- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- onafzienbare films: de lijst
onafzienbare films: de lijst
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Amélie
Nachtrit
A hole in my heart
Calvaire
Candy Stripers
Cast Away
Deuce Bigalow
Ellie Parker
Hairspray
Irreversible
Primer
It
Where the truth lies
Om maar even iets te noemen, heb er nog veel meer...
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
Ben ik het helemaal mee eens...iedereen zegt altijd dat het zo'n geweldig, leukefilm is, maar ik vind't superflauw.
Ik ging na een half uur ook maar zappen van verveling....
Echt triest geacteerd, zelfs door Johnny Depp.
Dan kijk ik liever The big lebowski, die's stukken beter.......
Triest geacteerd? 
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
The Dead Next Door heb ik niet uitgezeten, wat een drama 
Zoals Onderhond eens ergens typte: "huilen met de pet op"
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Klinkt toch wel als een genietbare 2*/2,5* film.
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
Veron, als je reageerde op mijn berichtje: doe jezelf een plezier en kijk die film niet
Je krijgt er nachtmerries van tijdens het kijken zelf. Romero's zombiefilms, ja zelfs de Resident Evil films zijn vele malen beter, vele vele vele malen.
The Dead Next Door = wanproduct, bagger van de ergste soort
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
Anne toch..
Matrix is fantastische film
(vervolgdelen stuk minder)
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
The Notebook zette ik na 10 minuten uit, mede omdat mijn moeder in slaap viel. Toen zijn we maar Children of Men gaan kijken om haar wakker te houden 
The Matrix is idd prachtig! Deel 1 vond ik zeker de eerste keer echt fascinerend.
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Lol, verdeelde meningen ^-^
Nouja, de film kon me gewoonweg niet vasthouden. Ik weet al niet meer precies hoe het ging maar iets met een rode en een blauwe pil en daarna uitleg over de 'werkelijke wereld' enz, vond het gewoon niet echt mijn ding en ben niet veel later weggelopen (ik zat met mijn broer te kijken).
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
Ach, het ultieme matrix 'gevoel' komt uiteraard pas later in de film, maar vond 'm zelf al vanaf het begin spannend. Ik weet niet hoe goed je met je broer overweg kan, maar anders zou 'k de film met iemand naders kijken; films die ik met mn zusje kijk, zie ik meestal ook niet af 
En veron, van jou had ik beter verwacht 
Mja, maar weer terug naar "welke films kijk je niet af?"
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik kreeg hem wel afgezien en het is ook geen verschrikkelijke film, maar ook zeker niet het meesterwerk dat veel mensen er van maken. De 1e keer op video gezien. Slecht beeld dus. Mischien kan de dvd die ik binnenkort krijg verandering brengen in mijn mening.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
The Notebook zette ik na 10 minuten uit, mede omdat mijn moeder in slaap viel. Toen zijn we maar Children of Men gaan kijken om haar wakker te houden 
The Matrix is idd prachtig! Deel 1 vond ik zeker de eerste keer echt fascinerend.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
The apartment van wilder. Zal vast top zijn maar wat heb ik me gestoord aan dat overdreven gedoe.
Je snapt zelf ook wel dat dit niet kan hoop ik!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
En dat terwijl The Apartment ten opzichte van One, Two, Three en Some Like It Hot bijzonder ingetogen is.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Als Billy Wilder al overdreven is vraag ik me af wat SS5+ en Miike humor dan wel niet is.
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
en "queer duck "ook niet, was niks aan
michael
-
- 216 messages
- 2425 votes
Ik heb het niet zo vaak dat ik een film niet uit kan zien, maar Feestje was toch echt dramatisch.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
'Manos' the Hands of Fate...
Heb hem wel bekeken met het MST3K commentaar, omdat anders de film onkijkbaar schijnt te zijn. Echter ben ik toch geen grote MST3K-fan en heb ik het halverwege meestal wel gehad met die opmerkingen. Misschien dat ik hem (wederom met commentaar) nog wel een keer verder kijk, maar je hebt dat commentaar geeneens nodig om te zien dat het hier inderdaad om de slechtste film ooit gaat.
Roofless
-
- 38 messages
- 49 votes
- The Matrix
- Lord of The Rings
+ voor de rest nog een hoop minder bekende films.
Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
"Phileine zegt sorry" heb ik afgezet. Ik vond het een warrige, van de hak op de tak film.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5309 votes
Een paar keer in slaap gesukkeld bij Hitman en The Man from London.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dune van David Lynch.
Ik ben echt een grote Lynch-fan, maar deze film trek ik echt niet. Ik vond er echt geen bal aan. Ik heb hem wel op DVD om de Lynchverzameling zo compleet mogelijk te maken, dus wie weet geeft ik de film nog eens een kans.
The Matrix heb ik ook niet uitgezeten. De film was niet interessant genoeg om mij wakker te houden.