• 177.927 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.561 votes
Profile

X

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

O ja, en ik heb ook een onvriendelijk persoonlijk bericht van Anouk en ben geblocked door Gregory vd Wiel .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Altijd leuk om tweets van bekende mensen te krijgen, mijn lijstje:

Austin Peck (Brad in As The World Turns)

Robert Buckley (Clay in One Tree Hill)

Kristin Kreuk (Lana in Smallville)

Milla Jovovich (oa Alice uit de Resident Evil reeks)

Niet veel maar dat hoeft ook niet, toch erg leuk om een soort van contact te hebben met bekende acteurs/actrices vooral de twee tweets van Milla vond ik erg cool

Edit: En ik heb nog een DM gehad van Daniel Radcliffe, als bedankje dat ik op aanraden een goede vriendin van hem ben gaan volgen

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Naomi Watts wrote:

en ben geblocked door Gregory vd Wiel .

. wil ik ook! Effe proberen straks.

Ben alleen geblockt door een hele lading Geenstijl, P0wned en Telegraaf 'journalisten'. .

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

kos wrote:

(quote)

Hij volgt mij ook, al lijkt het me sterk dat ie snapt wat ik schrijf.

Ik volg je ook maar snap je ook niet

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Rianneke_Dan wrote:

Kristin Kreuk (Lana in Smallville)

Dacht ik ook. Wou haar weer eens #FF-en wat blijkt? Sorry, the profile you are trying to view has been suspended. We've been punked!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Dacht ik ook. Wou haar weer eens #FF-en wat blijkt? Sorry, the profile you are trying to view has been suspended. We've been punked!

Oh haha, nou ja heeft ze wel goed gedaan dan want ze kwam erg geloofwaardig over

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Elineloves wrote:

Kos, je vergeet michella he, met haar 'kan ik douchen als het onweert' dilemma...

'omweert' .

Overigens heeft Sofia Coppola me ook berichtje gestuurd gister

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

"Stop stalking me"?

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

LOL!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Twitter account gehacked. Ben ik echt zo non lovable? (deze vraag is retorisch mensen ! )

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gehacked? Hoe kan dat dan joh, iemand tegen het zere been geschopt?

Las het laatst ook al bij iemand, vroeg me toen al af hoe zoiets überhaupt mogelijk is. Speciale programmatjes of gewoon lucky shot met wachtwoord raden. En tsja, wat heb je er nou aan?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik verwacht dat mijn email gehacked is en dat zo mijn twitter gegevens ahcterhaald zijn. Email ben ik ook kwijt. Het zal wel zo zijn dat ik iemand tegen het zere been geschopt heb ja . Onbedoeld dan, maar ik schijn daar een talent voor te hebben. Ik kan de lol er wel van in zien, vooral dat iemand de moeite uberhaupt neemt dit te doen.

Jammer van de tweets, followers e.d. maar het is niet anders. Gewoon opnieuw beginnen en mijn email beter beveiligen. Misschien dat ik maar beter weer over kan gaan op outlook.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik volg maar heel weinig bekende mensen, laat staan dat ik ze berichten stuur en laat helemáál staan dat ze mij berichten sturen. Ranomi Kromowidjojo heeft wel eens een berichtje van mij geretweet. Een berichtje dat ik in het Gronings had getypt zelfs. Mooi wijf, die Ranomi. En niet eens alleen omdat ze een Twitter-bericht van mij heeft geretweet. Trotse Groningse. En terecht!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1737 votes

Naomi Watts wrote:

Twitter account gehacked. Ben ik echt zo non lovable? (deze vraag is retorisch mensen ! )

Twitter account gehackt? Wat moet iemand nou met een twitter account van iemand anders?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Onbruikbaar maken. Een hacker doet er zelf nooit iets mee. Gewoon een beetje om de ander te naaien dus..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Of diegene zou toch berichten moeten versturen onder NW's naam, maar dat zou hij zelf snel genoeg doorhebben denk ik. Blijft wel triest.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Toch maar aan de Twitter dan http://twitter.com/#!/Jordy... Zie wel hoe het bevalt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Ah damn net jouw account dat ze hacken Naomi Watts... Jouw "following" lijstje was voor mij persoonlijk een inspiratiebron.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hmm vaag, heb onder andere de Follow button van Eline en Jeroentjuhhh meerdere malen moeten aanklikken omdat ie steeds weer op unfollow sprong. Doe ik iets verkeerd?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Wat ik altijd zo irritant vind aan twitter is dat als ik bijvoorbeeld post: 'Vandaag (naam van film) gekeken' ofzoiets, dan krijg ik dezelfde dag nog een smsje van mijn vader: 'Melanie, je moet je tijd niet verspillen aan de hele dag films kijken.' *zucht*

Sowieso zit ik er niet op te wachten dat iedereen precies weet wat ik heel de dag aan het doen ben. Vandaar dus een nieuw account (met die oude deed ik echt helemaal niets). Vind het nog steeds niet zo interessant om zelf heel de dag te posten, maar ik wil wel graag wat meer mensen gaan volgen.

Twitter

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Volg maar: slechtemeisjes

@Kos ik kan chuck d niet vinden

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

Wat ik altijd zo irritant vind aan twitter is dat als ik bijvoorbeeld post: 'Vandaag (naam van film) gekeken' ofzoiets, dan krijg ik dezelfde dag nog een smsje van mijn vader: 'Melanie, je moet je tijd niet verspillen aan de hele dag films kijken.' *zucht*

Sowieso zit ik er niet op te wachten dat iedereen precies weet wat ik heel de dag aan het doen ben. Vandaar dus een nieuw account (met die oude deed ik echt helemaal niets). Vind het nog steeds niet zo interessant om zelf heel de dag te posten, maar ik wil wel graag wat meer mensen gaan volgen.

Twitter

Kun je jezelf toch op privé zetten, ziet je paps het niet.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

mikey wrote:

Volg maar: slechtemeisjes

@Kos ik kan chuck d niet vinden

Twitter

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

FillumGek wrote:

Hmm vaag, heb onder andere de Follow button van Eline en Jeroentjuhhh meerdere malen moeten aanklikken omdat ie steeds weer op unfollow sprong. Doe ik iets verkeerd?

Heb het ook bij jou inderdaad, ook al drie keer aangeklikt, en nog follow ik je niet. Heb dr vaker last van.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Thanx! Kos

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

GuyB wrote:

Ah damn net jouw account dat ze hacken Naomi Watts... Jouw "following" lijstje was voor mij persoonlijk een inspiratiebron.

Ah een fan . Vanavond ben ik weer full in business en zal mijn library verdubbeld zijn. Alles voor mijn fans . En voor het gebruiksgemak ga ik mijn "friends" ook archiveren per categorie. Gebruiksgemak gaat voor alles. Wees niet getreurd, je dealer laat je niet in de steek .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Kun je jezelf toch op privé zetten, ziet je paps het niet.

Ach, dan gaat mijn paps zeuren over waarom hij me niet mag followen. Het is normaal niet zo'n zeurpapa, maar hij is helemaal twitterverslaafd. Hij heeft thuis zelfs het 'twitter handboek' liggen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Is inderdaad wel handig om wat lijstjes te maken en te volgen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Ach, dan gaat mijn paps zeuren over waarom hij me niet mag followen. Het is normaal niet zo'n zeurpapa, maar hij is helemaal twitterverslaafd. Hij heeft thuis zelfs het 'twitter handboek' liggen.

Haha dan is het wat anders ja. Ik heb mijn ouders laatst geprobeerd uit te leggen wat het is, maar helaas, ben er maar mee gestopt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.