• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.338 votes
Profile

X

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Mijn papa snapt het beter als dat ik doe. Ik snap nog geen reet van dat twitter. Maar ja, komt vanzelf.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ook nog niet,als ik dat lees over lijstjes enzo... ik zou bijgod niet weten hoe,wist niet eens dat dergelijke functies er waren.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Heb het ook bij jou inderdaad, ook al drie keer aangeklikt, en nog follow ik je niet. Heb dr vaker last van.

Echt vaag, heb het nog steeds bij sommige En als ik ze dan opnieuw follow komen er weer twee followers bij op de teller terwijl het aantal echte followers niet veranderd dan.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Heb het bij jou ook nog steeds, ach ja ik blijf je gewon steeds opnieuw volgen haha, zo makkelijk ben ik niet weg te krijgen

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

In de lijst staat het bij mij soms ook niet aangegeven, maar wanneer ik op diegene z'n profiel kijk staat de knop wel op groen en dus op follow. Is hetzelfde niet het geval bij jullie dan?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Soms wel maar niet altijd helaas.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Zelfde probleem hier, duurt meestal 5 a 10 minuten voordat het zichtbaar is in timeline/lijsten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Momenteel gebruik ik Tweetdeck, best een fijn programma. Wat ik me afvroeg is dit wel één van de betere of zijn er nog betere counterparts op de markt?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Tweetdeck?

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Tweetdeck is vooral interessant omdat je ook je facebook updates kan toevoegen. Laatst is het wel opgekocht door Twitter zelf, dus de vraag is maar hoe lang die functionaliteit er nog inblijft.

http://www.tweetdeck.com/

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Tweetdeck gebruik ik ook. Wat mij betreft wel fijnste dat ik ben tegengekomen tot op heden.

Buiten ubersocial op de Blackberry dan .

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Onderhond wrote:

Tweetdeck is vooral interessant omdat je ook je facebook updates kan toevoegen. Laatst is het wel opgekocht door Twitter zelf, dus de vraag is maar hoe lang die functionaliteit er nog inblijft.

http://www.tweetdeck.com/

Dat hele gekoppel van Facebook, twitter, linkedin etc werkt me wel op de zenuwen. Bij mensen die je op meerdere sites volgt krijg je alles driedubbel door...

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Vind ik ook vreselijk, maar het gaat er meer om dat je verschillende social streams kan volgen in één programma, niet dat je zelf alles broadcast over 6 netwerken tegelijkertijd

Vind het in ieder geval aangenamer dan ofwel voor elke social site een apart programma te installeren, ofwel telkens naar de site zelf te moeten surfen. Van mij mogen ze Google+ er ook gewoon induwen, al is die kans nu wel enorm klein geworden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tweetdeck heb ik inderdaad ook, erg fijn. Op mobiel gebruik ik -bij gebrek aan beter- snaptu.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Onderhond wrote:

Vind ik ook vreselijk, maar het gaat er meer om dat je verschillende social streams kan volgen in één programma, niet dat je zelf alles broadcast over 6 netwerken tegelijkertijd

ah ok, duidleijk.

Vind het in ieder geval aangenamer dan ofwel voor elke social site een apart programma te installeren, ofwel telkens naar de site zelf te moeten surfen. Van mij mogen ze Google+ er ook gewoon induwen, al is die kans nu wel enorm klein geworden.

hoezo? dat is mij nog steeds allemaal wat aan t ontgaan dat Google+

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Omdat het alles heeft om een grote concurrent van Facebook te worden. Ik ben zelf niet de grootste voorstander van versplintering van sociale netwerken, maar als je met mensen in contact wil blijven heb je niet zoveel keuze dan ze te volgen naar het netwerk waar ze zitten.

En weer een apart prog installeren om de Google+ update stream te volgen is nogal zonde.

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Het fijne van Tweetdeck vind ik de multi-column view. Dat ben ik tot nu toe bij geen ander programma tegengekomen. Als ik steeds moet klikken op elke lijst om snel door de updates te scannen, ben ik te lang bezig, te veel moeite. Multi-column lost dat op, alles met één blik te zien.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens, vind ik ook het grote voordeel van TD.

guylopez93

• 596 messages
  • 1731 votes

Hallo, heb sinds kort ook twitter. Ik weet niet wie er allemaal twitter heeft hierzo maar zouden jullie mij willen volgen. Ik zou jullie dan ook terug willen volgen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah, dus jij bent dat! Vroeg me al af wie je was.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1737 votes

Ik gebruik Tweestcaster nu al meer dan een jaar op m'n gsm en vind het prima werken. Heb Tweetdeck ook een tijdje gebruikt maar uiteindelijk bleef ik toch bij Tweestcaster hangen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Kan iemand me uitleggen waar dit soort accounts op slaan?

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Tijd teveel en werk te weinig. Gelukkig heb ik er geen last van.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Gewoon een spamaccount. Lijkt me allemaal vrij geautomatiseerd en anders een Chinese triadeslaaf of een vervelende oplichtnerd.

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Yup, één van de soorten spamaccounts die Twitter "rijk" is. Door een bot een hoop random meuk te laten twitteren, dat lijkt op persoonlijke tweets, en af te wisselen met reclame (zoals daar voor datingsites), proberen ze de spamprocedure te omzeilen. Gewoon Block & Report for spam doen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Aha, ik zie er overigens wel meer. De totale nonsens van de tweets doet inderdaad vermoeden dat het uit China komt.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Als totale nonsens-tweets van Chinese makelij zijn, dan moet ik mijn ouders maar eens vragen of ik niet uit Azie geadopteerd ben

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Twitter

Zo'n accounts zijn dan weer heerlijk. Zeker 'ns scrollen, zitten grappige tweets tussen, ook al is het fake...

part of the bible where it says gay is bad

tour de france age maximum

where do jews get married?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Zulke accounts zijn wel leuk ja. ZombieRiot is ook de moeite, die zombie jokes zijn hilarisch

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Een ding snap ik nog steeds niet helemaal. Wat is het verschil tussen een bericht retweeten en een bericht kopieren met RT ervoor?

Zo had ik net bijvoorbeeld getypt:

JordyCapitated

blablablabla

En dan lees ik ergens:

RT @Jordycapitated blablablabla

Wat wil degene daarmee zeggen, is dat niet hetzelfde als retweeten? Ik kreeg ook geen mention trouwens terwijl ik wel vernoemd wordt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.