X
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb me ook maar aangemeld, puur en alleen zodat ik Matthew Gray Gubler kan volgen, al denk ik het over een tijdje wel weer zat te zijn. Op zich is het wel grappig om op deze manier al mijn series te volgen.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik heb me ook maar aangemeld, puur en alleen zodat ik Matthew Gray Gubler kan volgen, al denk ik het over een tijdje wel weer zat te zijn. Op zich is het wel grappig om op deze manier al mijn series te volgen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Indeed! Stiekem toch wel grappig om te lezen wat iedereen te vertellen heeft.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
ik ben de trotse eigenaar vn GEEN twitter en/of facebook account
En ik ben me een partij gelukkig
Hier nog een. 
Begin er maar niet aan.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik ook
Iedereen dringt me er steeds op aan, maar ik hou vol!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Want? Waarom zijn er toch van die mensen die denken dat deze websites "meelopen met de hype" is en dat graag als "stoer" willen laten weten? Het is hetzelfde zeggen als "ik doe niet aan golf" of "ik spaar geen postzegels". Ieder zijn hobby, alles opnoemen wat je niet doet is... zinvol? 
Edit: op het WK niet-meedoen-met-moderne-hobbies winnen deze toch: 8,2 procent van de Nederlanders.... 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dat zijn jouw woorden, vriend. Ik heb nergens iets uitgelegd. Maar als je het wilt weten, ik was begonnen met Hyves, en betrapte er mezelf op dat ik er niks mee deed. Dus voorlopig ook nog geen Twitter of Facebook voor mij. That's all. Heeft niks met stoer doen of meelopen te maken.
En ik doe ook niet aan postzegels verzamelen en golfen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Twitter vind ik dan ook wel veel anders dan Facebook, hyves, Myspace etc. Al wel erg knap dat je het kan weerstaan, houden zo, kan behoorlijk verslavend werken.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het is inderdaad verslavend, nooit verwacht omdat ik er precies zo over dacht. ''rot op met je hyves-like hypejes''. Wat nergens op slaat maar dat weet je pas als je 't probeert....en dan is er geen weg meer terug
.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dat zijn jouw woorden, vriend. Ik heb nergens iets uitgelegd.
Die mensen snappen het verschil niet tussen een medium en het gebruik van een medium. Omdat iemand appels door de rode kool heen knikkert en ik dat niet lekker vind, schrijf ik niet meteen appels af. Er zijn meerdere mogelijkheden.
Het leuke is dat de meesten die ik ken ook geen "MSN-shit" wilden, omdat dat ook onder een hype zou vallen. En nu allemaal aan de Whatsapp, want dat is een toffe iPhone App...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ok geen probleem. En Whatsapp heb ik dan weer wel
Kreeg alleen laatst doorstuur-berichtjes dat dat binnenkort ook geld gaat kosten (5 cent), maar geen idee wat daar van waar is...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dankzij de PVV is dat waarschijnlijk van tafel
.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Want? Waarom zijn er toch van die mensen die denken dat deze websites "meelopen met de hype" is en dat graag als "stoer" willen laten weten? Het is hetzelfde zeggen als "ik doe niet aan golf" of "ik spaar geen postzegels". Ieder zijn hobby, alles opnoemen wat je niet doet is... zinvol? 
Dat heeft er bij mij niets mee te maken in ieder geval. Ik ben bang dat ik veel te veel tijd verdoe aan Twitter. Ik zit al veel te vaak op MoMe, bijvoorbeeld. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Jammer, dus we kunnen je niet volgen op Twitter? 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Speciaal voor jou nog een keer dan
https://twitter.com/#!/Tony...
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Speciaal voor jou nog een keer dan
https://twitter.com/#!/Tony...
Followed 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Jammer, dus we kunnen je niet volgen op Twitter?
Nog niet. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Twitter is echt enorm verslavend, ik heb nu twee accounts dus ik blijf lekker bezig zo 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Haha zo zou je het kunnen noemen
Nee hoor ik heb er één voor mezelf, en de ander is meer gericht op en voor een artiest 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Een soort groupie-account?
Precies 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als Jeroentjuhhhhh en Eline hier nu even hun Twitternaam plaatsen, of mij toevoegen, dan ben ik in het vervolg ook mooi een beetje op de hoogte van wat er in Veenendaal en Maastricht zoal allemaal gebeurt. Pruim
Ohmygoditseline 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Twitter is echt enorm verslavend, ik heb nu twee accounts dus ik blijf lekker bezig zo
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Kreeg alleen laatst doorstuur-berichtjes dat dat binnenkort ook geld gaat kosten (5 cent), maar geen idee wat daar van waar is...
Maar als je het wilt weten, ik was begonnen met Hyves, en betrapte er mezelf op dat ik er niks mee deed. Dus voorlopig ook nog geen Twitter of Facebook voor mij.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik was de _Zoso__ al wat beu geworden dus nu is het gewoon tpersoon.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Echt lachen om te zien wie je unfollowed. Tot nu toe alleen maar mensen die ik niet heb terug gevolgd
.. Ik volg alleen mensen terug die me wat interesseren, niet mensen die opzoek zijn naar volgers.