- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Hoe kan het dat die sneeuw rondom niet gesmolten is?

N.B.
Brix is voorlopig even niet aanspreekbaar.
Werd onwel, maar kon nog nét het noodnummer bellen.
Ik breng hem zometeen naar de afdeling hartbewaking.
Dr. O.P. Lapper (Huisarts)
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Vind het wel goed geweest met die sneeuw. Als je niet de weg op hoeft is het allemaal mooi en leuk maar als je moet werken is het echt niet leuk! Stond ik 2 dagen geleden op het station om 12 uur. Reden er geen bussen meer heb ik me een taxi kunnen pakken en dan weet je wat je kwijt bent..
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
1 Woord SNEEUW
zaterdag 18 december 2010 17:18 uur, door Onweer online
Vanavond krijgen we wederom te maken met een sneeuwgebied wat vanuit het zuidwesten het land binnenkomt, het sneeuwfrontje trekt maar langzaam naar het noorden toe en daardoor kan er mogelijk veel sneeuw vallen.
De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer -8 graden in het noordoosten tot zo'n -4 graden in het westen van het land
Vannacht heeft heel het land te maken met sneeuw, lokaal kan er veel sneeuw gaan vallen, dit komt omdat het front langzaam naar het noorden trekt.
De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer -10 graden in het noorden tot zo'n -4 graden in het zuidwesten van het land. De wind is zwak boven land 2 Bft en in de kustgebieden staat een matige wind 4 Bft, komend vanuit het zuidoosten.
Morgen kunnen er van tijd tot tijd sneeuwbuien gaan vallen, maar aan het einde van de middag, begin van de avond neemt de kans op sneeuwval in het gehele land toe.
De temperaturen liggen ongeveer rond de -3 graden in het oosten tot zo'n 0 a 1 graden in het westen.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Ligt hier 10cm nu!
Wow en waar woon jij dan ?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Wow en waar woon jij dan ?
Merelbeke (bij Gent)
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Merelbeke (bij Gent)
Aha oke bedankt, en België was eerder aan de beurt.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Wallonië misschien. Daar heeft het deze week al fameus gesneeuwd.
In Vlaanderen is het pas beginnen sneeuwen na Nederland.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 messages
- 2794 votes
Hier in het Brabantste sneeuwt het ook al vanaf 8 uur continue. Ligt nu ook een cm of 10.
Film Fan
-
- 940 messages
- 2187 votes
Rotterdam ligt weer een cm of 20.
Als je voor elke sneeuwvlok een cent zou krijgen, heb je er nooit meer last van...!
MNV2
-
- 6932 messages
- 1900 votes
Hier (Turnhout, uiterste noorden van België) is het zo net ook weer hard beginnen sneeuwen, gisteren is er 'maar' 5 cm sneeuw gevallen hier. Wordt morgen weer leuk om in Geel te geraken.. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
O, jee, zal het ook wel hier heen komen en er ligt hier sinds gisteren al een flink pak. En dan te bedenken dat de winter officieel nog moet beginnen 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Hier sneeuwt het ook, flinke lichte sneeuwval.
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Hier sneeuwt het al heel de middag..
Zo erg heb ik het al lang niet meer gezien.
Ziet er mooi uit, maar owee voor de weggebruikers.
Zojuist werd op de radio gezegd dat het busvervoer in Z-Limburg vanaf 18.00 uur plat gaat.
Tot middernacht zal er nog zo'n 20 cm sneeuw bij komen..

606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Gaat lekker hier in Tilburg met de sneeuw.
Vanaf 14.50 sneeuw en laatste uur gaat het een heel stuk harder.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hier in Ninove, bijna centrum Vlaanderen, is het begonnen met sneeuwen om 12u20 en gestopt om 16u10. Ik heb even in de tuin gemeten en met de oude sneeuw erbij is het nu precies 22 cm. Het is meer dan 40 jaar geleden dat ik dit nog gezien heb. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Hier ligt er inmiddels ook een centimeter of 10 en het blijft lekker doorsneeuwen. Morgen nog een dagje werken en dan vakantie dus ik maak me er niet zo erg druk over. Ziet er wel leuk uit met al die kerstlichtjes overal.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hier lag al een centimeter of 20, en als ik de weerberichten mag geloven komt er nog zo'n pak bij. Dat wordt met de slee de nacht in straks!
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Hier in Ninove, bijna centrum Vlaanderen, is het begonnen met sneeuwen om 12u20 en gestopt om 16u10. Ik heb even in de tuin gemeten en met de oude sneeuw erbij is het nu precies 22 cm. Het is meer dan 40 jaar geleden dat ik dit nog gezien heb.
Dat is toch mooi 
V
-
- 8369 messages
- 3367 votes
Gistermiddag in 't Palmbos te Valkenburg (Zuid Holland):

Was onbegrijpelijk rustig. Stond een autootje of 30 toen wij aankwamen, terwijl het echt prachtig weer was! De zon brak zelfs door! Heerlijk!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
[Dat is toch mooi
Als je achter glas zit ja. Maar voor de honderdduizenden die er morgen door moeten zal het niet zo mooi meer zijn.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Prachtige foto V, was inderdaad schitterend weer om mooie plaatjes te schieten. Heb gister zelf ook het één en ander weggeschoten in de Efteling:

606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Nog steeds sneeuw vanaf 14,50 non stop.
Afgewisseld hard en zachtjes.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes

Hond vind het geweldig. Hier is er verder geen sneeuw meer bijgevallen vandaag.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 messages
- 2794 votes
Het sneeuwt hier nu ook al onophoudelijk vanaf een uur of 2. Inmiddels ligt hier zo'n 25cm! Zo gek heb ik het nog nooit meegemaakt.
Vanmorgen de hele oprit sneeuwvrij gemaakt maar daar is nu weinig meer van te zien...
Ben blij dat ik nu lekker 3 weken vrij ben