• 178.080 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.354 votes
Profile

onafzienbare films: de lijst

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Dolls, ooit gehuurd maar vond niet de juiste omstandigheden om er van te genieten en dan maar afgezet. Ik kon er niet echt van genieten. Ik moet hem nog eens opnieuw huren om de film toch nog een kans te geven.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

crouching dragon hidden tiger ofzo

ben ik de bios uitgelopen.

WAT een #$(@#$ film zeg.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Dat heb je al eerder vermeld.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

In the name of the king: a dungeon siege tale

Echt BAGGER

Highlander 5 heb ik uitgezeten maar het was wel erg moeilijk en zat tijdens de film op de laptop m'n recensie voor de film te schrijven hier,dat hielp dan wel weer...

The black dahlia, vond die film zo slaapverwekkend,van de 1ste minuut al,en rond de 47ste hield ik het voor gezien...

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Als ik alles afkeek zouden mijn 0,5* en 1,0* lijsten aanzienlijk groter zijn. Er lopen bij mij momenteel diverse films, die ik probeer af te kijken door steeds een kwartiertje te zien. Braveheart en I Am Sam bijvoorbeeld.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

geronimo wrote:

2001: A Space Odissey

schande..

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Oh ja,ik vergat feestje

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Kraay wrote:

Als ik alles afkeek zouden mijn 0,5* en 1,0* lijsten aanzienlijk groter zijn.

Dus daarom heb ik zo weinig films met 0,5*/1,0*. Voor zover ik mij kan herinneren, kijk ik alles af waar ik op stem. Wat ik niet afkijk, krijgt gewoon geen stem. Aan dat 'half af' gedoe begin ik niet.
Kraay wrote:

Er lopen bij mij momenteel diverse films, die ik probeer af te kijken door steeds een kwartiertje te zien. Braveheart en I Am Sam bijvoorbeeld.

Een rare manier van kijken en zowat altijd in het nadeel van de film. Zijn die films dan zo belangrijk om gezien te hebben?

Lukk0

• 46 messages
  • 0 votes

Ik heb No Country for Old Men halverwege af gezet. Die film is zo verschrikkelijk traag, ik kwam er echt niet doorheen. Gelijk maar vervangen door Fight Club, dat maakt de hele avond dan wel weer goed.

DonViseroo

• 127 messages
  • 0 votes

Lukk0 wrote:

Ik heb No Country for Old Men halverwege af gezet. Die film is zo verschrikkelijk traag, ik kwam er echt niet doorheen. Gelijk maar vervangen door Fight Club, dat maakt de hele avond dan wel weer goed.

Ik zou het toch nog eens proberen, ik heb deze film in één keer gezien, wat niet zo vaak gebeurt en was echt de moeite waard. Fight club daarentegen heb ik afgezet na een half uur, kon me echt niet boeien terwijl ik Brad Pitt en Edward Norton normaal gezien graag zie spelen.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

DonViseroo wrote:

(quote)

Ik zou het toch nog eens proberen, ik heb deze film in één keer gezien, wat niet zo vaak gebeurt en was echt de moeite waard. Fight club daarentegen heb ik afgezet na een half uur, kon me echt niet boeien terwijl ik Brad Pitt en Edward Norton normaal gezien graag zie spelen.

Wat niet zo vaak gebeurt?Dus je kijkt zelden een film in 1x?

DonViseroo

• 127 messages
  • 0 votes

Nee, ik begin vaak laat te kijken en dan zet ik hem halfweg af en kijk ik de volgende dag het volgende stuk. Is wel spijtig, want zo verlies je toch wat van de spanning. Maar bij echt goede films blijf ik wel verder kijken.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Legan wrote:

Een rare manier van kijken en zowat altijd in het nadeel van de film. Zijn die films dan zo belangrijk om gezien te hebben?

Braveheart iig wel, al die verhalen die ik erover hoor... Idd een rare manier van kijken, maar het komt mijn kijk"plezier" wel ten goede. Net als ik me begin te vervelen of ergeren gooi ik gewoon een andere film in de speler.

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

spinal tab pfff wat was dat zeg

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

mrwhite wrote:

spinal tab pfff wat was dat zeg

Da's toch wel ernstig.... Spinal Tap is een van de beste - zo niet dé beste - mockumentaries ooit! En grappig bovendien!

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

BenicioDelToro wrote:

(quote)

Da's toch wel ernstig.... Spinal Tap is een van de beste - zo niet dé beste - mockumentaries ooit! En grappig bovendien!

ik had almost famous en the doors gezien die von ik zeer goed en een vriend van me zij dat ik spinal tab eens moest zien dat ik dat super zou vinden

maar ik zag er de humor niet van in ik vond het zelfs belachelijk

fieko

• 409 messages
  • 1685 votes

American Crude (2007)

wat een ballenfilm was dat

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

The Corpse Bride. Hoewel ik doorgaans wel te porren ben voor stop-motion animatie was dit een uitermate vervelende film.

mrwhite wrote:

(quote)

ik had almost famous en the doors gezien die von ik zeer goed en een vriend van me zij dat ik spinal tab eens moest zien dat ik dat super zou vinden

maar ik zag er de humor niet van in ik vond het zelfs belachelijk

Je snabt 'm gewoon niet!

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Pastichio Rocker wrote:

Je snabt 'm gewoon niet!

Precies! Almost Famous en The Doors vallen onder een heel andere categorie film dan Spinal Tap. Zo ongeveer de enige overeenkomst is dat ze allemaal over muziek gaan. Als ik jou was zou ik eerst de definitie van 'mockumentary' maar eens opzoeken.

Dstalker8

• 211 messages
  • 689 votes

The Unborn (2008)

De film springt een beetje teveel heen en weer en totaal niet boeiend (de eerste 30 minuten dan), maar ik zal binnenkort nog een keer proberen.

Unborn is de meest recente (eergister) maar daarnaast is er nog;

- No Reservations (2007)

- Return to House on Haunted Hill (2007)

- Into the Blue 2 (2009)

En nog wat andere waar ik ff niet op kan komen.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

ik heb echt moeite met citizen kane afkijken. ik stel het iedere keer uit, omdat ik de film nogal saai vind. Maarja ik weet wel dat het de 'beste film aller tijden' is.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

ace leader wrote:

ik heb echt moeite met citizen kane afkijken. ik stel het iedere keer uit, omdat ik de film nogal saai vind. Maarja ik weet wel dat het de 'beste film aller tijden' is.

Wat een tegenstrijdige reactie...

Langs de ene kant vind je de film slecht en langs de andere kan vind je het de beste film ooit...

Waarom zou dat trouwens de beste film ooit zijn?

Volgens deze site is dat nog altij the shawshank redemption.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

kimberlyVD wrote:

(quote)

Wat een tegenstrijdige reactie...

Langs de ene kant vind je de film slecht en langs de andere kan vind je het de beste film ooit...

Waarom zou dat trouwens de beste film ooit zijn?

Volgens deze site is dat nog altij the shawshank redemption.

ik weet dat die film de beste film aller tijden wordt genoemd. Niet dat ik het een goede film vind, tot nu toe. maarja ik heb geen zin om hem af te kijken, kan toch?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Stalker laatst.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

ace leader wrote:

(quote)

ik weet dat die film de beste film aller tijden wordt genoemd. Niet dat ik het een goede film vind, tot nu toe. maarja ik heb geen zin om hem af te kijken, kan toch?

Dat is al wat anders dan je vorige reactie... Maar begrijp je wel hoor.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Apocalypse now vond ik vroeger een hell om te zien. Ik geraakte nooit heel ver: Waar een andere film gedaan heeft na 2u zitten ze in deze film nog nergens na 2u. Na een kwartier werd de meestal uitgeschakeld.

Zelfde bij Shinder's List

Nu vind ik ze beiden prachtig en almachtig.

DonnaDolce

• 3 messages
  • 42 votes

Once upon a time in the west.

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Enkele weken geleden heb ik dit probleem met Elephant nog gehad, het kon aan mijn vermoeidheid liggen toen maar de film wist me gewoon niet te boeien..

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Last Days en Braveheart. Overgewaardeerde flutfilms eerste klas.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

van de week;

Blade Runner

some classic huh....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.