• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.388 votes
Profile

Verslavingen

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, het is voor mij geen verslaving, maar heb het toevallig gisteren ook gegeten. Mijn grootste verslavingen blijven nog altijd cola en sigaretten.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Street Fighter toernooien kijken, doe ik net zo graag of zelfs nog liever dan zelf spelen.

Amerika, Japan, Australië,... maakt me niet waar het gespeeld wordt, als er genoeg topspelers deelnemen is dat het enige waar ik voor wakker blijf.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Enorm nutteloze dingen opzoeken op Youtube blijft ook een verslaving. Soms zoek ik gewoon een Pokemongevecht op ofzo. Gaat nergens over.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1737 votes

Nomak wrote:

Street Fighter toernooien kijken, doe ik net zo graag of zelfs nog liever dan zelf spelen. Amerika, Japan, Australië,... maakt me niet waar het gespeeld wordt, als er genoeg topspelers deelnemen is dat het enige waar ik voor wakker blijf.

De game bedoel je?

JulesTMNT

• 286 messages
  • 198 votes

planet_of_death wrote:

Enorm nutteloze dingen opzoeken op Youtube blijft ook een verslaving. Soms zoek ik gewoon een Pokemongevecht op ofzo. Gaat nergens over.

Heel herkenbaar ja

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

clockwork72 wrote:

De game bedoel je?

Inderdaad.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

Ik ben gestopt met roken.

Nu ben ik al 100 keer gestopt met roken maar deze keer ga ik echt doorzetten.

Nu heb ik al 80 keer gezegd dat ik echt ga doorzetten maar nu wil ik het echt.

Nu heb ik al 50 keer gezegd dat ik het echt wil maar dit keer meen ik het.

Nu heb ik 25 keer gezegd dat ik het echt meen maar nu heb ik er een goed gevoel over.

Nu heb ik 10 keer een goed gevoel erover gehad maar deze keer is het anders.

Kut sigaretten, voel me ellendig, futloos, dol, ongemakkelijk en heb er gewoon koppijn van.

Nooit meer!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1737 votes

Ben nu anderhalve week gestopt met roken na een stuk of 6 mislukte pogingen. Nu gaat het me echt lukken deze keer.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Ik moet steeds mijn mobiel opnieuw opladen, maar de verslaving gaat niet weg .

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

clockwork72 wrote:

Blokjes kaas.. Kan er maar niet vanaf blijven..

Verslavende dingen inderdaad. Heb er vandaag zeker 8 op, maar ik heb geluk dat ik een snelle stofwisseling heb, want anders.. .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

ace leader wrote:

Ik moet steeds mijn mobiel opnieuw opladen, maar de verslaving gaat niet weg .

Oeeeh, erg verslavend inderdaad! Ik heb een ouderwets mobieltje waar die spelletjes dus niet op te downloaden zijn, maar mijn vriend heeft alle versies van Angry Birds op zijn telefoon staan en die zijn allemaal al uitgespeeld (voornamelijk door mij ). We hebben laatst zelfs op de Tilburgse kermis een Angry Bird knuffel gegrepen uit zo'n grijp automaat voor de hond en die is er ook erg blij mee!

Ze mogen wel eens snel weer een nieuwe versie uitbrengen, dan kan ik weer gaan spelen.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Ik weet niet hoe mijn versie heet, heb het een paar dagen geleden gedownload op mijn mobiel (via market). Het heeft in ieder geval 6 niveaus. Ik ben bij niveau 1, "'Poached Eggs", inmiddels 168 vd 189 sterren gehaald (dus nog 7 levels/21 punten te gaan). Weet je hoe deze versie heet?

Maar hoeveel versies zijn er dan voor op je mobiel? Ik denk trouwens niet dat ik die ga aanschaffen, tenzij ik er echt verslaafd aan wil worden .

Ik had laatst ook nog zo'n Angry Bird knuffel uit zo'n grijpautomaat op de kermis gewonnen voor m'n zusje wel na heel veel pogingen maar het is zo ingesteld om veel winst te maken hè.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Drinkverslaving is momenteel Cherry Coke.

(afbeelding)

Al 3 1 liter flesjes binnen 4 dagen gedronken. Het zal na een tijdje minder worden, maar momenteel is dit een item dat ik niet kan laten liggen als ik naar de AH ga.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

(mini) Berlinir bollen en choco cocos cake, niet echt verslavend maar wel heerlijk. Ook tijdens de film.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Minotaures wrote:

(mini) Berlinir bollen en choco cocos cake, niet echt verslavend maar wel heerlijk. Ook tijdens de film.

Niet echt verslavend zeg je, maar waarom post je het dan in dit topic?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

geen idee, ze zijn wel lekker en komen in de buurt van verslavend alleen de prijs maakt het wat lastiger

ibendb

• 5036 messages
  • 3213 votes

Ik ben momenteel verslaafd aan:

1) Nuts!. Dat is een app voor ipod touch / Iphone.

2)Alice: Madness Returns.

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Chocosoesjes zijn verslavend.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Minotaures wrote:

Chocosoesjes zijn verslavend.

Nee joh, die dingen zijn vies.

Heb deze week al 2,5 zak fudge (van Lonka) leeggegeten. Die dingen zijn verslavend.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ken ik ook, maar vind het niet lekker genoeg. Plus die dingen zijn echt gewoon blokjes suiker. Ik voel me tanden nu al klagen. Nadeel is wel dat het blijft plakken in je gebit.

Met snoep moet ik het rustig aan doen (ook met frisdrank), dus ik probeer er niet heel veel van te nemen. Het is maar dat ik zo'n pakje heb gekocht van 11 stuks, maar ik kan gerust meer kopen (niet dat ik dat ga doen).

Choco-cocuscake is ook lekker. Daar heb ik de afgelopen week 4 bakjes ofzo op (3 sneetjes per bak). Die is ook erg verslavend.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Lonka fudge...brrr...

In mijn jonge jaren ooit geweldig aan tegen gegeten.

Ik werkte toen bij een groothandel in snoepgoed.

De werknemers mochten zoveel van het snoepgoed eten als we wilden, maar dat is een droomwens die heel gauw over is...

Met name van die fudge en Marsrepen heb ik sindsdien een afkeer

Zelfs na zovele jaren nog steeds, de smaak en geur van die fudge herinner ik mij nog goed.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Kan me goed voorstellen dat je daar dan genoeg van hebt inderdaad. Ik heb meestal van die tijdelijke verslavingen. Op het moment eet ik voornamelijk boterhammen met kaas + tomaat en fudge (en dat eet ik dan ook veel), maar over een maand kan het goed weer wat anders zijn en kan het ook zijn dat ik van mijn leven lang geen fudge meer aanraak.

Alleen dummy's, sigaretten en cola zijn verslavingen waar ik al jaren aan verslaafd ben en maar niet vanaf kom. Gaan hier elke week 2 zakken dummy's, 5 flessen cola en 6 pakjes sigaretten doorheen.

Mijn vriend is trouwens verslaafd aan producten met banaan erin. Bananen, bananenmelk, van die chocoladebollen met banaan erop, bananenkwark, van die banaansnoepjes, etc..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bananensplit.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Sigaretten, hasj en wiet

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Achja, je doet het omdat het je een lekker gevoel geeft... Het is alleen zonde dat je er zoveel geld aan kwijt bent, ook je gezondheid gaat zo naar de klote.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Ja maar ik fitness 3 keer in de week , maar verslaving is zwaar overdreven hoor, maak je niet ongerust

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Minotaures wrote:

:Achja, je doet het omdat het je een lekker gevoel geeft...

Niet om het een of het ander.. En ook niet omdat ik belerend wil doen of iets. Maar roken (hasj of wiet, nicotine), rook je niet omdat je het zo lekker vind of omdat het een lekker gevoel geeft. Je rookt hasj of wiet of nicotine omdat je denkt er niet zonder te kunnen. Dat is nu eenmaal een verslaving.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

TheShadowking wrote:

Ja maar ik fitness 3 keer in de week

Lol, ja dat zal straks veel helpen als je longkanker hebt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

soom wrote:

(quote)
Niet om het een of het ander.. En ook niet omdat ik belerend wil doen of iets. Maar roken (hasj of wiet, nicotine), rook je niet omdat je het zo lekker vind of omdat het een lekker gevoel geeft.

Ehm, kan aan mij liggen hoor.... Maar je begint toch in eerste instantie met wiet omdat het je een lekker gevoel geeft als je stoned bent? Heb het zelf nog nooit gedaan, raak die smerige troep niet aan en vind het sowieso vrij sneu, maar volgens mij is het best lekker te noemen onder de gebruikers.

soom wrote:

Je rookt hasj of wiet of nicotine omdat je denkt er niet zonder te kunnen. Dat is nu eenmaal een verslaving.

Misschien zijn er wel mensen die een sigaret gewoon écht lekker vinden, ook zonder verslaving. De 'gezelligheidsrokers' bijv.

Niet iedere roker is verslaafd hè.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

soom wrote:

(quote)
Niet om het een of het ander.. En ook niet omdat ik belerend wil doen of iets. Maar roken (hasj of wiet, nicotine), rook je niet omdat je het zo lekker vind of omdat het een lekker gevoel geeft. Je rookt hasj of wiet of nicotine omdat je denkt er niet zonder te kunnen. Dat is nu eenmaal een verslaving.

.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.