• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

International Film Festival Rotterdam - IFFR

Ghola

• 427 messages
  • 938 votes

Het lijkt aan te raden om zo af en toe nog eens te vragen naar kaarten voor voorstellingen die eerst uitverkocht waren. Ik lees al dat zoveel bestellingen verkeerd zijn gegaan en sommigen veel meer kaarten gereserveerd hebben dan ze wilden,die dan toch weer worden afgezegd.

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Dat kan nog wat worden wanneer ik da kaartjes op wil halen, als ik dit zo lees. Prutsers, daar bij het IFFR.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Het IFFR: Internationaal Fucking Fuif Rotterdam zullen sommige het nu graag willen noemen, is het niet ?

Wolverine

• 526 messages
  • 887 votes

Inderdaad wel vreemd, men wist precies waar ik vandaan kwam, wat mijn bestellingen waren en daarna te vertellen dat de reserveringen niet gelukt waren. Vooral vreemd omdat ik mensen na me hier bestellingen voor dezelfde film nog heb zien doen.

Ik kon er niet boos om worden, had medelijden met het aardige meisje en zie uiteindelijk toch nog genoeg films.

Vind trouwens dat weinig mensen Survive Style 5+ op hun lijstje hebben staan.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

'Submission' niet op International Film Festival Rotterdam

Uitgegeven: 25 januari 2005 08:03

AMSTERDAM - De film 'Submission, Part I' van de vermoorde cineast Theo van Gogh wordt niet vertoond op het International Film Festival Rotterdam (IFFR). Dat heeft het IFFR maandag bekend gemaakt. De eigenaar van de film, Column Producties, besloot 'op basis van veiligheidsadviezen' de film niet ter beschikking te stellen. De film zou zondag tijdens een besloten discussieavond worden vertoond.

Bron: nu.nl

Krijgt de moordenaar van Van Gogh nog zijn zin ook...

markboon

• 15 messages
  • 1 votes

Patvs wrote:

Hij was trouwens erg verbaast dat ik direct reserveerde via belbios.nl/iffr2005. Het was kennelijk niet de bedoeling dat die link uitlekte..

de link is nu: http://www.belbios.nl/iffr2005...

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Zucht...........

Gotti en ik wilden nog wat aanpassen aan ons programma. We wilden onze reservering voor onze eerste film zat 5 feb 10:00 annuleren (ivm het ophalen van de reserveringen) en zouden die zaterdag vanzelf wel zien naar welke film we dan wel zouden gaan.

Dus ik ga bellen om die kaartjes te annuleren... Blijkt dat de kaartjes voor deze film al waren afgezegd, net als de kaartjes voor onze andere 4 voorstellingen?!

Hoezo zijn die kaartjes afgezegd dan? Ik heb alleen maar het aantal kaarten voor onze eerste film laten aanpassen omdat er per ongeluk teveel waren gereserveerd.

Ja mevrouw, dit komt omdat u zaterdag via internet heeft gereserveerd. Er zijn een hoop dingen mis gegaan en daarom zijn uw kaartjes niet gereserveerd. U heeft ook een bevestigingsmail ontvangen waarin stond dat uw reserveringen niet waren gelukt.

Hier word je toch ook pisnijdig van! Ik heb zondag gebeld om te controleren of mijn reserveringen waren gelukt (omdat ik inderdaad een mail had ontvangen waarin stond dat het niet gelukt was) en toen die man dat voor me ging controleren bleek het bij mij gewoon goed te zijn gegaan. Alleen bij 1 voorstelling waren dus teveel kaartjes gereserveerd en dit heb ik laten veranderen. En de man zei me nog even dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken en dat ik die zaterdag gewoon mijn kaartjes kon ophalen.

En dan krijg je nu ineens te horen dat je niks gereserveerd hebt. Het is dat we nog iets wilden aanpassen en ik daarom vandaag nog heb gebeld, anders waren we daar 5 feb gekomen en hadden we toen nog moeten horen dat we helemaal geen kaartjes hebben.

Nouja dan maar opnieuw reserveren dus. Maar inmiddels waren Goddess en Sanctuary al uitverkocht, 2 films die ik erg graag had willen zien... Nou draaien er nog wel meer films die ik graag wil zien, maar ik baal er wel ontzettend van. Wat een rommeltje!

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Voor de thuisblijver:

Op 30 januari is er een themaavond over Het Filmfestival Rotterdam op Nederland 3. Te zien zijn:

19:20 Citizen Ruth, het debuut van Alexander Payne

21:30 Gesprekken met fotografe, regisseuse en lid van de tiger-jury Nan Goldin en regisseur Fow Pyng Hu (Jacky, Paradise Girls)

22:15 Who Killed Brown Owl, Korte film van Joe Lawlor en Christine Molloy

22: 35 L'ecole de la chair, film van Benoit Jacquot, vanwie een retrospectief te zien is. aansl. Een gesprek met actrice Isild Le Besco vanwie het regiedebuut Demi-Tarif te zien is.

0:45 Gesprek met Wim Wenders

1:00 Birthday, Korte Singaporese film.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Helaas net op één van de dagen dat ik naar het festival ga.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Leuk avondje! Citizen Ruth wil ik graag zien. Ben benieuwd

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

MFEO wrote:

31-01 Pathe 6 15:00 Staatsgevaarlijk

Sinds wanneer draait die dan?

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Mijn programma:

Do 27

2000 Hotel

Zo 30

1045 Temporada de patos

1300 Primer

1500 Pusher II

1830 Abrazo Partido

Do 3

1015 Mirage

1230 Spying Cam

1515 Bride of Silence

1730 Tarnation

2030 Nobody Knows

MFEO

• 682 messages
  • 38 votes

Goodfella schreef:

(quote)

Sinds wanneer draait die dan?

Deze draait 1malig om 15:00 in het programma Rotterdam Perspective THREE

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Ah thanks. Maar heb dan al wat staan, dus helaas..

LauraPalmer

• 276 messages
  • 617 votes

Zoo, ik heb maandag toch nog even gebeld om te checken wat er allemaal was gelukt van mijn internet-reseveringen die ik zaterdag had gemaakt.

De dingen die 'niet gelukt' waren, waren idd 'niet gelukt', maarrr er waren voor een aantal van die voorstellingen nog wel kaarten! Jeej. Het is me gelukt om nog 5 extra kaarten te reserveren!

Ik ga in Rotterdam nog maar even kijken of ik bepaalde gaatjes nog kan opvullen. Hopelijk lukt het nog om voor Pusher 2 kaarten te krijgen! Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk!!

Antiflag

• 1 messages
  • 0 votes

hallo,

Ik ben nogal een fan van surrealistische en horror films.

Nu wil ik weten welke films voor mij aan te raden zijn.

heb de site van het filmfestival wel bekeken maar ik zag door de bomen het bos niet meer. Missichen heeft iemand dezelfde interesses en heeft zn plan al klaar liggen.

ok alvast bedankt

s

Webby

• 861 messages
  • 846 votes

Vandaag alle gereserveerde kaarten opgehaald. Twee niet gelukte, waren idd ook niet gelukt, maar voor Vital kon gelukkig nog kopen

Alleen 'A Hole in My Heart' was al uitverkocht. Maar dat schijnt een draak te zijn...

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Heeft iemand enig idee welke filmmakers waar te verwachten zijn? Meestal zie ik het wel in de loop van het festival, maar als Mijke de Jong danwel Elske Rotteveel ergens rondloopt, wil ik er bijzonder graag bij zijn.

Wolverine

• 526 messages
  • 887 votes

Antiflag wrote:

hallo,

Ik ben nogal een fan van surrealistische en horror films.

Nu wil ik weten welke films voor mij aan te raden zijn.

heb de site van het filmfestival wel bekeken maar ik zag door de bomen het bos niet meer. Missichen heeft iemand dezelfde interesses en heeft zn plan al klaar liggen.

ok alvast bedankt

s

Heb even voor je gekeken, kwam tot dit:

Ab-Normal Beauty, Vital, Vaterland - A Hunting Logbook, Het mysterie van de sardine, Private, North Went Mad (Balkan Blues), Innocence

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Menni wrote:

Heeft iemand enig idee welke filmmakers waar te verwachten zijn? Meestal zie ik het wel in de loop van het festival, maar als Mijke de Jong danwel Elske Rotteveel ergens rondloopt, wil ik er bijzonder graag bij zijn.

Bij de schouwburg aan de andere kant van het plein staat het wel aangegeven denk ik...

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

Alexander Payne is er in ieder geval.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Heb zelf ook nog steeds niet kunnen vinden of Benoît Jacquot nu hier ergens rondloopt.. Enig idee?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Benoit Jacquot is aanwezig: vr 28 - wo 2

Gastenlijst IFFR: http://www.filmfestivalrotterd...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Zal je net zien. Ga zo ff kijken of ze voor een van zijn films van 15:00 vandaag nog een kaartje hebben... Geen bonjour voor Jacquot dan

Daantje

• 120 messages
  • 2130 votes

Hier ga ik naar toe:

28-1 Hotel 12.45

Familia rodante 22.30

29-1 Vento di Terra 10.30

3-2 Spying Cam 12.30

4-2 Undertow 20.45

5-2 Cronicas 15.45

Ben benieuwd of t goede films zijn! Alles trouwens telefonisch gereserveerd, want via internet lukte het natuurlijk niet.

titan

• 1609 messages
  • 4415 votes

Voor de mensen die TV Rijnmond kunnen ontvangen; ik ben er vanavond te zien. Na afloop van Sideways werd ik bij de camera gehaald en werd mij gevraagd wat ik van de film vond (let op iemand met een donkergrijze jas en een grijze shawl).

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Dat wordt schrikken mensen

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Ook hier online te zien. Zojuist gekeken.

titan

• 1609 messages
  • 4415 votes

Van 4:42 tot 4:55 om precies te zijn

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Interessant. Heeft wel iets weg van het Ram-journaal.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.