• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.710 votes
Profile

X

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb me ook maar aangemeld, puur en alleen zodat ik Matthew Gray Gubler kan volgen, al denk ik het over een tijdje wel weer zat te zijn. Op zich is het wel grappig om op deze manier al mijn series te volgen.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Ik heb me ook maar aangemeld, puur en alleen zodat ik Matthew Gray Gubler kan volgen, al denk ik het over een tijdje wel weer zat te zijn. Op zich is het wel grappig om op deze manier al mijn series te volgen.

Gezellig! Weer een leuke volgster erbij!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Indeed! Stiekem toch wel grappig om te lezen wat iedereen te vertellen heeft.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Gonzo8000 wrote:

ik ben de trotse eigenaar vn GEEN twitter en/of facebook account

En ik ben me een partij gelukkig

Hier nog een.

Begin er maar niet aan.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik ook Iedereen dringt me er steeds op aan, maar ik hou vol!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Want? Waarom zijn er toch van die mensen die denken dat deze websites "meelopen met de hype" is en dat graag als "stoer" willen laten weten? Het is hetzelfde zeggen als "ik doe niet aan golf" of "ik spaar geen postzegels". Ieder zijn hobby, alles opnoemen wat je niet doet is... zinvol?

Edit: op het WK niet-meedoen-met-moderne-hobbies winnen deze toch: 8,2 procent van de Nederlanders....

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dat zijn jouw woorden, vriend. Ik heb nergens iets uitgelegd. Maar als je het wilt weten, ik was begonnen met Hyves, en betrapte er mezelf op dat ik er niks mee deed. Dus voorlopig ook nog geen Twitter of Facebook voor mij. That's all. Heeft niks met stoer doen of meelopen te maken.

En ik doe ook niet aan postzegels verzamelen en golfen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Twitter vind ik dan ook wel veel anders dan Facebook, hyves, Myspace etc. Al wel erg knap dat je het kan weerstaan, houden zo, kan behoorlijk verslavend werken.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het is inderdaad verslavend, nooit verwacht omdat ik er precies zo over dacht. ''rot op met je hyves-like hypejes''. Wat nergens op slaat maar dat weet je pas als je 't probeert....en dan is er geen weg meer terug .

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

FillumGek wrote:

Dat zijn jouw woorden, vriend. Ik heb nergens iets uitgelegd.

Ik reageerde eigenlijk in het algemeen en op twee reacties voor jou in het bijzonder, zag niet dat er een bijgekomen was, amigo. De meeste reacties die je krijgt van de 'tegenstanders' van Twitter, is altijd zoals die vóór jouw bericht. "Rot op met je Twitter, waarom moet ik iedereen laten weten wat ik vanochtend gescheten heb?"

Die mensen snappen het verschil niet tussen een medium en het gebruik van een medium. Omdat iemand appels door de rode kool heen knikkert en ik dat niet lekker vind, schrijf ik niet meteen appels af. Er zijn meerdere mogelijkheden.

Het leuke is dat de meesten die ik ken ook geen "MSN-shit" wilden, omdat dat ook onder een hype zou vallen. En nu allemaal aan de Whatsapp, want dat is een toffe iPhone App...

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ok geen probleem. En Whatsapp heb ik dan weer wel Kreeg alleen laatst doorstuur-berichtjes dat dat binnenkort ook geld gaat kosten (5 cent), maar geen idee wat daar van waar is...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dankzij de PVV is dat waarschijnlijk van tafel .

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

riesma wrote:

Want? Waarom zijn er toch van die mensen die denken dat deze websites "meelopen met de hype" is en dat graag als "stoer" willen laten weten? Het is hetzelfde zeggen als "ik doe niet aan golf" of "ik spaar geen postzegels". Ieder zijn hobby, alles opnoemen wat je niet doet is... zinvol?

Dat heeft er bij mij niets mee te maken in ieder geval. Ik ben bang dat ik veel te veel tijd verdoe aan Twitter. Ik zit al veel te vaak op MoMe, bijvoorbeeld.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Jammer, dus we kunnen je niet volgen op Twitter?

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Als Jeroentjuhhhhh en Eline hier nu even hun Twitternaam plaatsen, of mij toevoegen, dan ben ik in het vervolg ook mooi een beetje op de hoogte van wat er in Veenendaal en Maastricht zoal allemaal gebeurt. Pruim

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Speciaal voor jou nog een keer dan https://twitter.com/#!/Tony...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Tonypulp wrote:

Speciaal voor jou nog een keer dan https://twitter.com/#!/Tony...

Followed

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

SelmaDuim wrote:

Jammer, dus we kunnen je niet volgen op Twitter?

Nog niet.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Twitter is echt enorm verslavend, ik heb nu twee accounts dus ik blijf lekker bezig zo

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Gespleten persoonlijkheid?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Haha zo zou je het kunnen noemen Nee hoor ik heb er één voor mezelf, en de ander is meer gericht op en voor een artiest

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Een soort groupie-account?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

SelmaDuim wrote:

Een soort groupie-account?

Precies

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pruim wrote:

Als Jeroentjuhhhhh en Eline hier nu even hun Twitternaam plaatsen, of mij toevoegen, dan ben ik in het vervolg ook mooi een beetje op de hoogte van wat er in Veenendaal en Maastricht zoal allemaal gebeurt. Pruim

Ohmygoditseline

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik heb mezelf bij je uitgenodigd Eline!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat gezellig!

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Twitter is echt enorm verslavend, ik heb nu twee accounts dus ik blijf lekker bezig zo

Ik heb het met 1 al druk...

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

FillumGek wrote:

Kreeg alleen laatst doorstuur-berichtjes dat dat binnenkort ook geld gaat kosten (5 cent), maar geen idee wat daar van waar is...

Niks, want dan neemt niemand het meer, natuurlijk.

FillumGek wrote:

Maar als je het wilt weten, ik was begonnen met Hyves, en betrapte er mezelf op dat ik er niks mee deed. Dus voorlopig ook nog geen Twitter of Facebook voor mij.

Twitter is toch wel anders dan Facebook. Facebook is een gebruiksvriendelijkere Hyves, vind ik. Ben ook blij dat het grootste deel van mijn directe omgeving over is gegaan op Facebook. Twitter kan me nog altijd niet boeien. Sommige mensen...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik was de _Zoso__ al wat beu geworden dus nu is het gewoon tpersoon.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Echt lachen om te zien wie je unfollowed. Tot nu toe alleen maar mensen die ik niet heb terug gevolgd .. Ik volg alleen mensen terug die me wat interesseren, niet mensen die opzoek zijn naar volgers.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.