X
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Nou, dit bijvoorbeeld: DVD SLEUTH - dvdsleuth.blogspot.com
Zou Twitter een ideaal medium voor zijn.
Onderhond
-
- 87585 messages
- 12834 votes
Kan je toch ook gewoon de rss van volgen?
Yuffira_San
-
- 470 messages
- 538 votes
Twitter kan misschien interessant zijn als de meeste van je kennissen het gebruiken en je moet verschillende mensen op korte tijd over iets verwittigen.
Maar om nu aan iedereen te vertellen dat je je patatjes aan het koken bent, de hond even gaat uitlaten of dringend naar de supermarkt moet..
Daar hebben de mensen toch geen zaken mee?
'k Vond het filmpje op de website van Twitter dan ook nogal dom, want daar draaide het dus om.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Kan je toch ook gewoon de rss van volgen?
Nee, da's gewoon ideaal.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik snap niks van dat RSS. Zo zie ik op DVD Sleuth twee verschillende RSS-en en snap ik niet hoe ik handig die updates krijg....
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Gebruik je de standaard mailclient op je Mac? linksonder op het plusje klikken, url van de RSS copy/pasten en klaar
Dat mensen Twitter leuk vinden omdat ze korte berichtjes van vrienden of bekende mensen willen lezen, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar grote sites die al hun nieuwsitems op Twitter gooien, dat vind ik nou onbegrijpelijk aan deze hype. Twitterberichten als "bedrijf X kondigt product Y aan! zie tinyurl.com/f24hk232", terwijl daar nou juist RSS geschikt voor is.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Neerlandsfilmdoek ook op twitter:
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Gebruik je de standaard mailclient op je Mac?
Ik webmail.
terwijl daar nou juist RSS geschikt voor is.
Ik heb het net geloof ik aan de praat. Zou toch liever een tweet ontvangen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Twitter heeft blijkbaar eindelijk een manier gevonden om zelf geld te verdienen. Dit loopt voor hun op tot 4 Miljoen per maand.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Twitteren hier nog mensen eigenlijk?
Ik vind het wel een handig medium om in contact te blijven met vrienden die ik anders niet zovaak zie. En om wat publieke mensen die ik interessant vind (bv. Laurens ten Dam, Erol Alkan) een beetje te volgen. Het is sneller en effectiever dan sms-en, bellen, etc. Met Hyves heb ik dan weer niets...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik klaag voorlopig alleen maar over de tour op twitter.
Onderhond
-
- 87585 messages
- 12834 votes
Doe er wel een beetje mee, maar meer als promotie voor m'n blog. En ook alleen maar omdat mensen ook blijkbaar effectief mijn Twitter volgen om die reden.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Dat laatste heb ik ook. Heb er anderhalf jaar weinig mee gedaan, maar de laatste weken wordt het wel een beetje een automatisme. Met zoiets als Twitterfox ben je er ook nauwelijks kwijt (ik volg ook niet zo enorm veel mensen, scheelt ook een hoop).
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Twitterbar is ook wel handig in Firefox, kun je het gewoon in je adresbalk typen.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Ik ben erg gecharmeerd van twhirl. En Tweetie op m'n iPhone.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Ik ben nu ook maar aan het twitteren geslagen. Heb nog niet veel spannends/boeiends/interessants te melden, maar ik vind het wel geinig.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Wat heb je aan twitter? Voor vandaag wist ik niet wat het was (weet het nu eigenlijk nog niet helemaal) Wist wel van het bestaan af, maar ik dacht dat het weer zo'n pubersite was zoals hyves of facebook ofzo.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Wat heb je aan twitter? Voor vandaag wist ik niet wat het was (weet het nu eigenlijk nog niet helemaal) Wist wel van het bestaan af, maar ik dacht dat het weer zo'n pubersite was zoals hyves of facebook ofzo.
Tsja, pubersite. Via Facebook kreeg ik wel een berichtje van een vakantievriendinnetje van dik 10 jaar geleden dat me had opgespoord. Ik vind dat soort dingen wel leuk.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Hyves en Facebook zijn leuk om inderdaad contacten te onderhouden. Ik heb zelf ook hyves, maar doe er niet al te veel mee. Van twitter zie ik het nut niet. Is het nou zo interessant om te weten wanneer iemand zijn boterham smeert of naar het toilet gaat?
Onderhond
-
- 87585 messages
- 12834 votes
Wel als iemand iets gaat drinken op vrijdag avond ...
Onderhond
-
- 87585 messages
- 12834 votes
Erg onpraktisch om 10 mensen op te bellen om te vragen of ze zin hebben mee te gaan. Je plaatst het op Twitter, en wie zin heeft komt wel.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Tsja, pubersite. Via Facebook kreeg ik wel een berichtje van een vakantievriendinnetje van dik 10 jaar geleden dat me had opgespoord. Ik vind dat soort dingen wel leuk.
Facebook rules idd.
Twitter is overbodig, op MSN kun je al zo lang berichten plaatsen in de trant van Twitter.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Erg onpraktisch om 10 mensen op te bellen om te vragen of ze zin hebben mee te gaan. Je plaatst het op Twitter, en wie zin heeft komt wel.
En dan achteraf iedereen bellen waar ze blijven
Je hebt dan toch geen (lees) bevestiging? En wat is dan de meerwaarde van twitter vergeleken Hyves of Facebook?