• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.139 votes
Profile

Kledingtopic

ibendb

• 5034 messages
  • 3212 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
(Afbeelding)

Die dingen? Misschien wel de afschuwelijkste modegril ooit.

Neen, ietsje anders. Ander kleur en een ander montuur. Zoals dit:

(afbeelding)

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Dertien in een dozijn, ik zie het verschil niet. Maar niks van mij aantrekken! Bij mannen vind ik het sowieso minder erg dan bij vrouwen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Een hele populaire bril, zelfs bij artiesten.

(afbeelding)

Tinie Tempah

Fashion en mode is iets wat ik nooit zal en wil begrijpen.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Minotaures wrote:

Fashion en mode is iets wat ik nooit zal en wil begrijpen.

QFT.

Mij zal je nooit met zo'n malle nerdbril, of in van die lelijke Uggs zien lopen.

Laat mode maar aan de vrouwtjes over (of de homo's). Ik snap nog steeds niet wat ze er leuk aan vinden dat shoppen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Geld uitgeven natuurlijk en jezelf in de nieuwste 'gear' of 'swag' laten zien. Mij niet zo gezien, doe mij maar casual men; gewoon hoe het hoort.

Perfectly clear

• 283 messages
  • 18 votes

Nou nou en nou, Lefgozer

Als je misschien een klein beetje interesse hebt hoe je in het leven staat zal jij zelf ook wel weten dat jezelf goed presteneren erg belangrijk is, je uiterlijk is toch je eerste indruk.

Natuurlijk kan je er voor kiezen om jezelf daarintegen te profileren als een sloddervos qua kleding,

Maar dan doe je eigelijk toch ook mee in tombola die (mode)zelfbewustzijn is, een tegenactie.alleen.

Maar om mode te vereenzelvigen met vrouwen en homoseksuelen is te kort door de bocht, zelfs een beetje generaliserend.

Om je punt te maken haal jij die brillen en Uggs (voor mannen ?) erbij ?

Ook niet mijn smaak maar wel weer het uiterste.

Om leuke shirts, schoenen of een gave jeans te kopen hoef je echt geen homoseksueel of vrouw te zijn, we leven niet meer in 1924 , gij ouderwetse calvinist

* Aan je taal "QFT" denk ik niet dat je QuantiFERON - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org bedoeld maar meer "Quit fucking talking"of "Quoted for truth"........

Alsof lopen met New Era petjes waar nog een te grote goudkleurige stikker opzitt of de lip van je nieuwe sneakers naar voren steken mode is *

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Petjestuig

In elk VW zie je of Marokanen, Nederlands of Turken met zo'n achterlijke pet.

Nu wil ik mezelf niet heilig roepen, want van 15 tot zeker m'n 18de heb ik ook een petje en een 'heuptasje' gedragen. Je realiseert je pas hoe stom het uit kan zien als je ze zelf niet meer draagt en anderen mee ziet lopen. Vooral van die ''stoere-macho-typen''.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ja, dat snap ik Perfectly clear. Ook ik ontkom er af en toe niet aan om nieuwe kleren te kopen. Ik koop dan gewoon wat ik zelf mooi vind en laat me daarbij totaal niet door modetrends leiden (loop er dus niet bij als een sloddervos - althans, dat vind ik zelf). Ik laat me niet door Maik de Boer ofzo inspireren, iets wat 90% van de mannelijke bevolking tegenwoordig wel laat doen lijkt het. Die brillen en Uggs haalde ik er ff bij om meer kracht bij te zetten.

Bedoelde inderdaad "quoted for truth", was het met Minotaures eens.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

Ik begin me steeds meer te irriteren aan hoe Turken/Marokkanen zich kleden, lijkt wel of ze allemaal een bontjas en een rode/blauwe petje van Ralph Lauren dragen maar dan veel te hoog op hun hoofd.

Waar is deze ongein begonnen en waarom zegt niemand tegen hun dat het er echt niet uitziet?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Haha, herkenbaar voor mij.

Mensen willen gewoon geen problemen, want als je je mening tegen zo'n figuur zegt valt het 4 van de 5 keer verkeerd bij hun en heb je meteen een 'wat, wat, wat' ruzie.

Ik vind het ook niet het allermooiste stijl, maar als ze zich zo prettig voelen en me maar niet hinderen heb ik er geen problemen mee. Hetzelfde principe als bij skaters en emo's. Als ze het zelf geweldig vinden, prima.

l-d

• 276 messages
  • 641 votes

Minotaures wrote:

Met kleding zoeken en passen heb ik geen moeite mee. Alleen de wil om eens flink te shoppen.

ZO herkenbaar he...Ik als vrouw hou ook niet van winkelen..Wil ook gewoon binnen een half uur klaar zijn...Ik doe nu dus eigenlijk altijd aan online shoppen (lekker veel overzicht!) probleem is dan wel, dat ik geen gangbare maat heb, dus loop het risico dat de kleding te ruim zit...maar ook daar is een oplossing voor..meeste online shops hebben nu gratis verzenden en retourneren..JEEJ!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Dus toch! Niet álle vrouwen shoppen graag

Het online zit me gewoon niet lekker. Als ik iets wil kopen, wil ik het ook zien en in geval bij kleding, hoe afschuwelijk ik het ook vind, ook aantrekken en passen.

Momenteel geen behoefte aan kleding, maar tegen de zomer wil ik mijn kast wel eens een keer gaan opruimen. Dit heb ik nog nooit gedaan, dus er gaan genoeg spullen uit denk ik.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik ben ook een vrouw en Ik shop ook niet graag en bestel liever online. Een nadeel is wel dat kleding soms wat anders blijkt te zijn dan je had verwacht en dat je het dan weer moet terugsturen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

En dat is een groot punt dat me van het online bestellen van kleding weerhoudt.

Tegen de tijd dat ik het via de webshop zoek, het 'pas' en het afrekenen, ben ik ook (in een snelle bui) klaar in het echie.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik bestel tegenwoordig ook vooral online. Vaak is het zo dat als ik een kledingzaak binnenloop en al die kledingstukken zie hangen, wachtend totdat ik ze één voor één opschuif zodat ik ze eindelijk goed kan bekijken, ik in een mum van tijd weer buiten sta zonder wat te hebben gekocht. Geef mij maar gewoon een uitgebreid maar duidelijk overzichtje en een zoekoptie op internet Een ruimer aanbod en dan neem ik dat ene fout gekochte kledingstuk in de zoveel tijd - die ik toch gratis retour kan zenden - er voor lief bij.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Online shoppen is gewoon zo heerlijk.. Je neemt nooit overhaaste beslissingen en eigenlijk zit ik er qua maten nooit naast...

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Ik weet het nog niet. Ik wil kleding voelen, zien en aanpassen en vind terugsturen veel te veel gedoe. Ik stel mezelf af en toe in op een dag kleding kopen. Ik kan het ook niet als ik gewoon langs een winkel loop, moet er echt mee bezig zijn en dan kom ik makkelijk met ruim voldoende thuis.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

starbright boy wrote:

Ik wil kleding voelen, zien en aanpassen en vind terugsturen veel te veel gedoe.

Precies.

ibendb

• 5034 messages
  • 3212 votes

Vandaag zijn onze rompertjes (ook Onesies en Footed PJ's genoemd) toegekomen. Voor mij eentje met aapjes d'r op.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Het is dus een trend om als een kleuter een pyjama te dragen? Wat een trend...

ibendb

• 5034 messages
  • 3212 votes

Ik zou nu ook niet zeggen dat het een trend is, maar ik vind het alleszins erg aangenaam om in rond te lopen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

ik ken alleen maar dit als rompertjes:

(afbeelding)

Maar ik neem aan dat je geen luiers meer draagt.

ibendb

• 5034 messages
  • 3212 votes

Ik bedoel zoiets:

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ze zijn wel grappig, maar om nou iets (als volwassene) te dragen wat peuters ook dragen gaat me weer te ver. In dit geval draag ik een trainingsbroek thuis, zit ook weer heerlijk en comfortabel.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Doe mij die joggingbroek maar voor thuis. Zie het al voor me als een paar maten voor de deur staan en ik doe de deur open zoals bovenstaande

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ook als je iets bestelt ziet het er meteen serieus uit. Een mooie vrouw in zoiets kan ik wel waarderen, maar bij een jongen zouden de vraagtekens bij mij verschijnen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

ibendb wrote:

Ik bedoel zoiets:

(afbeelding)

God daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

ibendb wrote:

Ik bedoel zoiets:

(afbeelding)

Leuk! Ook Ryan Gosling heeft ze en is er gek op haha, lijkt mij ook heerlijk zitten! Pj's hoor je dan ook niet al te serieus te nemen, daar kun je best lekker gek mee doen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

PJ's zijn cool, zelfs The Don draagt ze .

(afbeelding)

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Pff, Barney suit zelfs up tijdens het slapen!

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.