• 179.446 movies
  • 12.318 shows
  • 34.175 seasons
  • 650.259 actors
  • 9.402.271 votes
Profile

Het grote muziektopic

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Erwinner wrote:

Ideeen hebben en je ziel erin leggen.

Dance met ziel

Onderhond wrote:

We geven je 15 minuten, moet meer dan genoeg zijn om 3 toetsen in te drukken. Kan je zelfs nog een aantal keren missen.

Mag idd geen probleem zijn.

Onderhond

• 87627 messages
  • 12902 votes

Je hebt nog 8 minuten.

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Ik heb geen Magic Music Maker. Maar ik kan heel goed en heel snel bleep bleep bleep zeggen. Dus het nummer is bij dezen af.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik was toevallig, nu we het er toch over hebben, gisteren bezig om mijn muziek hier te plaatsen.

Het lukt me wel om mijn muziek op m'n harde schijf te plaatsen en af te spelen op Windows Media Player en Quick Time.

Maar dan stokt het. Is er daarna een programma nodig om het kunnen posten en zo ja, welke?

Onderhond

• 87627 messages
  • 12902 votes

Ik heb geen Magic Music Maker. Maar ik kan heel goed en heel snel bleep bleep bleep zeggen. Dus het nummer is bij dezen af.

Download je het toch even, had je nog 10 minuten overgehad.

Punt is dat geeneen van alle hardroepers ooit wat uit z'n PCtje krijgt dat ook maar kwalitatief in de buurt komt van wat ze zo graag en zo stompzinnig proberen af te kraken.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Onderhond wrote:

Punt is dat geeneen van alle hardroepers ooit wat uit z'n PCtje krijgt dat ook maar kwalitatief in de buurt komt van wat ze zo graag en zo stompzinnig proberen af te kraken.

En waarom zou ik die bliepjes in elkaar willen draaien dan?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

otherfool wrote:

(quote)

Hou jij het maar maar bij afspelen en uitzetten. Dit gaat nergens over.

Onderhond

• 87627 messages
  • 12902 votes

otherfool wrote:

Om je punt te bewijzen, want nu blaat je maar wat.

Is erg makkelijk trouwens, de muziek die jij hier regelmatig post is ook direct in elkaar te flansen. Volg gewoon de volgende eenvoudige stappen.

* trek de meest onsexy wollen trui aan die je kan vinden.

* zorg dat je van geen kapsel meer kan spreken.

* neem een gitaar en begin een saai deuntje te tokkelen

* tekst gaat ongeveer als volgt: "Roses are red, violets are blue, I'd rather eat my shoe than loving you".

* klink triest, zielig en vooral zo arm mogelijk

* tokkel nog wat verder.

Of het meer waarde heeft dan een poging tot humor is maar de vraag natuurlijk.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Onderhond wrote:

Om je punt te bewijzen, want nu blaat je maar wat.

Vraag. Hoe kan iemand een punt bewijzen als een ander nooit zal toegeven?

Onderhond

• 87627 messages
  • 12902 votes

Ik ben niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven als otherfool in 15 minuten een geweldig dance plaatje uit z'n PC weet te toveren.

Je kan er maar een mooi muziekje aan overhouden.

otherfool

• 18537 messages
  • 3404 votes

Onderhond wrote:

Is erg makkelijk trouwens, de muziek die jij hier regelmatig post is ook direct in elkaar te flansen. Volg gewoon de volgende eenvoudige stappen.

Nou, uploaden dan maar he OH... Gewoon, om je punt te bewijzen.

Onderhond

• 87627 messages
  • 12902 votes

Onderhond wrote:

Of het meer waarde heeft dan een poging tot humor is maar de vraag natuurlijk.

En ik heb geen wollen trui ...

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

YouTube - Jordy van Loon - Verliefdheid - youtube.com

De nummer 1 uit Nederland. Stiekem vind ik hem nog leuk ook.

stephan73

• 6269 messages
  • 14475 votes

Onderhond wrote:

Om het vrolijk te houden dan:

(embed)

Klinkt leuk, maar van mij mag dat hardcore gedeelte wel wat minder. Eind 1999 hoorde ik veel van die 8-bit muziek, vooral uit Japan!

kos

• 46728 messages
  • 8883 votes

Dit lijkt me een gevalletje: discussie waar iedereen van tevoren al weet dat er niks uit gaat komen.

(vind die nintendocore toestanden ook allesbehalve grappig persoonlijk, maar dat terzijde.)

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

stephan73 wrote:

(quote)

Maar binnen dat segment lopen er erg veel rond in Nederland (Tiesto, Armin van Buren, etc.)

Toch even zeggen dat zowel Tiësto als Armin ook producers zijn en meer dan één mooi plaatje hebben afgeleverd. Al kan je over het begrip "mooi" uiteraard uren discussiëren.

stephan73

• 6269 messages
  • 14475 votes

Halcyon wrote:

(quote)

Toch even zeggen dat zowel Tiësto als Armin ook producers zijn en meer dan één mooi plaatje hebben afgeleverd. Al kan je over het begrip "mooi" uiteraard uren discussiëren.

Laten we dat maar niet doen.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Maar daar ging het oorspronkelijk ook niet over. Het ging erover dat je alle dj's afdoet als "plaatjesdraaiers die hun succes te danken hebben aan het feit dat ze wat leuk kunnen mixen". Sorry, dat is kort door de bocht en gebaseerd op vooroordelen. Ik ken genoeg dj's die groot zijn geworden door hun productiewerk.

Ik kan me vergissen, maar uit je reacties leid ik een denigrerende houding af tegenover alles wat elektronisch is. Ik kan daar meer één ding over zeggen: met die oogkleppen doe je niet die artiesten tekort, maar vooral jezelf.

stephan73

• 6269 messages
  • 14475 votes

Halcyon wrote:

Maar daar ging het oorspronkelijk ook niet over. Het ging erover dat je alle dj's afdoet als "plaatjesdraaiers die hun succes te danken hebben aan het feit dat ze wat leuk kunnen mixen". Sorry, dat is kort door de bocht en gebaseerd op vooroordelen. Ik ken genoeg dj's die groot zijn geworden door hun productiewerk.

Ik kan me vergissen, maar uit je reacties leid ik een denigrerende houding af tegenover alles wat elektronisch is. Ik kan daar meer één ding over zeggen: met die oogkleppen doe je niet die artiesten tekort, maar vooral jezelf.

Erm, ik was niet degene die dat zei. Ik gaf alleen aan dat ik Tïesto en Armin van Buren daaronder schaar!

En ik ben alles behalve denigrerend tegenover elektronische muziek.

Ik luister naar alle soorten muziek. Maar iets als Tïesto ligt me minder. Waar ik wel meer in zit (als dat al interessant is) is de Warp hoek en bands als !!!, Simian Mobile Disco en Justice!

Oogkleppen heb ik dus allerminst!

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

stephan73 wrote:

Oogkleppen heb ik dus allerminst!

Goed! Dan heb ik doorheen al het gequote een aantal zaken gemist en neem ik m'n woorden terug.

Behalve dan dat Tiësto en Armin geen doorsnee plaatjesdraaiers zijn.

Onderhond

• 87627 messages
  • 12902 votes

stephan73 wrote:

Ik gaf alleen aan dat ik Tïesto en Armin van Buren daaronder schaar!

Da's dan toch echt een gevalletje oogkleppen, niet?

stephan73

• 6269 messages
  • 14475 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Da's dan toch echt een gevalletje oogkleppen, niet?

Zegt de man die weigert achteruit te kijken!

Onderhond

• 87627 messages
  • 12902 votes

Ehm, het ging niet over mij maar over jou. Je hebt niet meer of minder oogkleppen afhankelijk van wat ik doe, vind of luister ...

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Tsjah, hij luistert blijkbaar liever naar de rock-achtige electronica, nogal logish dat je het dan niet zo op trance hebt. Best wel zielig anderzijds om Tiesto dan direct als minderwaardig te bestempelen...

Oh ja, misschien is het wat rauwere Flight 643 van Thijssie wel iets voor stephan

Onderhond

• 87627 messages
  • 12902 votes

Ach, zelf vind ik Justice ook wel leuk, maar schaar het toch eerder gewoon onder (een) pop(uitwas).

En wat Tiësto betreft, die had zijn sporen al verdiend alvorens hij onder Tiësto muziek ging maken.

stephan73

• 6269 messages
  • 14475 votes

Onderhond wrote:

Ehm, het ging niet over mij maar over jou. Je hebt niet meer of minder oogkleppen afhankelijk van wat ik doe, vind of luister ...

Oh, dus jij bepaald of iemand iets mag terughalen uit een vorige discussie?

Onderhond

• 87627 messages
  • 12902 votes

Je mag terughalen wat je wil, maar je ontwijkt er duidelijk het punt mee wat gemaakt wordt. Een flauwe manier van discussiëren.

Ik ontken mijn (beperkte) oogkleppen ook niet trouwens, ook nooit gedaan. En ik ben in ieder geval wijs genoeg om ook het werk en de ziel te erkennen in muziek waar ik zelf geen fuck aan vind. Ook muziek die niet al te complex is of lijkt.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Justice is geweldig!!!

stephan73

• 6269 messages
  • 14475 votes

JoeCabot wrote:

Tsjah, hij luistert blijkbaar liever naar de rock-achtige electronica, nogal logish dat je het dan niet zo op trance hebt. Best wel zielig anderzijds om Tiesto dan direct als minderwaardig te bestempelen...

Oh ja, misschien is het wat rauwere Flight 643 van Thijssie wel iets voor stephan

Tsjonge, wat ken je mij goed zeg. Inderdaad dat is waar ik naar luister!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.