- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Kledingtopic
Kledingtopic
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Is het tegenwoordig normaal om een blouse open te hebben? Dus een tshirtje aan en daarboven een blouse open (als vest)
Ik ben echt een leek wat ditt betreft dus is dit raar of niet?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Persoonlijk zou ik dat nooit doen, vreselijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeetje, erg ehm.. apart. Zou het zelf ook niet aantrekken.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het is tegenwoordig hip om er als een zwerver bij te lopen ofso? Sneu..
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Is het tegenwoordig normaal om een blouse open te hebben? Dus een tshirtje aan en daarboven een blouse open (als vest)
Ik ben echt een leek wat ditt betreft dus is dit raar of niet?
Blijkbaar komt dit terug. In de jaren '90 zag je dat wel vaker.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Heb je misschien een foto? Dan heb ik ook beetje een idee hoe het eruit ziet, want ik kan me nu geen plaatje over hoe het uitziet bedenken.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik kan geen foto vinden maar dit is wat ik bedoel:
- Eerst trek je een shirt aan
- Daarna doe je een blousje eroverheen maar je doet hem niet dicht. Alle knopen los dus. Dan draag je het dus als een soort vest snap je?
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Bedoel je iets zoals dit:?
Overigens ook niet mijn stijl hoor. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nog zoiets: mannen met sjaal als 'mode'-gedoe
!!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ja maar dan zonder die sjaal
Is dat normaal?
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Zie het wel eens vaker hoor, zo'n open blouse. Niets bijzonders aan. Iniedergeval niet zo dat je er bespottelijk bij loopt..
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes