- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Mwa 33 min. over 7 km. Viel me nog reuze mee, al was ik aardig stuk.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Netjes! Is het dan een rondje Waalkade-brug-Lent-brug ofzo?
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Yup, met de nodige omwegen. Ze draaien op het eind nog flink wat door Valkhof. Dat was wel zwaar.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Bakken met regen ook?
Geen tijd waar je laatste mee wordt denk ik zo, klinkt als een lekker loopje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zozo, dat is inderdaad niet niks zeg!
Dan moet je wel een goede conditie hebben kos.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Laten we het ook weer niet overdrijven 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou wat ik in kan schatten (als 22 jarige met de conditie van een natte krant, foei foei) is het toch best goed hoor.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zo' n 14km/uur.Ik doe het hem niet na. Met de fiets soms niet eens. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Pak je rekenmachine nog maar eens mafketel...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ook goed 7km in een half uur dus 14 km in een uur. Maar ja dat 2e half uur ga je natuurlijk niet meer zo snel dus het blijft giswerk 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Hahaha, het is wel vrij redelijk denk ik. Maar geen tijden dat je nog Kenianen ziet lopen zeg maar
.
Roel_
-
- 287 messages
- 2061 votes
Ik sta elke ochtend op... en daar ben ik vrij actief in. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
12,73 kom ik op uit..
)
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Sinds kort doe ik aan spinning, tijdelijk ter vervanging van het mountainbiken op de woensdagavond i.v.m. de naderende winter. Lekker zweten, bekaf...., pompende muziek, een goede groepsmoraal. Kortom Sweet Ass! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ga juist het mountainbiken oppakken. Vanmiddag een helm gekocht, want wil niet nog eens op mijn hoofd terecht komen. 
Wel lekker juist als het koud is, wordt vanzelf warm.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Op De Veluwe kun je inderdaad lekker je gang gaan! Ik trek helaas vaak te veel kleren aan bij het mountainbiken in de winter, idd. echt zo onnodig!
Op zondagmiddag ga ik trouwens ook gewoon nog lekker mountainbiken, maar woensdagavond gaat hem niet meer worden nu het steeds eerder donker begint te worden.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Deze week ein-de-lijk eens tijd gehad om liefst twee keer te trainen. Dat moet ook wel, want aanstaande zaterdag spelen wij, HSC5, als ongeslagen koploper (5-15) de absolute kraker thuis tegen onze gereformeerde plaatsgenoten van HS'88 5, die 5 gespeeld 13 punten hebben. Voor mensen die toevallig in de buurt zijn; komt dat zien; zaterdag, 11.30 uur te Sportpark Sappemeer. Ik heb het hier over voetbal natuurlijk. Ooh ja, in de allerlaagsteonderafdeling van het amateurvoetbal. Dat dan weer wel. Edoch; een derby en topper tegelijk. Must see!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Net voor het eerst in tijden weer heerlijk gemountainbiked. Nieuwe versnellingen,stuur hoger, bandjes weer opgepompt en gaan met die banaan. Zaaaaaaaaaa-lig
(Wel naar de klote natuurlijk 
TheMajor
-
- 48 messages
- 0 votes
Ik ga 5 dagen per week 20 minuten hardlopen.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Zoo, respect.
Ik probeer ook regelmatig hard te lopen, maar vind het lastig dat consequent te doen. En ik ben niet echt van de conditieopbouw dus ik ga meestal gewoon meteen een kilometer of 6. Wat als gevolg heeft dat ik twee dagen nauwelijks de trap af kom van de spierpijn.
TheMajor
-
- 48 messages
- 0 votes
20 minuten valt wel mee hoor. Maar ik ga wel bij alle weersomstandigheden.
(behalve bij zware storm, onweer, vulkaanuitbarsting, aardbevingen of overstroming)
20 minuten is net genoeg dat je het een beetje voelt, en niet zoveel dat je veel tijd kwijt bent.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ja precies, maar om dat echt vol te houden is weer een ander. Ik zou het al gauw verschuiven, ach ik ga morgen wel.
TheMajor
-
- 48 messages
- 0 votes
Het komt wel eens voor dat ik op een dag niet kan, dan ga ik daarvoor in de plaats op zaterdag. Normaal is maandag t/m vrijdag hardlopen, weekend = pauze.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Bij mij overkwam vandaag het vreselijke voorval dat ik geblesseerd raakte tijdens het hardlopen. Een oefening voor de 7heuvelenloop.
Heb echt iets aan m'n knie wat enorm pijn gaat doen sinds kort.
Geen idee wat het is, maar ik kon vandaag niet eens meer normaal de trap op en af.
.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ai, toch maar even naar laten kijken misschien? Wanneer is de Zevenheuvelenloop eigenlijk weer?
Ik mag voorgoed niet meer hardlopen in verband met shinsplints/beenvliesontsteking. Heb veel pogingen gewaagd en van allen geprobeerd op advies van de fysio en een sportarts, maar niets mocht baten. Heb daarom maar een jaar geleden een crosstrainer gekocht waar ik zes maal per week een uur op sta.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Ik sta elke ochtend op... en daar ben ik vrij actief in.
Ik ook, helaas...
Ik denk, da's óók (denk)sport. Althans, dat denk ik... 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Met een kleine blessure toch nog onder de 1 uur 20 op de zevenheuvelenloop
.