• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.968 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.889 votes
Profile

X

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik dacht eerst ook zo, Twitter is voor mensen die zichzelf belangrijk vinden en meteen er vanuit gaan dat iedereen wil weten hoe de exacte dagindeling is, maar eigenlijk is het erg verslavend en leuk.

Was vrij kortzichtig om zo te denken zie ik nu in, want als anderen het niet willen lezen, volgen ze je niet en visa versa. Als je het leert met een korreltje zout te nemen is het best grappig om te zien waar mensen zich zoal mee bezighouden. Ookal zijn dat berichten dat Francine gisteren bevallen is en dat Karel zenuwachtig is voor een sollicitatie. Als dat niet je ding is, kun je beter wegblijven of puur volgen wat dan wel constant van goede kwaliteit is.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Ik ben een criticaster, heb niet veel met social media. Waarom? Ik vind het gewoon totaal niet interessant om te weten wat Pietje net heeft gegeten bij meneer X of mevrouw Y en dat hij het lekker of vies vond, of dat Roos het erg leuk heeft gehad afgelopen middag met Greta. Val mij daar niet mee lastig aub. Pietje had toch in real life ook tegen meneer X of mevrouw Y kunnen zeggen dat ie het eten lekker vond? Waarom moet je dit op je Twitter of Facebook zetten? Is het zelfverheerlijking? Is het een middel om te laten zien dat je populair bent, zo komt het namelijk wel vaak op mij over? Je mening geven over bepaalde vraagstukken of gebeurtenissen in de wereld snap ik nog wel dat je dat interessant kunt vinden, maar al die andere berichtjes snap ik niet zo.

Dit is wel iets voor jou .

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Twitter Ben toch maar weer op twitter te vinden, na een heleboel gedoe. Vind 't wel geinig eigenlijk .

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

In De Site > Gebruikers > Vakantie:

Elineloves wrote:

Even voor 't een of ander jongens, weet niet precies wat er nog werd gezegd over mij en Twitter (las er wat dingen over), maar mijn Twitter is prive en ik zou 't waarderen als hier niet besproken wordt wat ik daar opzet. Weet niet of het zo is, maar just in case.

Verder kan ik alleen maar dit zeggen: ik laat Spencer en mn vriendje overvliegen en ga hier nooit meer weg!

Gelijk heb je, ik weet nergens niks van maar als je het wil vertellen doe je dat vanzelf wel met iemand Privé.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

606 wrote:

Gelijk heb je, ik weet nergens niks van maar als je het wil vertellen doe je dat vanzelf wel met iemand Privé.

Heh? Dit gaat niet over Moviemeter, maar over Twitter. ?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Elineloves wrote:

Even voor 't een of ander jongens, weet niet precies wat er nog werd gezegd over mij en Twitter (las er wat dingen over), maar mijn Twitter is prive en ik zou 't waarderen als hier niet besproken wordt wat ik daar opzet. Weet niet of het zo is, maar just in case.

Verder kan ik alleen maar dit zeggen: ik laat Spencer en mn vriendje overvliegen en ga hier nooit meer weg!

Twitter, zucht. Hyves, zucht.

Het wordt tijd voor Facebook mevrouw, al die anderen zijn nu gewoon crap Twitter al helemaal.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Facebook .

Al is Twitter totaal niet vergelijkbaar, maar laat me raden rep? Je hebt geen twitter en je hebt het ook nooit gehad?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

soom wrote:

Heh? Dit gaat niet over Moviemeter, maar over Twitter. ?

Ik bedoel ermee als ze al wat privé zou willen zeggen dat ze dat dan via Pm hier doet naar iemand.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Naomi Watts wrote:

Facebook .

Al is Twitter totaal niet vergelijkbaar, maar laat me raden rep? Je hebt geen twitter en je hebt het ook nooit gehad?

Klopt Zal er ook nooit aan beginnen. Vervelendste uitvinding van deze eeuw. Het kan informatief zijn(ik volg de Ajaxlife twitter). Maar het is toch de ultieme breezersite en mensen posten echt alleen vervelende dingen en ook nog is retevaak(die vaak helaas ook aan FB gekoppeld zijn ). Daarnaast vind ik het ook gewoon nutteloos, het is gewoon een simpele WWW/Status versie van Hyves of Facebook. Je kan er verder geen reet mee, behalve laten weten wat je aan het doen bent.

Ik ben nou eenmaal niet geinteresseerd in wat mensen eten en wat voor toetje ze na hebben. Daarnaast vind ik Twitter ook hardstikke lelijk en onhandig met al dat gere-tweet waardoor je maar door blijft klikken. Dat kan echt wel beter. Dat weerhoud mij er ook van om het te nemen, ik snap de toevoeging niet en ik vind het gebruiksonvriendelijk.

Dan zie je een re-tweet staan en weet je bij god niet waar het over gaat, moet je weer doorklikken naar diegene zijn/haar pagina en vervolgens zie je dat het prive is(dus je weet niet waar de re-tweet over gaat) of dat je tussen 50 tweets mag gaan zoeken. Zo onhandig, slaat nergens op. Vraag me af welke verstandelijk gehandicapte dit heeft verzonnen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mwah, verre van maar vaak het standpunt van mensen die het niet kennen. Ik was ook zo. Vind Hyves/Facebook toch veel breezergevoeliger. Wat vooral handig is dat jij zelf de regie hebt met wie of wat je in aanraking komt. De gebruiksvriendelijkheid heb je op zich zelf in de hand.Ook de ideale manier om in contact te komen met onbereikbare individuën. Blijf het erg briljant van twitter.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Twitter een breezersite....

(afbeelding).

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Onbereikbare individuen kan je ook wel via FB o.i.d. bereiken. Zij het in een iets minder persoonlijke mate natuurlijk. Maar ik heb daar niet de behoefte aan om als een breezer de twitter van Gregory vd Wiel vol te gaan spammen en hopen op een berichtje terug ooit. Ook vind ik het totaal niet boeiend of Gregory, Vurnon of Bon Jovi op dit moment een scheet aan het laten zijn of een optreden hebben. Wat dat betreft vind ik FB af en toe ook vervelend als ik Wesley Sneijder 10.000 nieuwsberichten per dag zie posten en dat op mijn homepage zie alleen omdat ik hem als " vind ik leuk" heb aangevinkt.

Ik vind het iig wel een stuk gebruiksvriendelijker, als iemand iets neerzet kan je erop reageren en staat het er mooi onder. Geen oeverloos ge-retweet waardoor je blijft klikken, maar je blijft gewoon lekker op dezelfde pagina en anderen kunnen ook reageren omdat je het makkelijk ziet staan.

Hyves is inmiddels wel verbreezerd ja, doe er niks meer op sinds april.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Nee, in discussie gaan met mensen die iets afbranden zonder er ook maar het minste benul van te hebben lijkt me tamelijk nutteloos.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Had het maar weggehaald, heb eigenlijk geen zin in een discussie met jou.

Maar ik weet prima hoe Twitter werkt. Ik volg er immers ook een paar vanwege de informatie. Maar zodra je moet gaan doorklikken veranderd het in een uiterst vervelende site. Daarnaast weet jij net zo goed als ik dat het in principe een leuke site kan zijn, maar dat het o zo makkelijk is dat het verbreezerd en je gaat me toch echt niet tegenspreken dat miljoenen mensen Twitter op een vervelende, spam-achtige manier misbruiken/gebruiken?Of zet jij ook 25 keer per dag iets neer op Twitter?

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ten eerste is het geen site maar een dienst die je via talloze clients kunt gebruiken, de site is helemaal niet relevant.

Buiten dat is het plaatsen van berichtjes of updates (die niet eens een dagelijkse bezigheid hoeven in te houden, maar bijvoorbeeld een link naar je site, een ander stuk waar je mensen op film wijzen, een nieuwsartikel, iemand anders tweets, een bepaalde gebeurtenis die wel relevant is, je mening over een bepaald onderwerp of wat dan ook) helemaal niet de hoofdzaak.

Het gaat er met name om dat je informatie die voor jouw belangrijk is makkelijk en snel overal vandaan kunt halen. En dan niet afhankelijk bent van een aantal nieuwsbronnen maar van iedereen. Bovendien kun je via de kanalen (iets wat niet-twitteraars kennelijk helemaal niet kennen) met talloze mensen hele discussies voeren over van alles en nog wat. Over het nou nieuws, het weer, een voetbalwedstrijd, een tv-programma of wat dan ook is. Gaat helemaal niet om een losstaand berichtje.

Maar twitter is duidelijk iets waarover men pas kan oordelen als je het minimaal al een half een beetje onder de knie hebt.

En wat betreft 'verbreezeren' , werkelijk geen enkel idee wat je daamee bedoelt dan, maar ik kom het nooit tegen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik denk dat hij met het 'verbreezeren' de mensen bedoeld die erop zetten: 'Ik ga naar bed', 'Ik ga nu eten', 'ik ga nu naar de kroeg', etc.. Mijn ouders hebben ook twitter en die doen dat dus. No way dat ik die volg Oninteressant gedoe allemaal.

Overigens dacht ik eerst ook net als rep_robert, maar is mijn mening nu wel veranderd. Vind het een handige site (die ik overigens niet elke dag gebruik).

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

melvddonk wrote:

Ik denk dat hij met het 'verbreezeren' de mensen bedoeld die erop zetten: 'Ik ga naar bed', 'Ik ga nu eten', 'ik ga nu naar de kroeg', etc..

Zelfs al bedoelt hij dat, dat lijkt me ook niet echt vrebreezeren.

Daarbij denk ik meer aan: 'Hee sgatjuhs, ik ga die o o Cherso kijkeh zo en zo. Tog kk kut weer buite' en dergelijke.

Dat kom ik nauwelijks tegen. Of je moet echt bewust dat soort volk gaan volgen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

kos wrote:

Daarbij denk ik meer aan: 'Hee sgatjuhs, ik ga die o o Cherso kijkeh zo en zo. Tog kk kut weer buite' en dergelijke.

Jij volgt toch ook Jessicaxvw .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Leuk om je ook op Twitter te zien Brixie!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

kos wrote:

(quote)

Zelfs al bedoelt hij dat, dat lijkt me ook niet echt vrebreezeren.

Niveau van dat soort berichten sluit uiteraard prima aan bij het breezertaaltje. Overigens heb ik niks tegen zo'n berichtje op zijn tijd, wel tegen de mate waarop het gebeurt en dat is echt niet meer normaal. Je wilt niet weten hoeveel foto's van borden met eten ik op FB heb gezien via Tweetdeck , Twitter o.i.d.

I don't give a fuck en met mij een heleboel anderen die er ook zo over denken. Zal misschien ook wel met de leeftijd te maken hebben dat jij er blijkbaar geen last van hebt dat mensen elk kwartier een update uit hun leven neerpennen.

Brix

• 19675 messages
  • 5112 votes

Ik verbaas mij er zelf over Eline

Eigenlijk alleen erop gegaan om jouw NY avonturen te volgen.

Ik weet nog niet hoe e.e.a. precies werkt, maar heb wel al een hoop leuke foto's kunnen bekijken.

Dus heeft toch al resultaat.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Brix wrote:

IEigenlijk alleen erop gegaan om jouw NY avonturen te volgen

Is in elk geval wel een prachtige foto van jou .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Awww dat is lief Brixie. Vind het altijd leuk als je een reactie geeft, moest gisteren in Battery ook flink lachen over je eekhoorn opmerkingen, de mensen keken echt van: 'wat staat dat meisje nou naar haar telefoon te grinnikken?' net als mijn vriendin, maar haar liet ik 't lezen natuurlijk.

Brix

• 19675 messages
  • 5112 votes

@ Elineloves : Erg leuk ook op die manier zo direct het NY reisavontuur mee te kunnen beleven.

Ik moet mij echt inhouden om niet teveel te reageren, haha.

Ik keek overigens nog raar op toen ik gistermiddag in mijn brievenbus een kaartje van mijn beste vriend (die hier op 300 meter afstand van mij woont) aantrof...uit NY !

Is die grappenmaker daar speciaal voor de herdenking van 9/11 naartoe gegaan (met zijn vriendin samen)

Ik vond het al vreemd dat ik hem niet kon bereiken thuis, haha.

@soom: welke foto bedoelde je soom?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Brix wrote:

Die van jou op je twitter pagina. Duidelijk waar jouw interesses liggen .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha ik vind 't juist leuk om je reacties te lezen! Al is niet alles wat ik post even interessant natuurlijk, soms meer impulsief dat ik even iets kwijt wil. (zoals klagen over de vervelende ober of melden dat ik speelgoedjes voor Spencer heb gekocht)

Cool dat je vriend naar de herdenking ging! Wij waren er gisteren ook en zag er indrukwekkend uit, al hadden wij de memorial zelf gemist i.v.m. de late aankomst/moeheid.

Toch is Twitter nu heel handig, hoef mijn vriendinnen niet stuk voor stuk te smsen dat alles goed gaat en hoe 't is, nu kunnen ze 't zelf lezen. Hartstikke handig middel (en verslavend Brixie)

Brix

• 19675 messages
  • 5112 votes

@ soom:

Ik realiseerde me achteraf me dat ik een domme vraag stelde, sorry.

Het ging tenslotte over Twitter, en daar staat maar een foto van mij op (tot nu toe )

@ Elineloves:

Juist leuk die opmerkingen.

Overigens zelf ook beschamende ervaringen opgedaan in de US met domme bediening.

Een klucht bijna.

Met al die aankopen moet je straks nog doen wat ik destijds toen ik in de US was deed met mijn gekochte spullen...met postpakketten naar huis sturen.

Dat was destijds goedkoper dan overgewicht betalen aan de luchtvaartmaatschappij, haha.

Eigenlijk wil ik na het NY verhaal ont-twitteren, benieuwd of me dat lukt

(er komt hier dagelijks al zoveel e-mail binnen dat het allemaal nauwelijks bij te houden is)

ibendb

• 5034 messages
  • 3212 votes

Ik ben recent begonnen met Twitter en het heeft me nog niet verveelt.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Brix wrote:

@ Elineloves : Erg leuk ook op die manier zo direct het NY reisavontuur mee te kunnen beleven.

Ik moet mij echt inhouden om niet teveel te reageren, haha.

Ik keek overigens nog raar op toen ik gistermiddag in mijn brievenbus een kaartje van mijn beste vriend (die hier op 300 meter afstand van mij woont) aantrof...uit NY !

Is die grappenmaker daar speciaal voor de herdenking van 9/11 naartoe gegaan (met zijn vriendin samen)

Ik vond het al vreemd dat ik hem niet kon bereiken thuis, haha.

Hoe heet je op Twitter?

Brix

• 19675 messages
  • 5112 votes

@rose: zie PM s.v.p.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.