- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Volgens http://www.janvissersweer.nl/ wordt het volgende week weer bokkoud! 
Quote: 'Vanmiddag gaat het vooral in het noorden en noordwesten licht tot matig sneeuwen.'
Brrr... Dacht ik dat we van die troep af waren... Ik had het Limburg ook wel gegund, die sneeuw! 
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
@ BenicioDelToro (Dacht ik dat we van die troep af waren... Ik had het Limburg ook wel gegund, die sneeuw!
)
Dank u wel ! 

speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Extreem weer en ijzel in zuidoosten
(Novum) - Automobilisten in Limburg, Gelderland en het oosten van Noord-Brabant moeten woensdagochtend rekening houden met gladheid door ijzel en lichte sneeuw. In het hele land kan het plaatselijk glad zijn door bevriezing. Daarvoor waarschuwt het KNMI.
Ondanks het 'extreme weer' wordt de spits niet bijzonder druk, verwacht de Verkeersinformatiedienst. "Woensdag is de spits meestal licht. Nu is het ook nog kerstvakantie, daardoor zal de drukte meevallen", zegt een woordvoerder.
De gladde wegen hadden rond 07.15 uur nog niet tot meer ongelukken geleid dan normaal. De VID verwacht dan ook een normale spits met wat uitloop.
De politie maakte dinsdag al bekend dat ze woensdagochtend gaat controleren of weggebruikers zich aan de zogenoemde 'snelheidsdeken' houden. Vanwege kans op gladheid heeft Rijkswaterstaat de maximumsnelheid op sommige snelwegen verlaagd naar vijftig kilometer per uur.
De lagere snelheid wordt aangegeven met matrixborden. De snelheidsbeperking werd tot nu toe massaal genegeerd en dat zou tot veel ongelukken leiden.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
@ BenicioDelToro (Dacht ik dat we van die troep af waren... Ik had het Limburg ook wel gegund, die sneeuw!
)
Dank u wel ! 
(afbeelding)
Ik dacht dat de dooi was ingevallen bij jullie down under?
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Ja, vandaar die plassen dooiwater op de foto 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Vanavond zou het misschien weer sneeuwen
MNV2
-
- 6932 messages
- 1901 votes
Hier is het weer goed begonnen met sneeuwen..
En volgens meteo.be - verwachtingen zullen er nog tot kerstavond sneeuwkansen zijn in Vlaanderen. Zondag voorspellen ze zelfs minima van -15°.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Hier ligt inmiddels ook weer 2cm verse sneeuw.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hier vooralsnog geen extra sneeuw.
Thank god! 
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Hier wel (dankzij je wens
)
Het ziet er in ieder geval weer mooi wit uit.
Gisteren was het smerig bruinig geworden door de dooi, en erg glad, voor de voetgangers tenminste.
Dit 'loopt' wat makkelijker.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Het was vanmorgen zo nat in mn bed, net alsof de sneeuwman in mn bed lag. En inderdaad, het sneeuwde vanmorgen.
Die wind snijd echt in je gezicht trouwens, das echt niks.
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Hier sneeuwt het alweer uren, met dikke vlokken.

Werk aan de winkel

Maar nu vind ik het wel prettig dat ik 3-hoog woon

606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
donderdag 23 december 2010 17:12 uur, door Onweer Online
Vanavond krijgt het gehele land te maken met sneeuw, in het oosten en in het midden van het land kan het soms matige tot zware sneeuwval zijn. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 0 tot -2 graden. Vannacht blijft het door sneeuwen, in het oosten van het land kan er dan al zo'n 15 centimeter aan sneeuw liggen, in het midden van het land en in het westen 5 centimeter. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer -3 graden in het oosten tot zo'n 0 graden in het westen van het land. De wind is matig boven land 4 Bft en in de kustgebieden staat een krachtige wind 6 Bft, komend vanuit het noordoosten. Morgen houdt de sneeuw aan met uitzondering van het westen, daar lijkt het droog te gaan verlopen. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 0 tot -2 graden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik haat het. Echt. Godsgruwelijke sneeuw-haat. Morgen weer 15 cm erbij hier in het zuiden.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hier is er de laatste dagen niet veel sneeuw meer bij gekomen, maar wat was het toch verschrikkelijk koud vandaag zeg! Qua temperatuur viel het nog mee, maar door de harde wind was het niet te harden.
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Sinds de voormiddag sneeuwt het hier al onafgebroken.
Zelden zoiets meegemaakt.
Af en toe komt er nog een sneeuwschuifwagen langs, en ongelooflijk...zowaar een fietser zojuist (lopen gaat sneller en met minder risico om te vallen)
Verder is het erg stil op de weg.
Morgen eruit voor de laatste boodschappen voor kerstmis. brrr...

Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Regio Parkstad (Heerlen) Zuid Limburg.
'Border Town' omdat het lekker 'western' klinkt, en Parkstad aan Duitsland grenst.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Nou, niet zo fijn als ik m'n oma uit het bejaardenhuis moet ophalen.
Film Fan
-
- 940 messages
- 2187 votes
Regio Parkstad (Heerlen) Zuid Limburg.
'Border Town' omdat het lekker 'western' klinkt, en Parkstad aan Duitsland grenst.
Ik hoop voor je dat je je auto nog kan vinden.

Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Dat wordt moeilijk, en niet door de sneeuw...ik heb er namelijk geen 
(Leuk plaatje hoor)
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Waar is dat?
Film Fan
-
- 940 messages
- 2187 votes
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Deze plaatjes zijn gemaakt in de in de buurt van mijn woonplaats.
(Niet door mijzelf, wel recent)
(Even erop klikken geeft beter resultaat)

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ben nooit echt bang in de auto, maar vandaag knijp ik hem wel even.
Lijkt me echt niet te doen hier.
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Vannacht is er weer een heel pak sneeuw bij gekomen.
Zometeen op pad voor de boodschappen.
Ik krijg nu al helemaal het 'So weit die Füsse tragen' gevoel 
Mijn buurman is er zowaar in geslaagd zijn auto uit de sneeuwhopen te krijgen.
Plaatselijk 40 cm sneeuw hier, en er gaat nog meer bij vallen hoor ik zojuist op de radio.