- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- International Film Festival Rotterdam - IFFR
International Film Festival Rotterdam - IFFR
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Ik heb de helft van de kaarten binnen. Ben voor de zekerheid gaan betalen. En ik heb een bevestigingsmail binnen.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Voor de openingsfilm is alleen PA1 nog beschibaar: 12,- euro......
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
is dit nu een bewijs van onvermogen, overschatting of zijn er echt 100000000000 mensen tegelijk kaarten aan het kopen?
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Nou ik heb voor 2 dagen kaarten, nog voor 1 dag te gaan.
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Heb jij één mail of twee Zavo?
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik heb één mail met bevestiging van de kaarten en één met bevestiging van registratie.
markboon
-
- 15 messages
- 1 votes
beter dit. binnen het uur alle 44 kaarten voor 16 films kunnen krijgen van m'n verlanglijstje. Volhouden mensen! sterkte
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Oké hetzelfde als ik dus.
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Mijn eerste poging tot betalen is mislukt, waarschijnlijk omdat ik er (inclusief het wachten) meer dan 30 minuten over deed.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Mijn eerste poging (creditcard) mislukte ook, toen moest ik alles opnieuw doen, met Ideal lukte het wel.
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Ben nu 17 minuten onderweg in mijn 2e poging en de verbinding is ineens weer erg traag. Als ik het nu maar wel haal.....
beavis
-
- 6627 messages
- 14803 votes
iedereen heeft dit soort perikelen toch wel voorspeld eigenlijk. dus ook al lukt het nu sommige mensen redelijk om kaarten te kopen, de IFFR organisatie blijft een stel enorme amateurs op dit gebied... helaas
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Ik heb twee mailtjes met verschillende bevestigingsnummers gekregen voor één transactie.
Zal wel komen doordat m'n eigen verbinding wegviel tijdens de gegevensinvoering. Hoe dan ook, ik heb maar één keer betaald. 
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Mijn transactie (met creditcard) wordt nu verwerkt.
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
En de mijne (met ideal) is verwerkt. Alleen nog gen mail ontvangen...
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Ik heb al wel een mail ontvangen, terwijl in beeld staat dat de transactie nog wordt verwerkt.
[email protected]
-
- 49 messages
- 4458 votes
Ik heb drie pogingen gedaan. Eerste met creditcard mislukt. Tweede met Ideal betaald, maar geen bevestigingsmail. Derde met Ideal betaald en wel bevestigingsmail.
Nu morgen alles maar even rechtbreien.
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Lekker dan. Als je betaald hebt, maar nog geen bevestigingsmail hebt is het dus niet in orde?
[email protected]
-
- 49 messages
- 4458 votes
Geen idee, maar heb geen zin tot morgen te wachten om er achter te komen.
De rest regel ik later wel...
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Eerste helft: betaald en bevestigingsmail
Tweede helft: helemaal doorlopen, geen mail.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik heb ook nog geen bevestigingsmail van m'n tweede bestelling, maar het geld is al wel van m'n rekening af, dus het zal wel goed zijn.
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Ja, bij mij is het er ook af. Mag er dan toch wel van uit gaan dat het ok is...
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Credit card ging drie keer mis bij mij, ideal in 1x goed. Ook een bevestigingsmail van iffr & ideal gekregen.
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Credit card ging drie keer mis bij mij, ideal in 1x goed. Ook een bevestigingsmail van iffr & ideal gekregen.
Heb je bevestigd gekregen dat het fout ging met de CC's?
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Nee, alleen na de laatste keer toen het goed ging:
"Hartelijk dank voor de aankoop van uw filmkaarten voor het 36e International Film Festival Rotterdam."
Toen het fout ging kreeg ik alleen een melding op de site nadat ik had geprobeerd de pagina te herladen.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik heb nu ook de tweede bevestiginsmail, dus bij mij is het na 90 minuten allemaal gelukt. Valt nog mee.