- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote "smakelijk eten" topic
Het grote "smakelijk eten" topic
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
I know. Alleen vriendlief eet niets wat over de houdbaarheidsdatum is. Laatst waren we bij zijn ouders eten en was het zout over de datum. Hij werd bijna boos dat ik het toch over mijn aardappeltjes strooide. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Stuur die gerechten volgende keer maar per post naar mij dan 
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Ik ben nu al een tijdje bezig met 'droogtrainen'. Ben al 12kg overtollige massa kwijt. Sta nu 95 kg op 1m82 met een vetpercentage van ongeveer 10% 
Dat gezegd zijnde heb ik mij zaterdag toch nog eens een T-Bone Steak naarbinnen gespeeld 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eh.. wattes? Ik ken wel iets anders waar 'droog'- voor komt, maar droogtrainen niet. Ben benieuwd.
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Droogtrainen komt nadat je massa hebt gekweekt in de fitness. Vaak sta je nadat je deze massa hebt gekweekt nogal opgeblazen. Met droogtrainen ga je dat opgeblazene en het overtollige vet ervanaf krijgen door voeding aan te passen en cardio te doen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah, zeg dat dan meteen joh!
Maar wel goed van je zeg, aardig wat kwijt dus.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Is dat niet heel slecht voor je? Geloof dat mijn vriend dat vroeger ook deed. Elke dag in de sportschool, absoluut geen alcohol en een heel aangepast dieet.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik zou m'n lichaam ook wel weer eens terug willen krijgen op het afgetrainde. Nu is het nogal.. normaal
Maar wat ik ervoor op moet geven om het effectief te doen, is me gewoon teveel. Gezond eten? Geen alcohol? Nee! 
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Geen alcohol? Nee!
Ik beperk alcohol het liefst zoveel mogelijk 
Er zijn echter ook dagen waarop ik mij totaal naar de kloten zuip. Old habits die hard 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik ga ook maar is wat minderen met de alcohol. M'n buik is plat, maar het zijn die vernietigende katers iedere keer. Vorige week vrijdag in een rustig tempo 6 blikjes bier gedronken en de volgende dag dus donderse koppijn. En ik merk gewoon dat ik oud word, want als ik veel gezopen heb, dan lijkt het wel alsof m'n lichaam de hele nacht al z'n energie stopt in het afbreken van de alcohol en wanneer ik dan wakker wordt met een kater en het gevoel alsof ik geen oog dichtgedaan hebt, dan moet ik misschien maar is overwegen om wat te minderen.

ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Ik heb maandelijks een dag een moment van zwakte en dan begin ik me meestal kapot te tappen. Ik snap zelf eigenlijk niet waarom aangezien er eigenlijk helemaal niets leuks aan is als je er net dat tikje over gaat.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik word altijd erg vrolijk van drank. Het is vaak net dat extra beetje vrolijkheid wat het voor mij extra leuk maakt. En ik vind het soms irritant wanneer alle mensen om mij heen flink aangeschoten zijn en ik niet, want dan vind ik ze nog wel eens (erg) vervelend. 
Maar goed, vanavond spareribs!!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Vroeger me helemaal kapot gezopen, maar nu alleen nog met oud en nieuw. Mijn lichaam had er van de 1 op de andere dag geen zin meer in. Heel vreemd, maar mijn lichaam lijkt er een soort natuurlijke afkeer van te hebben gekregen, zodat het ook geen enkele moeite meer kost om alleen nog frisjes te drinken. Zal wel met de leeftijd te maken hebben ja.
ibendb
-
- 5036 messages
- 3214 votes
Vanmorgen eens een lekker spiegelei met ontbijtspek. Mmmmm...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb de morgen niet eens meegemaakt. Net wakker, nog steeds zat en dadelijk uit eten bij de chinees. Idealer kan niet 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vroeger me helemaal kapot gezopen, maar nu alleen nog met oud en nieuw. Mijn lichaam had er van de 1 op de andere dag geen zin meer in. Heel vreemd, maar mijn lichaam lijkt er een soort natuurlijke afkeer van te hebben gekregen, zodat het ook geen enkele moeite meer kost om alleen nog frisjes te drinken. Zal wel met de leeftijd te maken hebben ja.
Hoop ook wel dat ik rond mijn 30ste minder kan hebben, nu kan ik soms wat te veel hebben en kunnen katers soms best heftig aankomen en zeker een dag duren.
Iemand hier trouwens wel eens besteld bij New York Pizza? zomaar benieuwd wat mensen daar hier van vinden 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb dat ook precies hetzelfde. Nu al jaren niets meer gedronken, terwijl ik van mijn 14e tot mijn 18e elk weekend flink wat mixjes naar binnen goot. Ik kon er van de een op de andere dag niet meer tegen (na 2 drankjes was ik ineens al kotsmisselijk) en ik vond het ook ineens niet lekker meer. Prima zo, zonder drank. 
Charmides
-
- 414 messages
- 1304 votes
Witte rijst met omelet, sla, kip en broodjes. Meer hoef ik niet te zeggen. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Hoop ook wel dat ik rond mijn 30ste minder kan hebben, nu kan ik soms wat te veel hebben en kunnen katers soms best heftig aankomen en zeker een dag duren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Iemand hier trouwens wel eens besteld bij New York Pizza? zomaar benieuwd wat mensen daar hier van vinden
Pizza hete kip is GEEN aanrader, mijn vriend en ik hebben de rest van de avond in brand gestaan. Véél te pittig, zo erg dat het niet meer lekker was.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Pizza hete kip is GEEN aanrader, mijn vriend en ik hebben de rest van de avond in brand gestaan. Véél te pittig, zo erg dat het niet meer lekker was.
Ooh, is hier wel een goede pizza hoor?
Hoor wel dat het per vestiging kan schelen 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Op de avond zelf wel hoor, wat ik al zei vaak teveel dan zijn katers niet tegen te gaan.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Moeders belt net of ik kom eten (lees: in het restaurant van mijn ouders, tapas). Ik helemaal blij, dus ik zeg dat vriendlief pas om half 8 thuis is en dat we daarna dan wel komen. Zegt ze dat half 8 te laat is! Damn.. Ik wou dat ze nooit gebeld had, want nu heb ik helemaal geen zin meer in mijn spaghetti die ik zometeen moet gaan klaarmaken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Moeders belt net of ik kom eten (lees: in het restaurant van mijn ouders, tapas). Ik helemaal blij, dus ik zeg dat vriendlief pas om half 8 thuis is en dat we daarna dan wel komen. Zegt ze dat half 8 te laat is! Damn.. Ik wou dat ze nooit gebeld had, want nu heb ik helemaal geen zin meer in mijn spaghetti die ik zometeen moet gaan klaarmaken.
Dan ga je stiekem snel zonder hem eten? haha 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb hem net gebeld of hij het erg vond als ik daar ging eten en ik dan spaghetti voor hem maak. Dat vond ie helemaal niet erg, dus ik heb daarna meteen mijn moeder gebeld: 'Mam, ik kan toch mee eten!' Moeders: 'We zijn al begonnen, dus het gaat niet meer'.. 
Tja. Nu mag ik volgende week komen eten. Dat is dan wel weer leuk, maar toch blijf ik balen van vandaag. Heb helemaal geen zin meer in die spaghetti.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Goedkoop, maar heel lekker toetje (vind ikzelf) : doe een aantal bolletjes roomijs in een hoog ijsglas (een groot Belgisch bierglas is ook prima) en kiep daaroverheen een bekertje Latte Macchiato (Moreno Light) die je bij Aldi kan vinden in de koeling, voor slechts 50 cent.
Rietjes erin en genieten...
Super-lekkere Café Glacé voor weinig geld.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
@melvddonk als mijn ouders een restaurant hadden, redelijk in de buurt, zou ik er sowieso 4 keer per week eten.
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
@melvddonk als mijn ouders een restaurant hadden, redelijk in de buurt, zou ik er sowieso 4 keer per week eten.
.
Niet als je het zelf moet betalen.
Ik heb daar sowieso geen geld voor. Zo af en toe (lees: keertje of 5 of 6 per jaar) worden we uitgenodigd om er gratis te eten. Als compensatie voor gisteren heeft mijn moeder vandaag trouwens eten gebracht (kon vandaag niet weg ivm zieke honden). Het was erg lekker!