
Volgens deze site is dat nog altij the shawshank redemption. 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Wat een tegenstrijdige reactie...
Langs de ene kant vind je de film slecht en langs de andere kan vind je het de beste film ooit... 
Waarom zou dat trouwens de beste film ooit zijn?
Volgens deze site is dat nog altij the shawshank redemption.
ik weet dat die film de beste film aller tijden wordt genoemd. Niet dat ik het een goede film vind, tot nu toe. maarja ik heb geen zin om hem af te kijken, kan toch?
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
ik weet dat die film de beste film aller tijden wordt genoemd. Niet dat ik het een goede film vind, tot nu toe. maarja ik heb geen zin om hem af te kijken, kan toch?
Dat is al wat anders dan je vorige reactie...
Maar begrijp je wel hoor. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Apocalypse now vond ik vroeger een hell om te zien. Ik geraakte nooit heel ver: Waar een andere film gedaan heeft na 2u zitten ze in deze film nog nergens na 2u.
Na een kwartier werd de meestal uitgeschakeld.
Zelfde bij Shinder's List
Nu vind ik ze beiden prachtig en almachtig. 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Enkele weken geleden heb ik dit probleem met Elephant nog gehad, het kon aan mijn vermoeidheid liggen toen maar de film wist me gewoon niet te boeien..
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Last Days en Braveheart. Overgewaardeerde flutfilms eerste klas.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
van de week;
Blade Runner
some classic huh....