- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Daar heb ik ook zo'n enorme hekel aan. We zijn niet meer in staat tot het voeren van een persoonlijk gesprek waarin we elkaar recht in de ogen kunnen kijken.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Daar heb ik ook zo'n enorme hekel aan. We zijn niet meer in staat tot het voeren van een persoonlijk gesprek waarin we elkaar recht in de ogen kunnen kijken.
Er is weinig verschil in het principe van Twitter en Movie Meter. Het draait allebei om het uitwisselen van informatie op afstand. Twitter is beknopter doch breder georienteerd aangezien het zich niet beperkt tot films en televisie en aanverwante onderwerpen.
Daarbij ben ik van mening dat je mensen die je alleen van internet kent en nooit hebt ontmoet niet kunt scharen onder echte vrienden. Echte vrienden gaan tenslotte ook bij elkaar op bezoek, ongeacht de afstand die tussen hen inligt. 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Klopt. Mensen die Twitteren zitten alle dagen van de week met de gordijnen dicht binnen, wachtend tot de gedownloade Twitter-app een geluidje geeft als teken dat er weer iemand anders geTwitterd heeft. De deurbel is van het stroom gehaald en banden met familie en vrienden zijn doorbroken. Want als je Twittert, dan kan je daar absoluut niks naast doen, want je moet je individueel en ongestoord geheel aan de Twitter-dagtaak wijden. Deze post gaat alweer veel teveel ten koste van kostbare Twittertijd die ik nu verlies. Dus ik stop maar snel!
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Kunnen we hier ook niet!
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Er is weinig verschil in het principe van Twitter en Movie Meter. Het draait allebei om het uitwisselen van informatie op afstand. Twitter is beknopter doch breder georienteerd aangezien het zich niet beperkt tot films en televisie en aanverwante onderwerpen.
Daarbij ben ik van mening dat je mensen die je alleen van internet kent en nooit hebt ontmoet niet kunt scharen onder echte vrienden. Echte vrienden gaan tenslotte ook bij elkaar op bezoek, ongeacht de afstand die tussen hen inligt.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ja, maar dat is op Twitter net zo hoor. Of nog meer!!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hahahaha. Ook twitterverslaafd?
Hier nog een. 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes

Haha naahh ben niet echt twitterverslaafd, af en toe een tweet, soms dagen niks, ligt er ook maar net aan waar ik me mee bezig hou op dat moment. Al blijft het intressant om te zien wat anderen de hele dag tweeten. 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Verslaafd? Misschien niet. Maar Twitter zit tegenwoordig wel in mijn dagelijkse routine ingebakken.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Onderbreek je je ook bezigheden om daarover te twitteren?
Dan ben je pas ver heen.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Hoe heten jullie op twitter dan? Ga ik je volgenn!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Twitteren oke, maar ik vind het zo irritant als mensen dat op hun telefoon gaan doen. Vooral als je gewoon aan het praten bent en er zitten er een paar te twitteren. Ik vind het onbeleefd.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Twitteren oke, maar ik vind het zo irritant als mensen dat op hun telefoon gaan doen. Vooral als je gewoon aan het praten bent en er zitten er een paar te twitteren. Ik vind het onbeleefd.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Misschien moet je dan wat interessantere dingen zeggen, zodat ze naar jou luisteren en niet hun telefoon er bij hoeven te pakken om te zien of er op Twitter wél iets boeiends gezegd wordt 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Misschien moet je dan wat interessantere dingen zeggen, zodat ze naar jou luisteren en niet hun telefoon er bij hoeven te pakken om te zien of er op Twitter wél iets boeiends gezegd wordt
Haha, het is vooral mijn vader waar ik me aan erger en wat vrienden van mijn vriend. Misschien dat ik te oninteressant ben inderdaad, maar ze luisteren naar niemand als ze met hun telefoontje bezig zijn. En daar zijn ze nogal wat mee bezig.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
RadioJelle72
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Me naam zegt het al ( het geeft me gewoon een kick als er nieuwe films in de lucht zijn) maar wel realistische films, waar ik me in kan verplaatsen natuurlijk:)
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
Blokjes kaas.. Kan er maar niet vanaf blijven.. Helemaal als we ook nog es mosterd in huis hebben. Net ook weer het hele zakje leeg zitten vreten.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oeeh, dat heb ik gisteren ook op. Kaas met mosterd (dan wel honingmosterd, dat is een beetje zoeter. Erg lekker!
)