X
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Human Centipede is al uren trending op Twitter. Een paar bejaarden in Engeland hebben blijkbaar besloten dat de film zo ziek is dat niemand hem mag zien.
Toch altijd grappig dat er door zo'n ban nog veel meer mensen die film gaan bekijken. Het zal niet echt moeilijk worden die film toch te bekijken, maar misschien kennen die bandebielen de internets nog niet.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Beetje onterecht om hem te gaan bannen. Het concept is vrij ziek inderdaad maar de uitwerking is eigenlijk niet zo gestoord, ik kan me ergere dingen voorstellen.
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Zo zijn er genoeg zeikstralen die alles beetpakken om nog een vorm van onderdrukking te hanteren. Kijk maar naar de MPAA in de VS. Gristengekkies die Hollywood hun moraal afdwingen.
Al die betutteling zorgt alleen maar voor het tegenovergestelde effect, gelukkig.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik blijf het eigenlijk grappig hoe er een aantal mensen zijn die ik niet ken mij toch volgen. Vraag me af wat die mensen dan zo interessant aan mij vinden 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik blijf me verbazen over het huge aantal Bieberfans. Niet normaal joh.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Gestoord is dat ja
.
Verder is het wel grappig dat de mensen die ik niet terug volg na verloop van tijd mij ook niet meer volgen
. Kijk regelmatig op who.unfollowed.me en er is nog geen één uitzondering op geweest.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik snap het sowieso niet goed om honderden of zelfs duizenden mensen te followen, kan me echt niet voorstellen dat je iedereen interessant vind. Maar het staat leuk en populair, ofzo.
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Het zijn dan ook niet altijd personen die gevolgd worden, maar ook bedrijven, websites, instanties etc. Denk bijvoorbeeld aan op de hoogte blijven van de laatste nieuwsbrief/artikel/blog van een tech-site. Als ik van al deze sites de RSS in de gaten moet houden of elke dag een e-mailnieuwsbrief moet ontvangen en dan nieuws van een dag oud (ja, soms dan niet relevant meer) lezen of zelfs de website continu verversen, ben ik ontzettend veel tijd kwijt. Nu heb ik in Twitter in een lijst al die websites staan en kan ik even snel scannen of ik een interessant artikel tegenkom.
Zo ook met het volgen van celebrities e.d. Ik lees niet al hun berichten, maar scan even snel door hun tweets als ik me verveel. Alleen van mijn echte vrienden lees ik nagenoeg wel hun tweets. Ik scan daar iets minder grof doorheen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Inderdaad ook dezelfde reden waarom ik Twitter gebruik. Als fervent Linux gebruiker is het erg handig om deze te volgen. Dit zijn gewoon korte berichten over nieuwe releases en dergelijk maar wel uitermate handig. Hetzelfde geldt voor een site zoals Whedonesque dat vaak updates geeft over acteurs of nieuwe projecten van Joss Whedon.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oke, what the hell is dat #FF precies? Dat je dan vreemden moet followen ofzo?
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Follow friday ja. Mensen raden andere interessante users aan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah, Friday. Vroeg me af waar die 2e F voor stond, dacht Friends ofzo. Duidelijk!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
#FF...eerst vond ik het nogal vaag, maar nu maak ik er graag gebruik van
.
Veel volgers erbij als je er een beetje slim mee omspringt, en dan alleen volgers die je volgen omdat je iets te melden hebt.. nog geen spambots tegengekomen vandaag
. Zag dat er een site voor is om het een beetje makkelijker te maken, dan doe ik dat volgende week eens. Volg nu bijna 500 mensen/sites/etc dus om dan de beste keuzes te maken duurt even!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kreeg net een tweet van Britt van EMIDJ, lol. Stiekem toch best grappig. Mijn eerste tweet van een 'bekend persoon', en dan is 't Britt. Hihi. Heerlijk niveau heeft dat getwitter toch.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Niets tegen Sjeng he, dat is mijn mattie. 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Ben nooit zo bezig met celebs maar heb wel persoonlijke tweets gekregen van o.m. Chuck D.
. , Heleen van Rooyen, Rene Mioch, Roger Ebert, diverse bekende rappers uit NL en US, Femke Halsema, Tijs van de Brink
, Jonathan Ross en meerdere journalisten.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Ik word op twitter door de EO telkens aangezien voor een of andere mislukte dichter.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kos, je vergeet michella he, met haar 'kan ik douchen als het onweert' dilemma...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ben trots op mijn tweets van Bridgette B., Alexis Texas, Eve Laurence, Riley Steele, Charlee Chase (+ follow) , Vicky Vette (+ follow), Sunny Lane (+ follow), Claire Dames, Teagan Presley, Phoenix Marie, Blake Griffin, Ryan Loco, Kenny Florian, Kristen Kreuk, Kyle Korver, Scottie Pippen. Even uit mijn hoofd, zal er nog wel wat vergeten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
.
Alsof je dat zelf niet weet schijnheil
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha lol, kijk A&L1 eens onwetend doen!
trapt niemand in joh! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, ik zal eerlijk zijn, ik wist het echt niet
Maar iemand met de naam Vicky Vette moet wel wat geks doen.
Ik ken alleen Jenna Jameson van naam.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Van Chuck D??
Hij volgt mij ook, al lijkt het me sterk dat ie snapt wat ik schrijf.