- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- International Film Festival Rotterdam - IFFR
International Film Festival Rotterdam - IFFR
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Vreemd dat je dan nog zelf 2 vrijkaarten heb gehad naast zo'n pas. Vandaar dat ik dit jaar 2 minder vrijkaarten kreeg opgestuurd 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Erg jammer voor mij dat je niet meer kan reserveren. Ik wil één weekend gaan inclusief vrijdagavond maar het geld voor de voorstellingen/betaalmogelijkheden via internet heb ik gewoon niet. Zal er op neer komen dat ik een heleboel van de films die ik wil zien gewoon niet kan gaan zien, ookal heb ik het geld dan wel :S...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik geloof dat ik maar niets ga bestellen. er is niks waarvan ik zeker weet dat ik het wil zien waarvoor in niet op de dag zelf kaarten kan halen. Kan me ook niet voorstellen dat er erg veel mensen zijn die wel perse naar bepaalde films willen, zodanig dat het uitverkocht raakt. Kan IMO alleen in het weekend, maar afgezien van Tsuka en de Verrassingsfilm zitten er volgens mij geen "publiekslievelingen bij voorbaat" tussen.
Of Wel?
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Dan wordt dit jaar misschien wel een jaar vol echte ontdekkingen voor jou. Al die publiekslievelingen ontwijk ik zoveel mogelijk.
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Ik ga vrijdag de 2e, waarschijnlijk.
- I dont want to sleep alone ^^
- Nightmare detective
- Paprika
- en een ryuichi film waar ik zo niet op de naam van kan komen. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ja, ik heb een gastenpas. Alleen ben ik er achter gekomen dat je met die gastenpas alleen kaartjes kan krijgen voor publieke voorstellingen vanaf een dag vantevoren. Oftewel, de films die ik echt wil zien, daar moet ik wel kaartjes voor kopen, anders loop ik het risico dat ze al uitverkocht zijn.
Met die gastenpas mag je ook naar persvoorstellingen. Die zijn voor jou gratis, en je hebt er geen kaartje voor nodig.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Bovendien houden ze 10% van iedere voorstelling vrij voor gasten. Die komen op de dag voor de voorstelling beschikbaar.
En ik kan me voorstellen dat jij als jurylid een bijzondere gast bent, waarvoor ze wel eerder een uitzondering willen maken. Maar dat kan feanaro wel bevestigen / ontkennen, denk ik.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Zo, zo'n 3 uur bezig geweest met top-drietjes samen te stellen per sessie.... Gelukkig heb ik echte vrienden die de kaarten eerst proberen te reserveren via internet, en anders (we zien het al somber in) staan ze om 8 uur morgenvroeg al in de rij.
Deze keer toch voor een veelal luchtig programma gekozen vol dans-spektakel, scatologie, Koreaanse monsters, toiletjuffrouwen en een mobiele disco in een brommertje. Niet de reeds aangekondigde 'dit gaat dit jaar in de filmhuizen draaien' films (m.u.v. de nieuwe Alain Resnais natuurlijk, god god, de adrenaline ging even door mijn lijf).
tessav1
-
- 79 messages
- 0 votes
De persvoorstellingen zijn maar tot en met 1 februari en dan ben ik nog met de jury bezig.
Maar weet je het zeker dat die tien procent wordt gereserveerd? Want in dat geval neem ik wel de gok dat er nog kaartjes zullen zijn.
tessav1
-
- 79 messages
- 0 votes
Dit klinkt niet alsof 10% voor pers wordt vrijgehouden:
Access to Public Screenings
Beginning Wednesday January 24, Accredited Guests may go to the Guest Desk in De Doelen to receive free tickets for Public Screenings. Tickets are only availble for Public Screenings on the day before and the day of the screening up until two hours before the screenings begins.
IMPORTANT
As IFFR public screenings tend to get fully booked, we recommend to first check the Press & Industry Screenings for titles of your choice.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Maar weet je het zeker dat die tien procent wordt gereserveerd?
Ja.
Al staan er traditiegetrouw ook dagelijks tientallen gasten en pers 's ochtends al om 08:30 in de rij. Dat worden er wellicht meer in deze constructie.
Maar als ik jou was zou ik het aan het begin van het festival eens bij de gastenbalie proberen. Wel even vertellen dat je het zo naar je zin hebt als jurylid, maar je een beetje zorgen maakt om de kaartjes voor de laatste twee dagen 
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Dit klinkt niet alsof 10% voor pers wordt vrijgehouden:
Er staat toch alleen dat er pas kaartjes beschikbaar komen op de dag voor de voorstelling? En dat ze je het liefst in P&I-screenings hebben.
edit: misschien had ik het niet helemaal duidelijk ingetypt, ik bedoelde niet dat gasten 10% kunnen reserveren, maar dat 10% apart wordt gehouden voor gasten. Die kunnen vanaf een dag tevoren worden afgehaald, tot 2 uur voor de voorstelling.
tessav1
-
- 79 messages
- 0 votes
Ok, dan vertrouw ik je maar
Ik wil best een tijdje in de rij staan dan hoor, kost me anders toch nog aardig wat geld. Dankje! 
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Dan ben je idd helemaal zeker van je kaartjes. Neem dan wel je muts en wanten mee
(ik had ooit eens tamelijk veel spijt)
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Hartelijk dank voor uw bezoek aan de ticket website van het International Film Festival Rotterdam
Er zijn op dit moment veel bezoekers op de website waardoor de maximale capaciteit van bezoekers is bereikt.
Als huidige bezoekers hun bestelling hebben afgerond en de website hebben verlaten is er toegang voor nieuwe bezoekers om een bestelling te kunnen plaatsen.
International Film Festival Rotterdam bedankt u voor uw geduld.
/me gaat er lekker voor zitten.
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Lol. Het gezeik begint nu al. Server too busy....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat een zeikers, zouden ze het goed regelen mat het bedrijf DAT OOK HET WK VOETBAL HAD GEDAAN, is het nog steeds overbelast.... 
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Veel plezier allemaal
. Is er een nachtelijke correlatie-chat?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Wat een zeikers, zouden ze het goed regelen mat het bedrijf DAT OOK HET WK VOETBAL HAD GEDAAN, is het nog steeds overbelast.... 
Het waren de Olympische spelen 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Veel plezier allemaal
. Is er een nachtelijke correlatie-chat?

Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Is dat allemaal niet wel erg snel geoordeeld?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Is dat allemaal niet wel erg snel geoordeeld?

gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
En hij doet het we.......oh nee toch niet.
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Ik heb net mijn persoonlijke gegevens ingevuld en nu staat er al 10 minuten "wachten op webshop.iffrtickets.com" in beeld.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Kijk, dat is interessant. Vanaf dat punt zou alles goed moeten gaan, zou ik zeggen.
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Heb net weer drie films kunnen doen en hij geeft nu weer het server too busy schermpje...
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Maar als we nou allemaal om de beurt reserveren; wellicht helpt dat...
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Als dat wachten maar niet ten koste gaat van de 30 minuten die je krijgt om al je kaartjes te bestellen.