- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Kledingtopic
Kledingtopic
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Is het tegenwoordig normaal om een blouse open te hebben? Dus een tshirtje aan en daarboven een blouse open (als vest)
Ik ben echt een leek wat ditt betreft dus is dit raar of niet?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Persoonlijk zou ik dat nooit doen, vreselijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeetje, erg ehm.. apart. Zou het zelf ook niet aantrekken.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het is tegenwoordig hip om er als een zwerver bij te lopen ofso? Sneu..
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Is het tegenwoordig normaal om een blouse open te hebben? Dus een tshirtje aan en daarboven een blouse open (als vest)
Ik ben echt een leek wat ditt betreft dus is dit raar of niet?
Blijkbaar komt dit terug. In de jaren '90 zag je dat wel vaker.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Heb je misschien een foto? Dan heb ik ook beetje een idee hoe het eruit ziet, want ik kan me nu geen plaatje over hoe het uitziet bedenken.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik kan geen foto vinden maar dit is wat ik bedoel:
- Eerst trek je een shirt aan
- Daarna doe je een blousje eroverheen maar je doet hem niet dicht. Alle knopen los dus. Dan draag je het dus als een soort vest snap je?
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Bedoel je iets zoals dit:?
Overigens ook niet mijn stijl hoor. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nog zoiets: mannen met sjaal als 'mode'-gedoe
!!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ja maar dan zonder die sjaal
Is dat normaal?
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Zie het wel eens vaker hoor, zo'n open blouse. Niets bijzonders aan. Iniedergeval niet zo dat je er bespottelijk bij loopt..
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Inderdaad. Het is absoluut geen gek gezicht, al is het niet mijn smaak van kleding. Zelfs gothic- en emo-stijl (sommige meisjes zien er juist leuk uit) is niet al te erg, als je het maar niet té overdrijft. Hetzelfde als bij deze. Niets mis mee, gewoon casual.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja maar dan zonder die sjaal
Is dat normaal?
Kan prima 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zie het liever dicht, al kan het met een leuk t-shirt eronder nog best.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Niks raars mee hoor
...gewoon open, met een leuk t-shirt eronder (GEEN SJAAL
). Doe ik ook wel eens in de zomer
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Dat sjaaltje is dan juist weer een pluspunt, vind ik.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Behalve die sjaal heb ik zoiets ook wel aan hoor... Zo bijzonder lijkt me dat niet.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Nog steeds geen zin in nieuwe kleding. Blijft een hekel-punt bij mij.
Als ik winkel is dat vaak met een vriend die bij elk leuke verkoopster staat te flirten 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Vraag dan advies aan iemand die je kan helpen met kleding uitzoeken..
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Met kleding zoeken en passen heb ik geen moeite mee. Alleen de wil om eens flink te shoppen.
Laatste keer toen ik wat kleding had gekocht was in august. Ik was binnen 15 minuten klaar en had een stuk of 3 kledingstukken gekocht. Dit komt omdat ze netjes gepresenteerd werden of ergens op een plek wat erg opvalt.
Ik heb alleen een hekel aan het goed zoeken van de juiste maten, want meestal zie je iets leuks maar dan hebben ze het niet in jouw maat of kleur... en voor je het weet ben je een uur verder zonder iets geweldigs te hebben.
Komt nog wel hoor, ik zal ooit wel langs een winkel lopen waar ik een leuk paar schoenen zie staan.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik ben al 3 jaar niet in een winkel geweest geloof ik.
E-commerce ftw.
Perfectly clear
-
- 283 messages
- 18 votes
Met kleding zoeken en passen heb ik geen moeite mee. Alleen de wil om eens flink te shoppen.
Gewoon via internet je kleding kopen Mino 
Een beetje goede kledingsite is ook supermakkelijk met ruilen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Alleen passen van kleding gaat moeilijk. Ik heb wel gehoord dat je een poppetje die je eigen maten heeft kan maken en daarmee kan ''passen'', vind het maar onzin.
Het lijkt me ook lastig om telkens te ruilen. In dit geval loop ik liever naar een winkel en ga daar even snel passen en kopen.
ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Zelf draag ik graag hemden met soms een pulletje of giletje erboven. Ik draag dit erg graag, maar word er soms mee uitgelachen. Ik vind de nerdbrillen wel erg leuk om te dragen. Heeft wel iets.
Ik ga niet erg zo graag om nieuwe kleren omdat ik meestal mijn zin niet zie. Het is vaak steeds hetzelfde. De H&M en New Look vind ik best wel leuk om in te winkelen, maar da's ook alles.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Je wordt soms uitgelachen omdat je een (over)hemd met overheen een pullover of een gilet draagt? Als ik naar mijn werk ga draag ik dat ook soms, maar wordt nooit uitgelachen. Het zullen vast 12 jarigen zijn die met een Nickelson jasje en bling bling nike's rondlopen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik vind de nerdbrillen wel erg leuk om te dragen. Heeft wel iets.

Die dingen? Misschien wel de afschuwelijkste modegril ooit.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Zelf draag ik graag hemden met soms een pulletje of giletje erboven. Ik draag dit erg graag, maar word er soms mee uitgelachen.
Niks mis mee, gewoon aantrekken waar je zin in hebt.