- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- International Film Festival Rotterdam - IFFR
International Film Festival Rotterdam - IFFR
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Nee, alleen na de laatste keer toen het goed ging:
"Hartelijk dank voor de aankoop van uw filmkaarten voor het 36e International Film Festival Rotterdam."
Toen het fout ging kreeg ik alleen een melding op de site nadat ik had geprobeerd de pagina te herladen.
Die foutmelding kreeg ik bij mijn bevestigde èn bij mijn onbevestigde bestelling.
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Naja. Nog steeds geen mail. Ik check het morgen wel, of het goed gelopen is. Heb het wel gehad nu...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Volgens mijn email bevestiging, heb ik ze,
maar de brouwser was de weg kwijt.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Die foutmelding kreeg ik bij mijn bevestigde èn bij mijn onbevestigde bestelling.
Tja, dat is wel heel eigenaardig. Iets als: mislukt en er is ook nog geen geld afgeschreven. Probeer het opnieuw. Daaronder kon ik op 'terug' klikken.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Tja, dat is wel heel eigenaardig. Iets als: mislukt en er is ook nog geen geld afgeschreven. Probeer het opnieuw. Daaronder kon ik op 'terug' klikken.
Oh, dan kreeg ik een heel andere foutmelding. iets als service unavailable ofzo. Na lang wachten.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
service unavailable
Die kreeg ik eerst ook. En toen probeerde ik te herladen en kreeg ik een degelijke melding.
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Ik ga nu slapen, maar ben er pas gerust op als ik alle door mij bestelde kaartjes in handen heb.
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Nja, iig 2 tickets binnen, 1 was al uitverkocht, en in die laatste heb ik geen zin meer.
(werd weer uitgelogd, ofzo)De belangrijkste heb ik iig, kijk op het festival zelf nog wel waar nog plek is.
Heb overigens van beiden de bevestiging ontvangen. Weltrusten. 
Basz
-
- 26 messages
- 919 votes
Nou, ik ga gewoon in de rij staan, want dat hoort toch bij het festival. Ik hoop alleen dat er nog kaartjes beschikbaar zijn...
Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
Weinig interessants dit jaar, sla IFFr maar eens over.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Weinig interessants dit jaar, sla IFFr maar eens over.
Ken jij alle films dan al? Valt juist een hoop te ontdeken.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Deze heb ik gekocht, rest van de gaten vul ik wel door elke dag 's ochtends vroeg even in de rij te gaan staan.
Donderdag 25 - 1
13.00 Hana PA4
16.30 Opera Jawa Lux
19.30 Election LUX
22.00 Election 2 LUX
Vrijdag 26-1
19.00 Exiled Pa1
21.30 No Mercy for the rude Lux
Zaterdag 27-1
22.00 Host LUX
Zondag 28-1
16.45 A Dirty Carneval Ci5
19.00 Awesome, i fucking shot that LUX
22.00 The Last Winter lux
Maandag 29-1
22.00 Freesia Lux
Dinsdag 30-1
21.30 Transe Pa1
Woensdag 31-1
23.00 Nightmare detectiuve Do J
Donderdag 1-2
19.00 Paprika PA1
23.00 Aachi & Ssipak DoJ
Vrijdag 2-2
21.30 Verrassingsfilm PA1
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Nou, ik kom er nog steeds niet doorheen...
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
En ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen...
Dan is er waarschijlijk iets mis, die ontving ik steeds direct.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Hoeft niet:
"Update Ticketverkoop
Het ticketsysteem werkt, maar vooralsnog zijn we genoodzaakt de toegang te beperken. We hebben gemerkt dat er een vertraging is bij het versturen van de bevestigingsmails. Indien u vragen hebt over uw transacties, dan kunt u vanaf 09.00 uur bellen met het informatienummer
010 8900051"
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Niets mis. Heb inmiddels da nummer gebeld en kreeg daar een jongedame aan de telefoon. Bleek dat al mijn reserveringen gewoon in het systeem stonden. De verlating van de bevestigingsmail kon ik vergelijkingen met de nieuwjaarsdrukte, als alles overbeast is, zei ze. Dus als je nit zeker bent zou ik even bellen, ik werd meteen geholpen...
Jazzyjazzz
-
- 13 messages
- 292 votes
Election
Election 2
La Antena
A dirty carival
the host
das leben der anderen
exiled
freesia
a hero never dies
drama/mex
hana
paprika
i dont wanna sleep alone
surprise film
veel plezier jullie!
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Dit is het geworden:
29-1
10:30 Ex Drummer Pathe 5
16:30 Rain Dogs Pathe 5
20:00 Bes Vakit Cinerama 5
30-1
16:30 Das Leben Der Anderen Cinerama 1
22:30 Ca Brule Venster 2
1-2
10:15 Drama/Mex Pathe 4
15:45 Reprise Pathe 1
20:00 Eagle vs. Shark Cinerama 4
2-2
15:45 Rock ‘n Roll never Dies Pathe 4
Met Drama/Mex (die vergeleken werd met het werk van Iñarittú, wilde ik erg graag zien) als uitzondering. Door mijn eigen fout verkeerd gereserveerd. Maar gelukkig zijn Reprise, Das Leben der Anderen en Ex Drummer wel goed gelukt...
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Zal zo onderhand al wel denk ik. Kan er nu niet meer inkomen (en krijg een lamme vinger van f5-en), dus ik houhet maar voor gezien. Check vanavond wel of er nog iets vrij is...
[email protected]
-
- 49 messages
- 4458 votes
Heb ook even gebeld. Blijken alledrie mijn boekingen doorgekomen te zijn en als betaald verwerkt.
Dus zowel mijn "mislukte" creditcardbetaling, als mijn Ideal-betalingen.
Goed te weten voor de mensen die het ook eerst met creditcard hebben geprobeerd.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Bij mij hetzelfde verhaal inderdaad.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Al met al lijkt de online verkoop iets beter te zijn gegaan dan vroeger, langzaam boeken ze voouitgang. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Erg hoopvolle verhalen hier inderdaad. 
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Ik heb het een en ander ook even rechtgezet via dat informatienummer. Werd meteen geholpen.
Basz
-
- 26 messages
- 919 votes
Nou, de kaartjes zijn binnen.
Vanochtend om 6:15 stond ik in de rij als nr. 81. Toen ik eenmaal bijna aan de beurt was om 10:45 hoorde ik dat er inmiddels 6 voorstellingen zouden zijn uitverkocht. Maar bij het bestellen heb ik daar niks van gemerkt, alle 51 verschillende voorstellingen waar ik kaartjes voor moest halen waren nog beschikbaar en daar zaten toch ook wel een paar grote publiekstrekkers tussen.
In de rij bij de Doelen was het overigens aanzienlijk minder druk dan vorige jaar.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Toch goed dat ik even gebeld heb, mijn mislukte reservering van 01.15. was toch gelukt. Bleek dus alles twee keer te hebben. Nu niet meer. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Net nog een kaartje gekocht, was er zo doorheen. Werkt erg goed dit online systeem.