- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Kledingtopic
Kledingtopic
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ik zou zeggen..
Jeans: G-star, Diesel, America Today
Schoenen: Vans, Converse, Adidas
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Pff die merken gaan nergens over. G-Star broeken zijn vaak hardstikke lelijk met allerlei toeters en bellen. Daar kun je vaak echt niet mee op je werk verschijnen vooral met zo'n laag hangend geval of allerlei kitserige glitters enzo. Daarbij zitten ze helemaal niet beter dan goedkope broeken. Vind zo'n shirtje met G-Star tekst erop ook echt afgezaagd en je betaald soms gewoon 100 euro voor een shirtje van niks. Slecht afgewerkt etc., pure geldklopperij..
Converse vind ik dan wel weer goed en voor de rest Jack & Jones en dan het liefs de aanbiedingen.
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Ik koop mijn kleding bij Wibra en Zeeman. Topkwaliteit.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Manlief hier heeft ook vooral Jack & Jones (vooral de broeken). Verder gaat ie regelmatig naar de WE en hij heeft ook dingen van de Shoeby (laatste jaren echt een goede winkel geworden, ik haal er ook regelmatig kleding, leuke acties vaak als je een klantenkaart hebt ook (laatst 4 halen 1 betalen bijvoorbeeld).
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Hm volgende keer als ik kleren ga kopen is even checken, maar dat kan wel even duren denk ik. Ben absoluut geen shopper..
Perfectly clear
-
- 283 messages
- 18 votes
Pff die merken gaan nergens over. G-Star broeken zijn vaak hardstikke lelijk met allerlei toeters en bellen. Daar kun je vaak echt niet mee op je werk verschijnen vooral met zo'n laag hangend geval of allerlei kitserige glitters enzo. Daarbij zitten ze helemaal niet beter dan goedkope broeken. Vind zo'n shirtje met G-Star tekst erop ook echt afgezaagd en je betaald soms gewoon 100 euro voor een shirtje van niks. Slecht afgewerkt etc., pure geldklopperij..
Converse vind ik dan wel weer goed en voor de rest Jack & Jones en dan het liefs de aanbiedingen.
Volgens mij ben je in de war met een ander merk, G-star broeken zijn juist erg basic en glitters heb ik er nog nooit op gezien, kijk maar eens naar hun collectie G-Star Raw - Jeans | Herenkleding | JeansOnline
Qua afwerking van de kleding is G-star trouwens beter dan Jack & Jones.
De Jack & Jones spijkerbroeken slijten trouwens gigantisch snel, in dat opzicht ben je met G-star goedkoper uit want daar doe je ruim twee keer zo lang mee.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik zie het maar zo; als je op je bek gaat scheurt een J&J jeans evengoed als een G-Star. Om eerlijk te zijn heb ik dat nooit uitgeprobeerd, maar dat lijkt me voor de hand liggende.
Me neither. Vind shoppen verschrikkelijk. Normaal boodschappen doen vind ik al irritant, laat staan 8 kledingzaken langs gaan voor 3 t-shirts en 1 spijkerbroek en 4 schoenenzaken voor 1 paar schoenen. En dan ben je opeens 5 uurtjes verder. Tegenwoordig heb ik het na een kleine uur gehad als ik naar een winkelcentrum ga.
Ik heb gewoon kleding van zeker 6 - 7 jaar nog liggen. Ze zien er nog goed uit en passen, dus waarom weghalen.
Als ik überhaupt shop, zal dat de Jack&Jones, Daka Sport, Action Sport, WE, V&D, C&A, dat soort plekken.
Hugo Boss, Armani, Levi's en andere speciaalzaken loop ik liever niet in, want dan zou het toch bij 'kijken, kijken, niet kopen' blijven en dat is gewoon zonde van je tijd.
Perfectly clear
-
- 283 messages
- 18 votes
Als je op je bek gaat dan kan idd ook je G-star jeans beschadigd raken, qua slijtage heb ik het vooral over de snelheid dat de broek slijt, de gaten vliegen erin, ook zonder op je bek te gaan.
Shoppen vind ik zelf ook niks, gelukkig heb je daar tegenwoordig internet voor 
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Die prijzen
. 130 Euro sjongejonge, daar koop 4 broeken voor.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Liever 4 rijker dan 1. Als je ze bij elkaar optelt, gaan ze langer mee dan één zo'n merkenlap.
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Je kunt er trouwens ook ongeveer 40 aardappelzakken van kopen

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes

Jack&Jones-kwaliteit
Mooier dan dit:

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Eens. 
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Zie zien er alletwee niet uit, vooral dat O-benen model 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Die bovenste van J&J heeft de verkeerde maat broek aan. Deze is zeker een maat te groot. Echt slechte reclame zo.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat is met opzet. Veel mensen kopen hun broek één maat te groot, niet om er langer mee te doen... maar omdat het dan qua stijl beter fit. Afgemeten broeken, dat kan echt niet meer 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dan heb je meestal ook van die rare dunne beentjes en zit het vreemd bij het kruis,beetje a la een skinny jeans.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dat is met opzet. Veel mensen kopen hun broek één maat te groot, niet om er langer mee te doen... maar omdat het dan qua stijl beter fit. Afgemeten broeken, dat kan echt niet meer
Dan moet je wel een ander model broek kopen en niet het model wat op het plaatje staat.
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Dan moet je wel een ander model broek kopen en niet het model wat op het plaatje staat.
Moeten ook nog wel....
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Geen gezicht die van J&J. Maar moeten inderdaad, wardrobe malfunctions in het openbaar is je reinste asociaal gedrag. Kan er ook niet tegen, beetje rekening houden met je medemens mag wel
.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Inderdaad niks mis met die Levi's. Die J&J heeft bovendien een soort lelijke pisvlekken en rare schrale strepen.
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Ik vind smalle modellen veel mooier dan die lompe modellen maar inderdaag geen skinny jeans dat ziet er zo armoeig uit gewoon zoeen
Simpel, strak en netjes
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Simpel, strak en netjes
Te netjes en te strak 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Bij vrouwen zou het beter staan als mannen. Ik ben van de losse broeken gewend die 1 tot wel 2 maten groter zijn.
Ik heb wel een broek dat beetje in de buurt komt als die van je plaatje, maar die draag ik bijna nooit en als dat zo is, dan mix ik het met een overhemd ofzo.
Tot zover heb ik het meeste gekloot met broeken en schoenen tijdens het winkelen.
Perfectly clear
-
- 283 messages
- 18 votes
Kortom qua kledingsmaak komen we er nooit uit, sommige users vinden (soft)drugs gebruiken belangrijker.......(TheShadowking
).
Voor mijzelf ben ik er erg duidelijk in, niet roken en heel soms een drankje, dat werkt super bij mij 
Zelf kan ik me erg goed voorstellen wat TheShadowking bedoeld, als je je hele leven in een circuit begeeft en dat voor normaal gaat zien is het erg lastig om dat eruit te halen.
Qua top 10 heeft TheShadowking een mooie top 10 maar met sommige dingen heeft hij nog een hoop te leren, bij het begin "stop drugs"
je kan me altijd een PM berichtjje sturen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes