• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.379 votes
Profile

Kledingtopic

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

nou je moet tegenwoordig je broek zo hebben zitten toch?!

(afbeelding)

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Madecineman wrote:

En nu ik toch bezig ben... Wat heb ik een hekel aan slimfit overhemden, welke sul heeft dat nou weer bedacht Dat staat echt alleen een 15 jarige spijker goed...

Heerlijk die dingen! Zitten mij als gegoten, al moet ik soms wat uitkijken bij de schouders.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Als je een beetje fitnesst zitten die dingen veel te strak bij je schouders en armen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

TheShadowking wrote:

Ik vind die broeken tot je oksels wel cool.

(afbeelding)

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

BoordAppel wrote:

(quote)

Heerlijk die dingen! Zitten mij als gegoten, al moet ik soms wat uitkijken bij de schouders.

Ja mij ook, en van die wijde overhemden zien er eigenlijk ook niet echt uit.

herder

• 425 messages
  • 0 votes

Martijnnn wrote:

nou je moet tegenwoordig je broek zo hebben zitten toch?!

Ja dat sowieso, dus zorg er voor dat je boxershort er mooi uitziet..

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

TheShadowking wrote:

Als je een beetje fitnesst zitten die dingen veel te strak bij je schouders en armen.

Exact... Als je je armen naar voren beweegt scheuren ze zo'n beetje bij de schouders open. Dan kan je ze een maatje groter nemen maar dan worden ze weer veel te lang en dat ziet er ook niet uit. Geef mij maar gewoon een regular fit (getailleerd mag best), zitten mij prima en in de wat betere kwaliteit zijn dat ook echt niet van die wijde flodderoverhemden hoor. Daarom begon ik met goedkope spijkerbroeken en overhemden passen mij meestal niet lekker

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Geef mij maar gewoon een aardappelzak

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Vroeger heel vaak overhemden gedragen, maar dat gebeurt niet meer. Nu alleen maar t-shirts en lange mouwen...

Qua shirts vind ik het trouwens niet meer mooi om met enorme teksten mee rond te lopen of plaatjes. Een voorbeeld;

(afbeelding)

Doe mij maar een normale;

(afbeelding)

Een superklein tekst of merk ofzo ergens op de borst zou ook wel kunnen, maar niet overdreven. Dit geldt ook voor lange mouwen en capuchonshirts.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind dat allebei wel leuk bij mannen hoor. Manlief is hier ook gewoon van de simpele shirtjes en de lange mouwen, maar dat vind ik juist wel leuk. En ook erg fijn, zonder bloesjes hoeft ik namelijk niet te strijken!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik probeer mn vriend juist aan de leuke hemden (blouse vind ik voor vrouwen ) te krijgen, maar ik hoef het dan ook niet niet te strijken natuurlijk.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Normaal gesproken draag ik geen overhemden (op werk na), maar zulk soort overhemden zijn supermooi en je ziet niet al te veel mensen ze dragen. Een reden waarom ik daar wat van wil halen.

(afbeelding)

Gewoon een normale overhemd, alleen de kraag heeft een ander soort kleur en de mouwen zijn ook gekleurd. Op de afbeelding beiden zwart.

Momenteel heb ik er 1, mijn ouders hebben dat op aanvraag gekocht tijdens hun vakantie. Het lijkt op die van het afbeelding, maar dan is het wit met lijnen, i.p.v. zwart. En de mouwen en kraag geheel wit met 2 zwarte lijnen in het midden.

Opzich staat het best modern en uniek als je het met een andere kleding tot een geheel uniform/pak creeërt. Alleen weet ik de naam van zo'n overhemd niet, vandaar dat ik wat moeite mee heb met zoeken.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Dat hemd heeft wel een heel bijzondere knoopsluiting Minotaures, ziet er erg leuk uit (al haat ik zelf button-down kragen)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Het overhemd-foto is trouwens van internet geplukt.

Mijn gelijksoortig overhemd heeft geen knopjes op de kraag. Ik heb andere neutraal-gekleurde hemden (wit, voor werk) die wel met zo'n knopje zijn gemaakt. Voor mij handig, want dan steekt de kraag niet zo snel op en je das zit gewoon wat fijner en vaster.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Dat wel natuurlijk

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ik heb zoveel overhemden, maar dan wel zonder allerlei teksten er op en allerlei gefrummel. Zwarte overhemden draag ik ook sowieso nooit.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ik heb ook een kast vol overhemden, mooi spul... maar idd wat kos zegt, van die overhemden met teksten en prulletjes erop sucken dan weer zwaar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ralph Lauren dress shirts FTW!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dit vind ik dus helemaal niks.

(afbeelding)

En dit weer wel.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Beide flinke wardrobe malfunctions. Dat dragen zou gewoon strafbaar moeten worden .

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Voor een middagje lumberjacken kan nr.2 nog wel uit de kast gehaald worden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor dat soort outback hicks is het wel geschikt ja.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Geen ruitjeshemden dus voor de mannen?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Naomi Watts wrote:

Ralph Lauren dress shirts FTW!

o.a. inderdaad.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Waarom Ralph Lauren? Talloze goedkope merken die hetzelfde maken...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook qua kleding een man van smaak dus HJS .

Haha. Qua kwaliteit en sophistication niet hoor. Maar er zijn inderdaad ook veel lager aangeslagen 'designers' (als ze die benaming al mogen hebben) die hetzelfde proberen te maken maar qua kwaliteit er echt niet bij in de buurt komen.

Maar er zijn inderdaad meer sterke dress shirt designers, ik verkies alleen RL. Niet echt een specifieke reden voor.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Naomi Watts wrote:

Beide flinke wardrobe malfunctions. Dat dragen zou gewoon strafbaar moeten worden .

Hahah indeed. Ik heb zelf wat dat betreft gewoon een simpele zwarte, meer gedoe erop 'suckt' inderdaad zoals hierboven al wordt gemeld

Dit soort vesten vind ik zelf wel chill:

(afbeelding)

Dikke v-neck verzameling in m'n kast

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

Leland Palmer wrote:

Ik heb ook een kast vol overhemden, mooi spul... maar idd wat kos zegt, van die overhemden met teksten en prulletjes erop sucken dan weer zwaar.

Haha je moet voor de grap eens lezen wat voor teksten er soms opstaan, het zijn vaak gewoon bij elkaar geraapte woorden willekeurig achter elkaar geplaatst.

Ik heb wel shirts met teksten erop maar dan moet het wel (leuks) wat zeggen, en jup ik heb ook lumberjack overhemden! Mooi toch!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Qua kleding met teksten en/of grote afbeeldingen (wat ik nu niet meer mooi vind), heb ik toch nog een paar staan. Vooral kleding van de Jack&Jones en de WE, ook een geweldige kledingzaak voor herenkleding.

Vroeger was joggingbroek dragen met een leren zwarte/bruine bontkraag jas met een petje en zo'n mocro 'handtasje' in. Dat was toen ik 15 was ongeveer, dus een tijdje geleden. Dat droeg ik ook tot zeker m'n 18de. Ik merk dat nog een paar jongens of zelfs meisjes ze dragen. Nu vind ik het spuuglelijk en zo'n 'wannabe-gangster' stijl. Dat zal wel met de jaren komen.

Ik moet wel toegeven dat ik met vakantie altijd zo'n tasje meeneem, maar dat is natuurlijk voor mijn mobiel, geld en bank/identiteitskaarten.

En... als ornament heb ik nog oranje konijnenoortjes! Maar die draag ik alleen tijdens WK, Pasen en Koninginnedag. Weliswaar draag ik het niet op mijn hoofd, maar dan bevestig ik het op mijn helm. Altijd leuk, mensen die toeteren, zwaaien of glimlachen als ze zo'n belachelijke ding zien Ik heb nog een andere set, maar niemand die achterop zit wenst hem op z'n helm te hebben. Ze willen vast niet voor lul staan, maarja who cares... Feestdagen toch?

Qua kleding is het het toch betreffende jeans gewoon G-Star, die broeken zitten gewoon het lekkerste, vooral de slim fit uitvoeringen

Toevallig vandaag een regulier jeans (of zo) gekocht op de P.C. en die was net onder de honderd Euro

Daarnaast ook een trui gekocht uit de G-Star RAW : MARC NEWSON : COLLABORATIONS : OVER MARC collectie

Marc Newson is echt een een zege voor G-star, hij heeft een vet gave kijk op dit merk en verstopt het G-Star logo heel subtiel, heerlijke gedurfde kleding

En schoenen, Nike, Adidas...... heb net weer een grijs/licht blauw exemplaar van Nikes (Hyperfuses) gekocht, maar qua schoenen ben ik erg makkelijk, als het leuk eruit ziet is het al goed

Dan heb je ook nog de werkschoenen, dat is voor mij een heel ander verhaal, dan kom ik wel op Van Bommel of Hugo Boss uit maar liever draag ik ze niet BRRRRRRR

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.