• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.947 actors
  • 9.370.964 votes
Profile

Het grote "Conspiracy theory" topic

bascross

• 279 messages
  • 64 votes

aunuscus wrote:

wie weet was 9/11wel niet bedoeld als bomaanslag.wie weet was het gewoon een vliegtuigongeluk

Ik denk ook dat het ongeluk was.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

aunuscus wrote:

wie weet was 9/11wel niet bedoeld als bomaanslag.wie weet was het gewoon een vliegtuigongeluk

Een ongeluk?! Wat Die Hard, Willis zegt, twee vliegtuigen die zich in de WTC torens boren kan natuurlijk geen ongeluk meer genoemd worden. Laat staan ook de crash in het Pentagon en de mislukte aanslag waarbij het toestel neerstortte in een verlaten gebied.

Als het iets niet is dan is het wel een ongeluk. Vier vliegtuigen 'verongelukt' op een dag, dan is er wel iets goed mis met de toestellen van Boeing

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

Wat scheelt er met de mensen die denken dat het een ongeluk was, terwijl alles bewezen is dat het een aanslag was...

How, zelden zoiets doms gelezen, echt zelden!

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Lad wrote:

Wat scheelt er met de mensen die denken dat het een ongeluk was

Je (in algemene zin) gaat toch niet denken dat het een ongeluk is. Kom op zeg. Twee vliegtuigen in het WTC, eentje in het Pentagon, en dan nog denken dat het om ongelukken gaat!

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Wat een ongelofelijke onzin als je geloofd dat 9/11 een misdrijf was, opgezet door de Amerikaanse overheid. Naast het feit dat het onzinnig is om het financiele hart van je eigen land te ruïneren is het onmogelijk te "organiseren".

Lees de volgende quote maar eens, voor mij was dit overtuigend genoeg om te bevestigen dat ik het al bij het rechte eind had.

"De complotdenkers combineren een pathologisch wantrouwen tegenover de overheid met een grenzeloos vertrouwen in haar kunnen. Behalve al die journalisten moeten er honderden, zo niet duizenden overheidsdienaars betrokken zijn geweest bij de massamoord op 3000 Amerikanen. Die hielden tijdens de maandenlange voorbereiding allemaal netjes hun mond - en dat doen ze nog steeds. Tot het moment dat een van hen een keer uit de school klapt, voel ik meer voor de theorie van commentator Drew Curtis: 'Als de regering geen manier kon bedenken om massavernietigingwapens in Irak te verstoppen om zo gezichtsverlies te voorkomen, dan betwijfel ik of ze in staat was om nine eleven te organiseren'. "

Dit staat in het boek "In alle staten, het Amerika van Max westerman". Met name die laatste zin is voor mij als een "bewijs" dat het geen complot is geweest.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Hoezo? je kunt toch gewoon die terroristen inhuren .

Hoef je echt niet zelf te regelen hoor (niet dat ik daar in geloof, maar dat terzijde).

En juist die laatste zin slaat helemaal nergens op. Kun je net zo goed zeggen:

'Als een groepje Arabieren die torens al zo makkelijk naar beneden kan halen, moet je nagaan of de Amerikaanse overheid zoiets kan..'

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

...

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

het was vandaag de herdenking in new york

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

In Overigen > Algemeen > Conspiracy theorie dat hout snijdt:

Na de levendige discussie over 9/11, waarbij mijn conclusie is dat het allemaal wel zo gegaan is als aangegeven door de onderzoeks commissie's... hier een nieuwe.

We weten allemaal dat vlak na 9/11 Amerika werd opgeschrikt door een aantal Anthrax brieven naar pers en politieke figuren (Senatoren, journalisten etc.)

Een paar maanden geleden heeft ene Bruce Ivins zelfmoord gepleegd toen duidelijk werd dat het type anthrax alleen uit zijn lab kon komen.

Nu het volgende bericht (en ik laat het maar even in het Engels)

WASHINGTON — Bruce Ivins, the Army scientist accused of carrying out the 2001 anthrax attacks, e-mailed himself last year saying he knew who the killer was, according to court documents unsealed Wednesday.

"Yes! Yes! Yes!!!!!!! I finally know who mailed the anthrax letters in the fall of 2001. I've pieced it together!" Ivins wrote in the e-mail dated Sept. 7, 2007, according to an FBI affidavit.

"I'm not looking forward to everybody getting dragged through the mud, but at least it will all be over," Ivins allegedly wrote. "Finally! I should have it TOTALLY nailed down within the month. I should have been a private eye!!!!"

The e-mail did not say who Ivins thought was the anthrax killer.

Ivins committed suicide in July as prosecutors prepared to charge him in the mailings that killed five people and sickened 17 others.

Bron

Hoezo zelfmoord...

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

daarvoor kan je hier terecht!

http://www.moviemeter.nl/forum/13/3947

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Nee... dat gaat over 9/11

Dit niet.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

oorzaak en gevolg 1 pot nat!

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Onzin.

De conspiracy van 9/11 is zo goed als zeker 'gedebunkt'.

Dit is een geheel ander "complot" dat hooguit gebruik maakte van de paniek van 9/11.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Hoezo is dit dan een complot ?

Omdat er toevallig een halvegare is die het nodig vind om brieven met poeder te versturen ?

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Omdat het uit een door de regering gerund lab kwam? Doordat er een fall guy ineens "zelfmoord" pleegt?

Excuse me?

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Weer erg interessant. Wat zou ik het cool vinden als iemand al deze theorieen eens een keer samenvoegde en hier ooit eens een speelfilm zoals JFK destijds van maakte. Amerika kennende zou de klap enorm zijn.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Ik denk dat er een vervolg komt op 9/11

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

zullen we ooit weten wat er precies gebeurde?

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Nee uiteraard niet. Er zijn ongetwijfeld mensen die rond 9/11 in de regering werkzaam waren die over een aantal jaren met een verhaal naar buiten zullen komen. Maar of we ooit de absolute waarheid te weten zullen komen lijkt me uitgesloten. Ik twijfel er zelfs aan of er überhaupt mensen zijn die precies weten wat er allemaal voorgevallen is, George W. Bush in elk geval niet.

Steve-a

• 328 messages
  • 0 votes

In Film > Overige films > Loose Change:

Ik heb net deze documantaire over 9/11 zitten kijken. Veel sterker dan Fahrenheit 9/11. Ik ben in een klap overtuigd van de consperacy theory.

Hier een link naar google v...

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Hoewel leuk gebracht is elk punt dat die film aanvoert inmiddels debunked...

Laat je niet al te gek maken.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Ik heb net een schokerede ontdekking gedaan.Tik in op microsoft word in grote letters Q33NY selevteer dat stukje lettergrootte 48 en lettertype Widding.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb geen widding.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Niet widding maar Wingdings.

(afbeelding)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Aah, dat heb ik wel

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Hilarisch. Alleen wel al zeker 5 jaar oud en nergens op gebaseerd, typisch gevalletje stierenpoep dus

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Het maakt niet uit hoe oud het is wat telt is het resultaat.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Oud nieuws inderdaad. Dat de joden overal de schuld van zijn weten we toch al lang...

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

aunuscus wrote:

Het maakt niet uit hoe oud het is wat telt is het resultaat.

Het is geen resultaat want Q33NY slaat namelijk helemaal nergens op dus...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Apollinisch wrote:

(afbeelding)

En voor de mensen die denken dat dit verwijst naar een vluchtnummer op 9/11...

nietes dus.

Het waren de vluchtnummers AA 077, AA 011, UA 093 and UA 175.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.