- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ongeacht de bedoelingen van JacoBaco vind ik 't gewoon een briljant grappig opmerking, vooral omdat het een keer tegenovergesteld is. Je moest 's weten hoe vaak ik mensen heb horen zeggen dat ze echt per 01-01 stoppen, maar een dag later staan ze gewoon weer met zo'n staaf in hun mond.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Je bedoeld omdat het wel tegenovergesteld is zeker. En is inderdaad een vrij humoristische opmerking.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ja, beiden kanten kloppen maar dit is wel wat beter idd.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Roken (Menthol
) Bier! Zoetigheid
Dat van die marathon series kijken herken ik ook, na de vakantie heb ik met mijn vriend samen 3 seizoenen van Deep space nine zitten kijken. Dan krijg je echt niks meer mee van de wereld! Haha. Maar daarna voel je je wel gaar...
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Zo positief vind ik dat toch niet hoor.
Het is misschien niet positief, maar ik blijf bij het feit doe wat je leuk vind in het leven en maak er wat van en ga niet op alle dingen letten die slecht voor je zijn want dan kun je beter met vrijwel alles stoppen. Wat is tegenwoordig niet slecht voor je gezondheid?
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Van het leven zelf krijg je ook al kanker. Maar ik wil er wel alles aan doen om de beste kwaliteit uit het leven te halen. Tot het redelijke uiteraard. Dus niet roken, links-rechts-links kijken voor het oversteken, maar een biertje, zo één keer per jaar een jointje en een vette hamburger laat ik niet staan.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
En op welk moment van het jaar trakteer jij jezelf op dat jointje. Bijzondere gebeurtenis of denk je vandaag is gewoon DE dag voor een jonko?
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Vaak 's zomers, wanneer ik met een vriend een weekend/week ga zeilen. 's Avonds aanmeren op een eilandje, bbq, biertje, jojo en heerlijk ontspannen. Dat is 's zomers mijn verslaving: zeilen. Elke zonnestraal en windvlaag meepakken, in gevecht met de natuur, Jan, Piet, Joris en Korneel re-enactment
.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Haha maar dat had ik niet van jou vewacht 
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Klassieke muziek is inderdaad heerlijk wanneer je een zware dag hebt gehad. Als ik helemaal alleen ben zet ik me dan in een grote stoel voor de openhaard met keihard klassiek op of gewoon standaard Frank Sinatra, + een lekker glas Johnny Walker Black Label
.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
verslavingen van mij zijn, series kijken. Zoals Prison Break, 24 en avatar. Series waar ik niet mee kan stoppen. Ook gamen is nog al iets waar ik van hou mischien te veel. 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
verslavingen van mij zijn, series kijken. Zoals Prison Break, 24 en avatar. Series waar ik niet mee kan stoppen. Ook gamen is nog al iets waar ik van hou mischien te veel.
Gamen haha inderdaad ben er ook verslaafd aan
Maar dat is ook begonnen door cod4 en nu ook weer MW2.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
JDssmetje, dat is mijn grootste probleem op school. Ik denk altijd dat doe ik morgen wel, dan denk ik ah dat doe ik vanavond wel. Dan word het ochtend en heb ik de wekker eerder gezet om huiswerk te maken of te leren. Maar dan draai ik me weer om. En denk ik ik doe het wel op school. Maar uiteindelijk doe ik het niet.
En ja clockwork MW2 speel ik ook iets teveel. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gamen haha inderdaad ben er ook verslaafd aan
Maar dat is ook begonnen door cod4 en nu ook weer MW2.
Nu weten we het wel. 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Gisteren met 4 man eerst film gekeken daarna 2 tegen 2 COD modern warfare 2. Is gewoon gezellig en hardstikke leuk. Veel mensen vinden gamers nogal nerds enzo. Maar de nieuwe call of duty speelt echt bijna iedereen. 
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Nieuwe verslaving, paradise in café local antwerpen :O
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ok, en waarom dan? Ben ik wel benieuwd naar. Zo 'lief' kom ik toch niet over? 
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Denk eerder serieus.
Had dat ook niet zo snel bij je verwacht, maar waarom ook niet eigenlijk.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
De helft van de users zullen het al gedaan hebben hoor. 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Ok, en waarom dan? Ben ik wel benieuwd naar. Zo 'lief' kom ik toch niet over?
Haha, je komt inderdaad meer over als een serieus persoon wat goed is hoor. Daarom had ik het gewoon niet verwacht dat jij je wel eens een jointje rookt haha.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Van Dale:
se·ri·eus bn, bw; -euzer, -t ernstig; oprecht
= ikke? 
PS. Ik heb de offtopic berichten van mezelf weggehaald, gaat nergens over natuurlijk, wellicht zou H1DD3 dat ook kunnen doen (zijn reacties op mijn offtopic berichten)? Deze PS verwijder ik daarna ook weer
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Het is niet verkeerds bedoelt hoor maar toen we het over alcohol etc. hadden haakte je een beetje af daarom dacht ik dat verder geen verwijt of wat dan ook sorry dat ik het dan verkeerd had 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik vat dingen niet zo snel verkeerd op, wees maar niet bang
. Ik haakte af bij de sigaretten. Dat is vroeger een lichte verslaving geweest, maar na een kleine twee jaar hield ik dat voor gezien. Al zo'n 15 jaar heb ik nu geen sigaret meer aangeraakt, dat wil ik ook zo houden.
En afhaken bij alcohol? 
Dat is misschien een andere verslaving van mij: genieten van een whiskeytje.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Ik ben een beetje verslaafd van internet en coca cola.
Gelukkig zijn deze verslavingen makkelijk te onderdukken.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
@ riesma aah sorry dan heb ik het een beetje verkeerd gelezen!