X
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Twitter is best grappig. Anders dan Hyves of Facebook, dat wel, maar een bepaalde gedachte in 140 tekens proppen, best leuk
..
Lucsz
-
- 180 messages
- 1375 votes
Voor wie mij volgen wil: www.twitter.com/Lucsz
Ik post eigenlijk alleen over films, dagelijkse strubbelingen, irritaties, media/marketing en alles wat me bezighoudt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
dat blijkt dus nep te zijn, hij zat met verlof thuis.....
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Net op tv, een oproep van een twitteraar om naar de Dam te gaan, als reactie op de kersttoespraak waarin Beatrix vindt dat mensen uit elkaar groeien door internet.
Staan ze daar met z'n twaalven, even snel handjes schudden en gelijk daarna als een stel loners met het mobieltje verder twitteren 
'Sorry ben even aan het texten' zegt er nog eentje tegen de ander als ie een praatje wil aanknopen...
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes
Nou heb sinds vorige week ook twitter. Moet toch een beetje bijblijven van wat er allemaal gebeurd. Voor wie mij wil volgen op twitter: http://twitter.com/jellecomicgek72 Ik volg voornamelijk de gasten van gamekings. Altijd leuk om te kijken wat die uitspoken.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik ken de bedoeling van twitter niet helemaal, maar je moet dus steeds vertellen dan je Modern Warfare 2 aan het spelen bent? Wie wilt dat nu weten? Daar is toch geen klap aan.
Ik dacht dat het voor vakantie of bepaalde werkzaamheden was. Of iig interessante bezigheden.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Het is ook niet mijn ding maar je zou er vermoedelijk versteld van staan hoeveel mensen dergelijke zaken over games willen weten.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
@ Clockwork, het is trouwens geen persoonlijke aanval of iets dergelijks. Ik sta er alleen van te kijken dat er zulke dingen gepost worden. Maarja, als meerdere mensen zulke dingen posten, weet ik dat ik niet eens de moeite ga nemen twitter te 'ontdekken'.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes
Mwaa, doe er zelf eigenlijk ook bitter weinig mee maar het is zo nu en dan wel eens leuk om wat te posten.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
Hopelijk leest de leerplichtambtenaar Twitter ook.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
@ Clockwork, het is trouwens geen persoonlijke aanval of iets dergelijks. Ik sta er alleen van te kijken dat er zulke dingen gepost worden. Maarja, als meerdere mensen zulke dingen posten, weet ik dat ik niet eens de moeite ga nemen twitter te 'ontdekken'.
Is natuurlijk een onzintheorie. Want als jij niets over games wilt lezen volg je gewoon geen mensen die over games twitteren.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
for what it's worth.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Een tijd behoorlijk twitter-addicted geweest, vervoekte internet op mn telefoon!
Gelukkig afgekicked en heb ik weer een privéleven haha.
Known as @edzel5
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Ik snap echt niet hoe mensen daar nu zo dol op zijn.
Je komt de school uit en ze staan te sms'en, je komt thuis ze zitten op msn, facebook en netlog hier in België.
Ik heb de hele boel al verwijdert. Ik ben wat ze noemen Facebook-moe. (stond hier onlangs in de krant) 
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Ik ben begonnen met het volgen van bepaalde personen en websites/bedrijven vanwege interessante updates op werkgebied, nieuwsbrieven enzo. Eigenlijk een vervanging van RSS.
Toch is er stiekum ingeslopen dat ik linkjes naar leuke filmpjes, wat ik eet, dat de hond van de buren de muziek te hard heeft staan en meer van dat soort meuk er neerplemp. Dat er mensen zijn die dit niet boeiend vinden, kan ik begrijpen. Maar je leert ook (digitale) kennissen 'persoonlijker' kennen. Kos houdt ook van lekker koken
.
Voor wie ook een hekel heeft aan de muziek van de hond van de buren: @riesma, simpeler en voorspelbaarder kan bijna niet.
Showey
-
- 133 messages
- 450 votes
Best leuk, sinds een week of 2 actiever ermee bezig. Vooral omdat het steeds beter gaan met 'ons' als DJ/Producer duo, beetje proberen promotie te maken gaat zo goed!
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Toch vreemd, dat er zo weinig twitteraars op mm zitten.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik gebruik het alleen om anderen te volgen: Kevin Smith en z'n hilarische smodcasts met z'n producent/maatje Scott Mosier, en Michael Aussiello, voor het laatste tv-serie nieuws.
Verder heb ik zelf weinig te melden.
Maar voor wat het waard is: twitter.com/rbesters
stinissen (crew films & series)
-
- 23430 messages
- 76914 votes
Wat houd twiteren nou precies in en wat is het en hoe moet het en kost het geld?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het is een soort toepen op internet, met zgn. twits; kaarten met twisted figures.
Je moet een tweet per twit inleggen. 1 tweet is oorspronkelijk 1,50 euro, maar dat schommelt tegenwoordig nogal door de schommelende dollar - euro koers.
Veel mensen plaatsen berichten op hun twitter pagina; berichten die nergens op lijken te slaan, maar dit zijn gecodeerde boodschappen die ontsleuteld moeten worden bij het spelen van twitter.
Als je een potje wint wordt je 'getwist' naar een hoger level en verdien je 10 followers; users waar jij een soort goeroe voor bent en waar je tegen kunt spelen. Hoe meer followers, hoe 'n grotere bink je bent.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja, het is eigenlijk ordinair jatwerk!
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes
Ik gebruik Twitter voornamelijk voor muziek en gaming. Verder volg ik ook wat politiek en mensen die iets intressant's te melden hebben. mijn twitter: RadioJelle72
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
http://twitter.com/Monkeyaffairs
vrienden/familie, youtube-helden (shane/smosh/fred) en wat andere shit zoals: omgthatssotrue en halloween horror nights hollywood (backstage).