• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.913 votes
Profile

onafzienbare films: de lijst

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Gone Fishin'

Borat

Hando

• 1808 messages
  • 1434 votes

Red Road

Geen idee meer waar het over ging.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

The Big Lebowski

Ik vond het zo tergend saai met zulke irritante personages. Vreselijk, ik heb hem op de helft af gezet.

gortdroog

• 116 messages
  • 0 votes

Drs. DAJA wrote:

The Big Lebowski

Ik vond het zo tergend saai met zulke irritante personages. Vreselijk, ik heb hem op de helft af gezet.

Tja er zijn dus echt mensen mensen die geen verstand van films hebben

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

En ook mensen die verstand van film hebben en The Big Lebowski verschrikkelijk vinden.

Amelie heb ik nooit af kunnen kijken, The big Lebowski helaas wel, Domme macho humor, dat zichzelf zogenaamd ontmaskerd.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Met Natural Born Killers had ik moeite om hem af te kijken, dus de laatste half uur in 5 minuten gekeken (steeds doorspoelen).

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Road to Perdition heb ik ongeveer 50 min. gezien. Tijdje geleden was ik 'm aan het kijken bij m'n neef, toen ik plotseling weg moest. Erg jammer, mooie film met een heerlijke sfeer, ik moet 'm binnenkort maar is gaan (af) kijken.

Niet uitgekeken niet, maar er is 1 film die ik op dubbele snelheid heb gekeken. the crossing een van de eerste films met Russel Crowe. Haha. Wat een wrede draak was dat.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Onlangs Dune nog. Man man, zo'n wanproduct...

Hayabusa

• 453 messages
  • 115 votes

Ultraviolet, rare film, met special effects dat regelrecht uit een videoclip komt.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Dogville. Saai, oninteressant en tergend langzaam. Nicole Kidman doet haar best, maar dit soort troep trok ik echt niet. Lars von Trier is dan ook ook een overgewaardeerde arty farty regisseur, met zijn dogma-troep.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

ik ben in de bios weg gelopen bij Crouching Tiger Hidden Dragon.

WAT een kutfilm was dat zeg.

GrayFox

• 68 messages
  • 699 votes

Once upon a time in the West

Godfather

vond ze saai en draaide 's avonds heel laat, kon niet wakker blijven, vanavond komt OuaTitW trouwens ook heel laat, maakt het moeilijk af te kijken.

Het grappige is wel dat ik ze beide laatst weer heb gezien en ze geweldig vond. Ben dus van smaak veranderd. Vind The Good the Bad and the Ugly zelfs één van de beste films ooit, ben dus echt van westerns a la Sergio Leone gaan houden.

Zelfde geld voor the Godfather heb hem laatst 1 en 2 achter elkaar gekeken en vond het super.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5308 votes

Was ooit begonnen met Ravenous maar nooit meer de moeite willen nemen om 'm uit te kijken...

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Silvio Dante wrote:

Deer Hunter!

Bij mij hetzelfde geval, misschien dat ik hem nog eens wil zien, maar dan helemaal.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Zonet nog El Topo afgezet na 20 minuten.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Fikret8 wrote:

(quote)

Bij mij hetzelfde geval, misschien dat ik hem nog eens wil zien, maar dan helemaal.

Dat meen je niet. Die was geweldig.

Verder heb ik de good shepherd niet afgekeken, die ik zonodig wilde zien en 15 minutes.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Scary movie, shriek if i dont know what your did last summer, ik weet de titel niet eens goed, dat zegt genoeg.

Met Pirates of the Carribean en Death Proof was het ook moelijk, bij die laatste gelukkig verder kunnen spoelen!

Beto

• 20 messages
  • 124 votes

- Played (met Vinnie Jones en Val Kilmer, na 5 minuten afgezet omdat het zo'n goedkope brasfilm leek te worden)

- Eurotrip (na 1 minuut afgezet omdat ik er al een deel van had gezien ooit, en dat deel bagger vond)

- The Black Dahlia (niet om aan te zien, en ik snapte er geen drol van)

En ik wou dat ik Jiminy Glick In Lalawood, Reno 911 Miami en 1408 had afgezet. Ik heb ze afgekeken in de hoop dat het leuk werd.

MaxiJazz

• 229 messages
  • 787 votes

Gone in 60 seconds 1974

Alexander

Agent Secrets

El Mariachi

Syriana

Saw(te smerig)

The Thin Red Line

Desperado

Aeonflux

For Queen and Country

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

catch 22

Beto

• 20 messages
  • 124 votes

El Mariachi idd, die heb ik ook niet uitgezeten

en Hostel

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Shicinin No Samurai (Seven Samurai) vorige week, ik dacht laat ik weer een de hele nacht opblijven maar had me niet goed voorberijd dus na zo'n anderhalf uur viel ik in slaap (dit gebeurd me normaal gesproken vrijwel nooit) meestal voel ik aan wanneer ik een film niet kan uitzitten.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Lady in the water en the kingdom.

Lady in de water om dat ik dat gewoon een slechte film vond en the kingdom vond ik niet echt een slecht gemaakte film maar tis niet echt een bios film

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

The apartment van wilder. Zal vast top zijn maar wat heb ik me gestoord aan dat overdreven gedoe.

Statiegeld

• 340 messages
  • 308 votes

Fear and Loathing in Las Vegas. Twee keer gezien (eerste keer een half uur, tweede keer anderhalf uur) maar ik kan hem echt niet uitzitten.

boozebelly

• 1428 messages
  • 1905 votes

Statiegeld wrote:

Fear and Loathing in Las Vegas. Twee keer gezien (eerste keer een half uur, tweede keer anderhalf uur) maar ik kan hem echt niet uitzitten.

Ben ik het helemaal mee eens...iedereen zegt altijd dat het zo'n geweldig, leukefilm is, maar ik vind't superflauw.

Ik ging na een half uur ook maar zappen van verveling....

Echt triest geacteerd, zelfs door Johnny Depp.

Dan kijk ik liever The big lebowski, die's stukken beter.......

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Statiegeld wrote:

Onmogelijk af te kijken.

villasappho

• 23 messages
  • 42 votes

chocolat, vreselijke film!

The Ring trouwens ook niet maar dat was om andere redenen:O

s d r

• 57 messages
  • 950 votes

Aeon Flux, maar 't was 3 uur en had al redelijk wat op

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.