• 177.899 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.987 votes
Profile

X

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik heb ook alleen een Twitter-account, geen Hyves, Linked (ofzo), Facebook, Flickr en ander soort media-netwerk-sites. Ik heb van dubbele 'tweets' dus ook geen last. Maar ik ben ook zo'n vermoeiend iemand die vrijwel overal wel een mening over heeft en Twitter is een heerlijk medium om dat dan weer met de wereld te delen. Verder is het vooral in de nachtdienst heerlijk tijddodend, zeker als er bekenden van me 'online' zijn. Via die korte Twitter-berichtjes krijg je dan toch altijd een wat levendiger 'gesprek' dan wanneer je MSN open hebt staan. Je doet en laat met Twitter kortom wat je zelf wilt en niet wilt en maakt er grotendeels zelf van wat je er van wilt maken (terwijl je met name op Hyves nog wel eens bedolven werd onder allerlei berichten en dergelijke waar je helemaal niet op zit te wachten). Ook kan je je tweets 'beschermen', zodat ze alleen gelezen kunnen worden door mensen die jij toestemming hebt gegeven jou te volgen. Iedereen mag mij echter vrij volgen op Twitter. Dat er ook nog zielen (zoals Kos ) zijn die dat doen verbaast me immer weer!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik wou een naam zonder dat ik constant de vraag kreeg wat mijn naam nou betekende, ook wou ik een naam die bescheiden over komt. Daarom gekozen voor GillesAwesome, een blijvertje dit keer.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bescheidener kan je bijna niet zijn op Twitter met zo'n naam Ik heb het een tijdje geprobeerd maar vond het maar een saaie boel eerlijk gezegd. Wel leuk om wat acteurs en actrices te kunnen volgen maar over het algemeen lullen die echt wel extreem veel oninteressante dingen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Twitter vind ik echt briljant. Vooral veel oninteressant gelul (wat ik weer intrigerend vindt ) maar vooral ook leuk om met bepaalde celebs in contact te komen. De griote jongens zijn nog steeds onbereikbaar, maar de kans om in contact met kleinere celebs in contact te komen is wel groot. Ik moet van andere sites als Hyves, Facebook etc. niet zoveel weten maar Twitter is really nice. Zo blijf je ook een beetje up to date, en je kan zelf managen waar je wat van wil weten of niet.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Metalfist wrote:

vond het maar een saaie boel eerlijk gezegd. Wel leuk om wat acteurs en actrices te kunnen volgen maar over het algemeen lullen die echt wel extreem veel oninteressante dingen.

Helemaal mee eens.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Tweet: Gisteren toch grote opleving: van 2 followers naar 11 in 1 dag! En best interessante bovendien. Leuk hoor dat twitter.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Twitter vind ik echt briljant. Vooral veel oninteressant gelul (wat ik weer intrigerend vindt ) maar vooral ook leuk om met bepaalde celebs in contact te komen. De griote jongens zijn nog steeds onbereikbaar, maar de kans om in contact met kleinere celebs in contact te komen is wel groot. Ik moet van andere sites als Hyves, Facebook etc. niet zoveel weten maar Twitter is really nice. Zo blijf je ook een beetje up to date, en je kan zelf managen waar je wat van wil weten of niet.

En soms ook wat TMI

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik zal wel een leek zijn, maar wat is TMI?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

Ik heb zowaar al vier volgers. Best geinig dat Twitter, maar vooral om sommige mensen te volgen. Zoveel boeiends maak ik in ieder geval niet mee.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

5ijf

clockwork72

• 2780 messages
  • 1735 votes

6

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik blijf het een geweldig medium vinden. Op een ochtend als vandaag, waar ik om 07.00 uur moest werken terwijl ik de hele nacht de slaap maar niet kon vatten, is Twitter ook een heerlijke klaagmuur. Scheelt tevens mijn collega weer, want anders was die de dump geweest waar ik mijn ellende zou storten, nu had ik mijn frustratie al op Twitter gedumpt. Mede-Atleti-fan NaomiWatts staat nu ook bij mijn volg-lijst!

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Apo aan de twitter! En als ik morgen nog geen volgers heb kap ik er weer mee.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Done .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vooruit dan

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Hupsakee, apollinisch d'rbij

edit: post verwijderd

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Ik zal wel een leek zijn, maar wat is TMI?

Too much information.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Toch een bijzondere wereld dat twitter.. okay ook veel onzin voor me kiezen gehad.. maar er is een universum van creatievelingen bomvol te gekke kunst. Ook voor mensen met andere interesses een tip om daar op aan te haken. Wel jammer dat ik en moviecollega apollonisch elkaar zijn kwijt geraakt

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik ben er weer hoor! Maar in het begin las ik enkel dingen die ik hier op MM al had gelezen en da's natuurlijk niet de bedoeling!

Maareh, oog om oog en tand om tand dus hè. Niet van jou verwacht!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Voor wie interesse heeft: http://twitter.com/#!/_Duim...

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

@apollonisch

Nee, ik dacht weer dat je dacht dat we elkaar niets te bieden hebben.. wat natuurlijk mogelijk is. Het was meer dat idee/ concept. Geen wraakactie.

@Rianneke.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1735 votes

Apollinisch wrote:

Apo aan de twitter! En als ik morgen nog geen volgers heb kap ik er weer mee.

Vooruit dan maar

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik ben ook maar eens terug begonnen, geniaal format voor types zoals Charlie Sheen in het oog te houden

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

100e volger vandaag binnen.

Van wijnboeren tot religieuze instanties. Het is een bont gezelschap dat je niet zou kunnen verzinnen.

Observator

• 18281 messages
  • 3578 votes

Dit filmpje werd vanochtend gebruikt bij een college. Vond 'm wel grappig:

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

is this for real??

@TheHorrorMaster (John Carpenter on twitter)

Is dit hem echt? #durftevragen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geen verified account, al wil dat nie talles eggen. Maar als ik ergens mijn vakantiegeld op moest zetten zou dat op nee zijn.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Wordt ik gevolgd door @godenzonen *huilt*

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik al door volgajax .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.