• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.968 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.889 votes
Profile

X

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik ben uitgetweet. Twiedeltwiedeltweeeeeeeeeet.

Wát een overschat iets zeg.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Jij retweet alleen maar anderen, dat is voor je lezers niet altijd interessant natuurlijk.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Twitterstalkertje van me.

Maar je hebt wel gelijk.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Hoewel ik geen groot fan ben van het medium, was ik er toch wel redelijk in geïnteresseerd. Heb het nu aangemaakt om te kijken hoe ik overweg kan met contacten en het baat heeft bij mijn bedrijf.

Moet zeggen dat ik het wel vrij moeilijk vind, dat twitter.

http://twitter.com/#!/RobinZom

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Heb me er ook eens aan gewaagd, vooral omdat het me leuk lijkt om zo wat bekende mensen te volgen. Is er eigenlijk een manier om te zien of het effectief die mensen zijn of kan iedereen zomaar wat invullen à la Facebook?

Observator

• 18281 messages
  • 3578 votes

'Celebrities' hebben in sommige gevallen een verified account, te herkennen aan een blauw vinkje. Of een wit vinkje in een blauw wolkje-dinges. Dan weet je zeker dat de mensen zijn, die ze beweren te zijn.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mmmh, dan zat ik al redelijk goed op de juiste weg

Bedankt!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

In Overigen > Algemeen > Hyves:

Dat is helemaal niet (alleen) om te laten weten wat je doet donnie.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Maar dat is wel waar Twitter in feite om draait, toch? Naja, heb het ook geprobeerd hoor, maar snapte er geen f@ck van.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Nee hoor.

Je kunt met name berichten of reageren op elk denkbaar onderwerp. Met name actueel.

Plus je kunt geinformeerd worden door allerlei mensen,instanties, organisaties of wat dan ook.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Toch snap ik nog steeds niet wat daar leuk aan moet zijn. Kan me geen mens, instantie, organisatie of wat dan ook voorstellen waarvan het mij interesseert wat diegene of datgene doet of gaat doen.

Behalve Neil Young. Heeft ie ook een Twit eigenlijk?

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik denk ook niet dat het voor iedereen even interessant is hoor .

Maar al die cliche teksten van 'goh, wat boeiend dat iedereen weet dat je gaat schijten' zijn natuurlijk volstrekte onzin.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Dat vind ik dan weer wél boeiend.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Twitter is bovenal ook een heerlijke klaagmuur. En je kunt nog verdomde veel klagen in 140 karakters kan ik verklappen. Ik vind het een geweldig medium. En gratis, dus goedkoper dan een dagboek. Dan ga ik nu even schijten!

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Het is ondertussen ook (één van) de grootste internationale nieuwsvoorziening geworden. Nog voordat de overige media ergens lucht van krijgen, is het op Twitter al te vinden.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Pruim is idd nogal een zeikerd op twitter .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Op twitter? .

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Wat ik zo vervelend vind aan Twitter, is dat het een soort broedplaats lijkt voor zogenaamd politiek geëngageerde mensen met hun cynische commentaar op van alles en nog wat. Niks mis met cynisch commentaar, maar de plank wordt zo vaak misgeslagen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dan volg je ze toch niet . Maar je ziet het wel vaak inderdaad. Ik moet er altijd wel om die wannabe elite lachen.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Het barst er inderdaad wel van de columnisten en HP de Tijd bloggers en opiniemakers enzo. En die gaan vooral allemaal met elkaar bakkeleien.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Niet volgen is idd een optie, gebruik het ook bijna nooit meer. Maar waar ik nu tegen aanloop is dan vooral dat twitter gekoppeld wordt aan facebook, zodat je die reut ook nog eens op je 'wall' tegenkomt. En dan moet je weer gaan 'ontvrienden' enzo... De problemen van het crossmediale tijdperk *zucht*

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Pruim wrote:

Twitter is bovenal ook een heerlijke klaagmuur. En je kunt nog verdomde veel klagen in 140 karakters kan ik verklappen. Ik vind het een geweldig medium. En gratis, dus goedkoper dan een dagboek. Dan ga ik nu even schijten!

Oh ja, dat heb je ook nog; je mag maar een zinnetje maken met 140 karakters.

En internet kost toch echt geld Proeme. Een stukkie papier en een pen is goedkoper.

Maar goed, ik zal erover ophouen, Twitter brengt vast veel mensen veel deugd.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik heb er ook niks mee, heb wel een account maar dat is puur om Gilles in de gaten te houden met al zijn sletterige vriendinnen Ik zou ook niet weten wat ik moet twitteren ik heb totaal geen boeiend leven verder haha.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Dat heb ik dus ook haha. Ik heb een paar week een account gehad maar ik wist echt niet wat ik moest typen. Dan is dat hele Twitter ruk, vooral voor mensen die gewoon moeten werken en een standaard (gezins)leven hebben.

Voor mensen die wél er tijd voor hebben, zal het vast leuk zijn.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Respekked wrote:

Wat ik zo vervelend vind aan Twitter, is dat het een soort broedplaats lijkt voor zogenaamd politiek geëngageerde mensen met hun cynische commentaar op van alles en nog wat. Niks mis met cynisch commentaar, maar de plank wordt zo vaak misgeslagen.

Eens!

Nu men toch algemeen kiest voor de 'geborgenheid' van de computerkamer, heeft op de 'zeepkist' staan een nieuwe dimensie gekregen.

Ik juich interactiviteit toe, maar live meetwitteren (niet meer weg te denken) met programma's heeft een hoge verbale diarree-gehalte, om maar in de analogie van het 'ik moet schijten' te blijven.

Twitter 'gebruik' ik voornamelijk ook als nieuwsaggregaat en ten tijde van het geruchtencircus rond #vitesse was het verrekte handig! De komende transferperiode weer.

En een leuke toepassing (of guilty pleasure) is de microblog functie, die het voor sommige figuren heeft. Het is spontaner en vrijblijvender dan een 'traditionele' weblog. Ik vind het wel geinig om de (dagelijkse) selfshots van make-uploze "San Fernando-filmsterren" te zien

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

ToNe wrote:

(quote)

Eens!

Nu men toch algemeen kiest voor de 'geborgenheid' van de computerkamer, heeft op de 'zeepkist' staan een nieuwe dimensie gekregen.

Ik juich interactiviteit toe, maar live meetwitteren (niet meer weg te denken) met programma's

#dwdd en #penw zijn idd vrij verslavend .

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

kos wrote:

#dwdd en #penw zijn idd vrij verslavend .

Say it isn't so!

btw, tweette jij niet bij #powned eens over Moszco? Meende zoiets gezien te hebben.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

ToNe wrote:

...

Easy on the quote-unquote quotes

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

ToNe wrote:

(quote)

Say it isn't so!

btw, tweette jij niet bij #powned eens over Moszco? Meende zoiets gezien te hebben.

Klopt ja .

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Respekked wrote:

Niet volgen is idd een optie, gebruik het ook bijna nooit meer. Maar waar ik nu tegen aanloop is dan vooral dat twitter gekoppeld wordt aan facebook, zodat je die reut ook nog eens op je 'wall' tegenkomt. En dan moet je weer gaan 'ontvrienden' enzo... De problemen van het crossmediale tijdperk *zucht*

Twitterberichten kun je eenvoudig blocken op Facebook, heb je dat probleem ook weer verholpen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.