- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote "Conspiracy theory" topic
Het grote "Conspiracy theory" topic
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
De VS heeft geloof ik al gezegd dat ze geen geld meer hebben om soldaatje te spelen en een tijdje terug las ik dat de VS eind 2012 weggaat uit Afghanistan.
Fortune
-
- 4310 messages
- 2769 votes
Hehe ben net een illuminati filmpje aan het kijken waar ze de slogan 'yes we can' achterwaarts afspelen en dan hoor je 'Thank you Satan'. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, die gasten zijn gek op de Satan. 

Bedankt voor die bloeme!
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Ach zetten ze gewoon de federale geldmachines weer aan
En drukken ze er nog even een 100 biljoen US$ Bij ondanks dat ze al failiet zijn want er wordt genoeg verdient door div industriele wapen fabriekanten?
En anderst kloppen ze gewoon even aan bij Bush zijn vrienden in Saoedi Arabié
heeft ook nog genoeg geld voor de Amerikanen verkopen ze gewoon 100 onzichbare JSF straaljagers of Electric magnetic pulse gun's Kernonderzeeërs met compleet uitgeruste Hypersonic Cruise Missile's Instalatie. 
Kost wat maar dan heb je ook wat komt medigo wel steeds dichterbij?
Ik maak me daar niet meer druk om als het maar gaat vriezen dat we nog een elf-stedentocht krijgen is veel belangrijker en mogenlijk een witte kerst 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Aankomende winter wordt sowieso geen horrorwinter, maar wellicht wel een thrillerwinter.
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Het mooie er aan is dat iedereen voor zijn eigen zonden zal boeten hoe graag die ook wilt vluchten, dus het komt sowieso wel goed.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Zeker weten aan het einde van hun leven ,als er iets is(wel ja)?
Laten we daar dan maar in geloven met dubbele betekenis van geloven. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Maar eerst moet het flink misgaan voordat het goedkomt.
De vrijmetselarij vertrouw ik ook niet helemaal.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Zo dat is toch even wat er allemaal gebeurt daar bij de vrijmetselaarrij? 
Het gaat er bij hardrock concerten van Ozzy Osbourne erger aan toe 
Maar ze doen wel heel geheimzinnig allemaal dus ? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Is het niets voor jou dan?
Maar goed dat je erover begint. Er zit namelijk verschil tussen pose in de zin van doen alsof en overtuiging. Mijn grote vriend Ozzy doet aan pose terwijl de vrijmetselarij het doet vanuit overtuiging.
Wat mij betreft is de illuminati een verzamelnaam geworden voor de genootschappen die iets beramen waar we niet op zitten te wachten. De illuminati heeft sowieso bestaan, maar daar is alles even mee gezegd.
Misschien is het de verzamelnaam voor de CIA, FBI, Skull & Bones, Bohemian Grove, Bilderberg Group, de Vrijmetselarij, het Vaticaan en misschien zelfs de Orde van de Tempeliers!!! 
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Ja en the Rottchilds & Rockefellers die de federale persen geld laten persen alsof het WC papier is dat zijn de grootste boeven die hebben zelfs een dubbele graad dus geen 33e graad maar een 66e graad 
Ik vind die hele uliminatie en consorten een zeer grote bedreiging
maar ze kunnen niet veel meer manupuleren als straks de dollar gaat vallen. Alleen als ze een hele grote goudvooraad hebben kunnen ze nog iets doen maar als deze klapper uitkomt denk ik dat deze 2 familie's weinig meer hebben zijn genoeg kapers op de kust.
Zijn ook nog wel anderen die dan eventuele maatregelen nemen (Casa Nostra)bijvoorbeeld of andere Crimminele Organisaties die dan erg boos worden en een aantal contracten laat circuleren voor een groot bedrag.
Yakuza,Chinese triade's, en natuurlijk onze willem Holleder 
Maar de bui zal wel overwaaien net als in begin 1910 en de 30er jaren?
En anderst zal er waarschijnlijk wel een burgeroorlog uitbreken in Amerika daar circuleren zoveel wapens rond in de vrije Amerikaanse staten dat die dan snel een feit is.Elke ontspoorde Amerikaan is nu al op zeer grote schaal aan het hamsteren(wapens) staat youtube al vol mee dat dit een feit is dat iedereen wapens in huis moet nemen in Amerika!
Hoe bedoel je Ontspoort 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
We zullen zien mauwiemauwie.... Neem er tot die tijd gewoon nog ééntje ... en dan mag je lekker zelf bepalen wat dat is. 
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Ik heb er nog eentje genomen in de vorm van de nieuwe Asylum 11/11/11 net zo slechte als het origineel maar de term 11-11-11 11:11:11 en het jochie wordt dan 11 en woont op nr 1415 als je dat optelt is ook 11 net als de hele film alles is IIIIIII is wel iets voor jou deze film ik vond het gewoontjes dus normaal 2,5 het origineel 11-11-11 ook een 2,5.
Nee ik heb er jaren naar uitgekeken op deze datum 11-11-11 11:11:11 23:11:11 maar ben teleurgesteld in de duivel/satan/lucifer etc etc even als de ulluminatie en de rest van deze gemeenschappen/genootschappen/cults die alleen mensen die dom zijn zo als ik in de maling nemen en niet hun zelf 
Ik ben een Atheíst geworden dus geloof nergens meer in! 
Nu nog even wachten op 21-12-2012! En dan kan ik weer verder gaan met het (oplichten,mezelf verijken,liegen,bedriegen,stelen,etc etc) 
Nee ik blijf gewoon mezelf en geloof ook alleen in mezelf. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
21-12-2012 is volgens mij niets meer dan het aanbreken van het Aquarius tijdperk. Of in elk geval rond die tijd. Het zal wel niet zo bijzonder worden denk ik.
Fortune
-
- 4310 messages
- 2769 votes
Aquarius tijdperk ?! Zullen we in ieder geval niet van de dorst omkomen.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Ik heb al een Ontsiltings Systeem in backpack formaat besteld om het te kunnen drinken 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Aquarius tijdperk ?! Zullen we in ieder geval niet van de dorst omkomen.
Jazeker.. We zitten nu (zoals ze beweren) in de overgangsfase van de vissen naar waterman en binnenkort dus officieel waterman. Komt 1x in de 2000 jaar voor. Daarna zal steenbok wel komen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
Mijn sterrenbeeld is waterman. Dat moet wel iets goeds betekenen dus!!!!!!1
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Ik ben een grens geval 19 februari en heb 2 sterren beelden waterman 3xmaal in de 4 jaar en vissen eens in de 4 jaar alleen als je het kunt delen door 500 niet ben ik ook waterman dus ik snap wat je bedoeldt ik ben dus geboren op 19 februari en niet op 29 februari schrikkeljaar kind.
Nee 19 is dit schrikkelhoroscoop in de horoscoop wereld die geen vaste datums hebben.
Zijn ze ook eigenwijs net als ik? En is wel jammer ik kijk altijd bij 2 horoscopen en die kloppen altijd het blijkt dat als je op 19 februari bent geboren ook bijzonder te zijn waar ik mijn van distantiêr ik ben zo als ik ben maar geef niks om geld, geloof, jaloezie,materialisme,en koester geen dualisme.Net als mijn schrijfstyle leef ik in mijn eigen perfecte wereld.
P.S ben ook geen perfectionist Want ik maak overal een rommeltje van snap ie het nog ik niet 
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Ze hebben me ooit in een hokje proberen te plaatsen ?(was ik 5 jaar oud)en dat is ze tot heden ten dagen nog niet gelukt (nu 43 jaar)en het zal ze ook niet lukken.Mijn IQ is niet te meten mijn EQ is wel hoog, ik ben dus zeer dom
geef 25 antwoorden op een vraag en snap iedereen alleen mezelf niet.Ik ga soms ineens linksaf terwijl ik rechtsaf moet Rij zonder tomtom en kom altijd te vroeg ben nooit te laat ,lul/praat mensen het gesticht in(kan dus uren dicussieren) kijk soms 11 films per dag luister soms 15 uur lang naar het zelfde muzieknummer en begrijp het dan nog niet.
Snap elke theory geef veel Advies en wordt geapprecieerd
(heeft geen uitgebreide Woordinformatie.Het is echter wel goed gespeld en is goedgekeurd door de Taalunie.Ook op encyclo zijn geen resultaten gevonden voor `geapprecieerd`.
Nederlanders schijnen hun eigen taal niet eens te begrijpen laat staan hun inwoners,,
Laat ik nu net een wereldburger zijn met een Nederlandse nationaliteit ,shit snap het ook al niet meer Europeaan ben ik ook nog, en ik woon soms in belgié dus ja bijzonder nee eerder achterlijk om dat niemand mij begrijpt ikzelf begrijp het voor 200% maar een psychopaat snapt zich zelf ook niet, terwijl ik wel elke psychopaat snap en ik weet wat goed en slecht is zal ik geen een mens iets aan kunnen doen terwijl soms mijn handen wel jeuken.
Of ben ik nu gewoon een mens met autisme in Contradictio in terminis(tegenspaak)
om mijn zelf beter voor te doen dan dat ik ben(normaal)dus 
P.S ik ben gek op zelfspot en zet mijn zelf graag voor de gek.?;
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Mijn sterrenbeeld is waterman. Dat moet wel iets goeds betekenen dus!!!!!!1
Mijn sterrenbeeld is vissen, dus ik ga waarschijnlijk dood! En mauwiemauwie krijgt het voordeel van de twijfel.
Mijn Chinese is de Haan/Phoenix.
P.S. Ik begrijp je volkomen mauwiemauwie. En omdat je soms 11 films op een dag kijkt, heb je de film 11-11-11 met een halve punt verhoogd.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Nee ik twijfelde tussen Asylum beter of slechter dan de originele versie maar omdat The Asylum een kleiner budget te spenderen heeft vond Ik dat ze allerbeiden op veel verschillende aspecten het zelfde cijfer verdienen een 5/10 dus 2,5 sterren
En zeker niet de moeite waard voor een 2e kijkbeurt heb wel Arizona Dreams voor de ongeveer 500ste kijkbeurt gekeken en kijk deze nog wel vele kijkbeurten vind ik een van de allerbeste film's ooit gemaakt maar twijfel nog tussen vele andere films ik kan geen keuze maken.
Ik geef mijn topfilm's ook geen cijfer die zitten diep in mijn hart en ik ga ook geen discussies over deze films aan met mensen die hun kijk op deze film anderst zien dan ik.
Vind prive ook wel beter omdat ik niet in een hokje geplaatst wil worden of geanalyseerd wil worden ,door mensen die denk een boek van Freud te hebben gelezen ook verstand van het menselijk brein te hebben(terwijl de aarde bijna geregeerd wordt en een grote piunhoop is door dezen). Maar ben blij dat jij me wel een beetje in de gaten houd als vage kennis of mischien wel als (Vriend)
want ik heb vele vage kennisen en geen vrienden.
Ik sta wel altijd klaar voor mijn vage kennisen geef ze ook hele goede tips en verijk hun ook omdat ik niets maar dan ook helemaal niets om geld geef 
Heb een aantal jaren geleden eens een verhaal opgestuurt naar een grote uitgeverij in Amerika zonder mijn CV naam adres etc etc,vond het tijd dat dit nodig was en sind's dien doe ik dat wel vaker onder mr X hun blij ,ik blij als hij wordt verfilmt wat ze er dan weer van gebrouwen hebben.
Als dit naar buiten komt wat ik ,altijd zal en zou ontkennen wordt ik toch net als nu niet serieus genomen net als nu 
:["Ach wat ben je toch geweldig ik ga voor je op de knieen(sukkel je kunt niet eens in het normaal Nederlands schrijven communiceren) " "(Laat staan op Literair (niveau) genre)"]
Dus voor velen een vraag en voor mij niet belangrijk (als ik maar lol heb)
ik ben net als Andy Kaufman heb veel lol om mijn zelf en snap wel iedereen alleen mezelf niet?
["Oh mijn God, hij gaat zich nu ook nog vergelijken met een grootheid als mr Andy Geoffrey Kaufman ik ga er mee stoppen met deze oen, hij kan niet eens zijn naam schrijven Andy........ Kaufman ....hahahaha"]
Gewoon weg Hilairische uitspraken en zelfspot.
{'de enigste overeenkomst die hij heeft met Andy Geoffrey Kaufman is de dood ,want zijn brein is ook bijna dood'}
Sorry was even in gesprek met mijn engeltje op mijn rechter schouder en het duiveltje op de linker. 
Maar gaf even een kijk in de gaarkeuken van mijn brein ,dat overcooked is hahahaha
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Duidelijk hoeft nog niet eens maar fatsoenlijk Nederlands zou wel handig zijn.
Is een van de reacties op mijn gelul in de ruimte
Als je om de drie á vier jaar de Nederlandse taal moet aan passen voor de Nederlandse werkgelegenheid omdat termen woorden zinnen voorzetsels bijvoegenlijke.........bla bla
Heb ik er geen zin meer in om mijn dit te verplichten om in het gareel te springen als hun dit van mijn verlangen, verlang ik dit maar van anderen omdat ik een beetje lui ben aangelegdt.
deze uitlating raakt kant nog wal idd maar wordt wel begrepen net als alle wartaal die ik post.
Ik zie genoeg mensen posten in ABN terwijl hun teksten uit context worden getrokken dus mensen lezen wat ze willen lezen ik schrijf zo als ik wil schrijven we zitten op een filmsite en niet op een literair nederlandse volksverlakings discussie site/forum. 
Ach trek het je niet zoveel aan jongen........... inderdaad ik maak me druk om niets 
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Duidelijk hoeft nog niet eens maar fatsoenlijk Nederlands zou wel handig zijn.
Is een van de reacties op mijn gelul in de ruimte
Als je om de drie á vier jaar de Nederlandse taal moet aan passen voor de Nederlandse werkgelegenheid omdat termen woorden zinnen voorzetsels bijvoegenlijke.........bla bla
Heb ik er geen zin meer in om mijn dit te verplichten om in het gareel te springen als hun dit van mijn verlangen, verlang ik dit maar van anderen omdat ik een beetje lui ben aangelegdt.
deze uitlating raakt kant nog wal idd maar wordt wel begrepen net als alle wartaal die ik post.
Ik zie genoeg mensen posten in ABN terwijl hun teksten uit context worden getrokken dus mensen lezen wat ze willen lezen ik schrijf zo als ik wil schrijven we zitten op een filmsite en niet op een literair nederlandse volksverlakings discussie site/forum. 
Ach trek het je niet zoveel aan jongen........... inderdaad ik maak me druk om niets
Dit is pas een Conspiracy theory
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Nou, ik heb je door vriend,... vage kennis. Je bent een illuminati experiment om mij op het verkeerde been te zetten. Ik had je eigenlijk meteen al door. Echt, ik prik er zo doorheen.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Die hele mauwiewauwie is een grote Conspiracy Theory
Met een script schrijven en opsturen naar Amerika lol 
Zit wel een script in om te schrijven over zo'n debiel die dit beweert en tevens ontkent!
Nou heren in de literaire kunst van het schrijven.... ik geef je een vrijbrief om dit te doen.
Het zal niet meevallen om al die flauwe kul te ontcijferen ,maar denk als het boek klaar is wordt het toch niet gelezen want het gaat over een loser(ik dus) mischien is er dan nog een scriptwritter in de wereld die dit dan ook nog ontcijfert en mischien ook nog wel een regisseur die bereid is om dit onozele manneke op film te zetten denk het niet.
Maar daar gaat het ook niet om toch?
Alleen het idee, dat er mensen zijn die in hun eigen wereld leven is al een film waard? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Complotten met zelfspot moet je nooit vertrouwen, want dat zijn nou juist de complotten die gevaarlijk en dus eigenlijk waar zijn. Een klein beetje het idee van double bluff.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Writersblock heb ik nog nooit van gehoord ik schud er zo 10 uit mijn mouw.
mauwiewauwie
-
- 386 messages
- 0 votes
Ik ben meer een Pathologische leugenaar lul maar raak voor een euro€ en zelfspot is leuker want elke gek lacht om zijn eigen grappen gekte en nee ik ben beslist geen Schizofreen anderst denken ze mischien ook nog dat ik mischien Hans Teeuwen ben (Hans Eduard Marie Teeuwen (Budel, 3 maart 1967) is een Nederlands cabaretier, zanger, acteur en regisseur. Hij staat bekend om zijn absurde conferences en controversiële humor, waarmee hij graag het publiek choqueert en in verwarring brengt.)Bron Wikipedia(dank u wel)
Kon zo gauw niks uit mijn duim zuigen dus misbruik ik wikipedia ook maar even kunnen ze me ook nog van plagiaat betiichten wordt ik mischien wel gebanned 
Terwijl ik alleen mezelf voor jan met de korte achternaam zet.
Maar slimme mensen die verzinnen altijd wel wat om je te bannen. alleen geeft een ban wel aan dat er iets niet in orde is en krijg je ook weer Conspiracy plot theory's.
Het verhaal de jostiband vond ik hilarisch (1e reden voor ban) 
Maar even on topic hoe is het met mr Camping ik ben gebanned door mijn neefjes dus ik volg Alexandernieuws niet meer(wegens banned)tot 1-1-2012 ik schaam mijn diep hiervoor trouwens.
En zal daar ook niet meer op het forum komen niets voor mij veel te ...............?
Hij leeft nog wel die mr Camping.