• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.835 votes
Profile

Het grote "Conspiracy theory" topic

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Dit is toch echt zo: En dat is helemaal niet om te lachen.

(afbeelding)

Het bestaat nog. Elk jaar komen zo’n 2.000 van de rijkste mannen ter wereld bij elkaar op het 1.100 hectare grote kampeerterrein in Monte Rio in de Amerikaanse staat Californië.

Alle Amerikaanse Republikeinse presidenten waren er aanwezig, de bijeenkomst is uiterst geheim, het terrein wordt streng bewaakt door de politie en het bonte gezelschap staat ook wel bekend als de Bohemian Club.

Veel leden komen in hun privéjets aan op het nabijgelegen Sonoma County Airport. Anderen arriveren in hun dure auto’s die de parkeerplaats van het terrein vullen.

Elk jaar wordt sinds 1878 in juli in Bohemian Grove een kamp georganiseerd voor enkele van de meest machtige personen ter wereld. Alleen mannen hebben toegang en het gaat dan met name om topmannen van grote corporaties, overheidsfunctionarissen (waaronder vele oud-presidenten van de Verenigde Staten), mediamagnaten en andere individuen met veel macht. Eventuele gasten worden eerst aan een uitgebreid onderzoek onderworpen.

De Bohemian Grove staat vooral bekend om de bijeenkomst over het Manhattanproject die plaatsvond in september 1942 en uiteindelijk leidde tot de atoombom. Onder de aanwezigen waren toen hooggeplaatste militairen, de toenmalige directeur van Harvard, afgezanten van Standard Oil en General Electric en Ernest Lawrence. Gedurende twee weken zijn er diverse kampen waarvan één speciaal is gereserveerd voor de Rockefeller-familie en andere oliemagnaten.

Oud-presidenten van de Verenigde Staten Richard Nixon en Ronald Reagan zaten ooit bij elkaar in Bohemian Grove en kwamen daar tot een overeenstemming wie wanneer het presidentschap zou gaan krijgen, aldus professor sociologie Peter Phillips van de Universiteit van Sonoma. Reagan maakte van Rupert Murdoch met zijn media-imperium een Amerikaans staatsburger in ruil voor steun voor de Republikeinen middels het televisienetwerk Fox.

Terwijl de aanwezigen in het geheim bezig zijn met hun symbolische rituelen laat de journaliste van Russia Today foto’s zien van eerdere bijeenkomsten van de Bohemian Club. Op foto’s uit 1999 zijn Colin Powell, Donald Rumsfeld en Thomas Kean te zien. Thomas Kean zou later voorzitter worden van de 9/11 Commissie. Met andere woorden was 9/11 al ver van tevoren tot in details uitgewerkt door deze geheime club.

Daarnaast wist de journaliste beslag te leggen op programma’s van voorgaande jaren. Zo gaf Fred Starr van de Raad van Buitenlandse Betrekkingen CFR en de Trilaterale commissie TLC op 22 juli 2008 een lezing met als titel ‘Afghanistan - The Unexpected Upside’. Zeven maanden later gaf president Obama opdracht 20.000 verse troepen naar het land te sturen. Opmerkelijke oud-leden van de CFR zijn Condoleezza Rice, Dick Cheney, George H.W. Bush, Alan Greenspan, John McCain, Jay Rockefeller en George Soros.

De Trilaterale commissie is een privé-organisatie opgericht in 1973 op initiatief van David Rockefeller. Samen met Zbigniew Brzezinski en een aantal anderen riep hij de eerste vergaderingen bijeen die zouden uitgroeien tot de Trilaterale organisatie. De Trilaterale commissie kan samen met de Bilderbergconferentie en de Raad van Buitenlandse Betrekkingen worden gezien als de grote machtsdriehoek van de heersende elite.

Demonstraten die al decennia lang protesteren tegen deze geheime orde zijn veel te weten gekomen in de afgelopen jaren. “We groeien op en denken dat we volksvertegenwoordigers kiezen die het beste met ons voor hebben,” zei oprichtster van het Bohemian Grove Action Network May Moore. “In feite worden ze tijdens de Bohemian Club aangewezen en dienen ze de machtige corporaties en mediamagnaten. Wanneer we opletten komen we erachter dat we worden voorgelogen.”

Bohemian Grove mystery broken down — RT

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Haha, dit zijn altijd mn lievelingsconspiracies.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Hier het bewijs. Als Clinton zegt dat het niet zo is, dan is het niet zo. Ook een president staat onder ede, dus ze mogen niet liegen en doen dit natuurlijk ook niet.

NRC Handelsblad - Dossier Clinton - retro.nrc.nl

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Rijken zijn zo verveelt dat ze allemaal geheime genootschappen oprichten om intresant over te komen! Wij als niet universitair geloven ook nog in die hokus-spokus? En wij willen ook dat iedereen in die hokus-spokus geloven , voelen we ons een stuk eerlijker zonder geld/macht.

Maar je moet geloven in wat je wilt geloven ,waar je het lekkerste bij voelt. En het ligt altijd aan een ander (afschuif-systeem).Hun hebben hard moeten leren om de status te genieten die ze nu hebben.Of zou het systeem beter af zijn als we de wereld laten runnen door mensen met een syndroom van down? Ik geloof het wel deze mensen hebben het met iedereen het beste voor.

Maar wij de mens worden graag geleid door slimme mensen! Dus als die slimmere mensen ons voor de gek houden met allerlei geheime genootschappen dan geloven wij hier ook graag in.

Net als UFO's AREA51 ULLIMINATI etc etc.De wereld is zo slecht als men zelf gelooft / of zo goed als men zelf wilt geloven. Ik geloof in het beste van een mens!

Verbeter de wereld begin bij jezelf ! Maar we willen geloven in het onmogenlijke!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

mauwiewauwie wrote:

Rijken zijn zo verveelt dat ze allemaal geheime genootschappen oprichten om intresant over te komen!

Is niet waar. Ze deden dit heel discreet, dus waarom dan interessant willen overkomen voor de buitenwereld als het geheim had moeten blijven? En wat de overige geheime genootschappen betreft. Dit had geheim moeten blijven ja, dus doen om het interessant doen, is dan vreemd

mauwiewauwie wrote:

Wij als niet universitair geloven ook nog in die hokus-spokus? En wij willen ook dat iedereen in die hokus-spokus geloven, voelen we ons een stuk eerlijker zonder geld/macht.

Het is een manier van nadenken.

mauwiewauwie wrote:

Maar je moet geloven in wat je wilt geloven ,waar je het lekkerste bij voelt. En het ligt altijd aan een ander (afschuif-systeem).Hun hebben hard moeten leren om de status te genieten die ze nu hebben.Of zou het systeem beter af zijn als we de wereld laten runnen door mensen met een syndroom van down? Ik geloof het wel deze mensen hebben het met iedereen het beste voor. Maar wij de mens worden graag geleid door slimme mensen! Dus als die slimmere mensen ons voor de gek houden met allerlei geheime genootschappen dan geloven wij hier ook graag in. Net als UFO's AREA51 ULLIMINATI etc etc.De wereld is zo slecht als men zelf gelooft / of zo goed als men zelf wilt geloven. Ik geloof in het beste van een mens!

Verbeter de wereld begin bij jezelf ! Maar we willen geloven in het onmogenlijke!

Ik voel me er helemaal niet lekker bij met wat ze allemaal doen, maar het is nou eenmaal zo.

Maar ach ja, De waarheid bestaat. De realiteit is objectief en consistent. De visies van mensen erop zijn subjectief. Als 2 mensen echter een tegenstrijdige visie op de realiteit hebben, kan er maar 1 gelijk hebben. Dit omdat de realiteit objectief en consistent is.

We bezitten allemaal een deel van de waarheid, al weten jullie ook wel dat ik gelijk heb. En ik wil niets horen over een axioma.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Maar hebben we in nederland ook van die colege/universiteits geheime genootschaps club's.Of zoals gewoonlijk 'Only in America' ,volgens mij heeft Rutten ook vele geheimen net als Wilders en Pim Fortuyn niet te vergeten Theo van Gogh Waren allen lid van de Wollywobbels,Heikneuters,en natuurlijk de(FSV) Fantoma's Sluitspier Vereniging? Hebben we nog nooit van gehoord daarom zijn dit ook goede geheime genootschappen met betrekking op Geheim! En bewijzen jullie nu maar eens dat deze geheime genootschappen niet bestaan?

Ik heb hier wel eens van gehoord op de hockey club, in de kantine als er te diep in het glaasje werd gekeken. Maar jullie weten kinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid.

Zo kende wij de haagse torenkamerpolitiek ,dat was weer een aftakking van de heikneuters!

We hebben in ons kikkerlandje ook diverse(CT) waar onder de moord op Theo&Pim , of geloven jullie deze statements van de Politie en Rechters inderdaad tevens onze Media.

Die al jaren maar doen wat Den Haag opdraagt . Nee zullen nu velen zeggen niet in ons kikkerlandje! Nee Only In America lekker ver van ons bed

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Het gebeurd overal, maar de VS is één van de ergste en gevaarlijkste.

Kijk, komt ie weer!

Twee grote Amerikaanse nieuwszenders, CNBC en Fox, hebben recent aandacht besteed aan de opkomst van onder de menselijke huid implanteerbare microchips. CNBC waarschuwde dat deze chips brandwonden kunnen veroorzaken, en Fox berichtte over een Saudische uitvinding waarbij implanteerbare microchips zijn voorzien van een kleine maar uiterst giftige en dodelijke dosis cyanide, die op ieder moment kan worden vrijgegeven als de drager van de chip ongewenst gedrag vertoont. (1)

'Voorstanders zien implanteerbare (medische) microchips als een mogelijk wonder, maar critici wijzen op de reële potentiële gevaren,' aldus CNBC. Volgens Katherine Albrecht, auteur van Spychips, zijn er 'elektrische gevaren' en zijn microchips absoluut niet onschadelijk. 'Een microchip kan versterkte elektromagnetische energie opvangen van leesapparaten. Als je zo'n ding in je arm hebt en je komt in de buurt van een krachtig elektromagnetisch veld, kun je brandwonden krijgen.'

Dodelijke dosis cyanide

Volgens Fox News kunnen implanteerbare microchips inmiddels nog gevaarlijker zijn: je kunt erdoor worden vermoord 'als je van het rechte pad afwijkt'. Een Saudische uitvinder heeft namelijk een microchip ontworpen die bedoeld is om te worden geïmplanteerd in criminelen, terroristen, illegalen, deserteurs, tegenstanders van een regime, en....? De chips bevatten niet alleen een GPS zendertje (waardoor je overal en altijd te volgen bent), maar ook een dodelijke dosis cyanide die op ieder moment kan worden geactiveerd.

De uitvinder wilde patent voor deze chips aanvragen in Duitsland, maar dat is daar afgewezen. Jacob Ward, de vice redacteur van 'Popular Science', zegt dat er al diverse technologieën beschikbaar zijn om een GPS chip onder de menselijke huid aan te brengen. Hij vindt het idee om bepaalde groepen mensen met killer chips te implanteren een beetje te vergezocht en gelooft dan ook niet dat deze zo snel zullen worden ingevoerd.

Seksmisdadigers krijgen mogelijk verplichte chip

Volgens Ward wordt er in de VS wel serieus overwogen om veroordeelde seksmisdadigers gedwongen te implanteren met een microchip in hun schouders. De reden dat mogelijk hiertoe zal worden overgegaan is dat de sommige misdadigers hun verplichte polsbandjes met daarin een GPS zendertje afsnijden. Ward ziet implanteerbare microchips daarom hoofdzakelijk als een positieve ontwikkeling. Zo kunnen bijvoorbeeld Alzheimer patiënten, atleten, sportbeoefenaars en ook huisdieren eenvoudig van chips worden voorzien om hun positie te bepalen en hun gezondheid in de gaten te houden.

'Met een chip kun je nooit meer je portemonnee en je sleutels verliezen,' aldus Ward, daarmee wijzend op het feit dat deze voorwerpen van chips kunnen worden voorzien en daardoor eenvoudig kunnen worden 'opgeroepen' als ze kwijt zijn. De volgende stap lijkt dan ook logisch: de (implanteerbare) chips worden zélf betaalmiddel en sleutel, zodat deze letterlijk nooit meer kwijt te raken zijn.

Gaan implanteerbare chips paspoorten vervangen?

Onder 'Obamacare', het door de huidige Amerikaanse president ingevoerde nieuwe gezondheidszorgplan, worden begin 2013 voor alle Amerikaanse medische patiënten microchips ingevoerd - in principe in een pasje, maar ook als (vooralsnog vrijwillig) implantaat. Deze implanteerbare chip wordt in de rechterarm geplaatst. Al over enkele jaren zou de chip paspoorten en ID bewijzen kunnen gaan vervangen. Bezwaren en angsten van critici die vrezen dat dit het begin is van een uiteindelijk voor iedereen verplichte geïmplanteerde microchip worden voor de camera's weggehoond.

De firma PositiveID, de producent van de VeriChip, kondigde onlangs aan dat het Israëlische leger microchips voor zijn soldaten heeft besteld. De reden is dat de chips zullen helpen bij noodsituaties en militaire operaties. Het is vooralsnog onduidelijk of het hier om implanteerbare of gewone microchips gaat.

Amerikaanse TV zenders berichten over nieuwe implanteerde 'killer' microchip | punt.nl: Je eigen gratis weblog, gratis fotoalbum, webmail, startpagina enz - xandernieuws.punt.nl

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Of toch China?

Analisten vrezen voor een heuse Chinese machtsgreep op Europa, nu China bereid is om met vele miljarden de slabakkende euro te depanneren. Het verlanglijstje van China is immers lang, gaande van soepelere handelsakkoorden met Europa tot het mogen opkopen van interessante bedrijven. 'Dit heeft niks met liefdadigheid te maken.'

Waar haalt China de miljarden vandaan om Europa te redden?

'China is de op één na grootste economie van de wereld, met een énorme export en een economische groei van zo'n 10 procent per jaar die nu al een decennium aanhoudt', zegt Peter Vanden Houte, hoofdeconoom bij ING. 'Vergeet daarbij niet dat het een staatsgeleide economie is, waardoor de Chinese Centrale Bank op een reusachtige berg geld zit, en dat loopt dus werkelijk in de duizenden miljarden euro's. In dat opzicht is Europa redden voor China peanuts. Al gaan ze het zeker ook niet alleen uit liefdadigheid doen.'

Waarom zou China Europa willen redden?

'De belangrijkste reden in mijn ogen is dat China ook zelf serieus in de problemen komt indien de euro uiteenspat', beklemtoont professor internationale politiek Dirk De Bièvre (UA). Ook Peter Vanden Houte deelt die mening. 'Als Europa in zwaar weer terechtkomt en er bij ons een recessie aanbreekt, zitten de Chinezen daar met al hun exportproducten die ze kwijt moeten zien te geraken, vooral in Europa. Nog een belangrijke reden is dat China al langer zijn buitenlands financieel beleid wil diversifiëren. Ze hebben voor meer dan 2.000 miljard dollar Amerikaans staatspapier. Dat betekent dat ze serieuze verliezen lijden wanneer die dollar het plots veel minder goed doet.'

Wat kan China in ruil aan Europa vragen?

Verschillende analisten opperden gisteren al dat Europa gevraagd zou worden om zijn wapenembargo tegen China op te heffen. 'Dat is nu nog koffiedik kijken. Maar zelfs zonder verlanglijstje creëert China een enorme goodwill als het effectief Europa te hulp komt. Dat lijkt me duidelijk', zegt Vanden Houte. 'Het klettert nu geregeld tussen beide mogendheden, bijvoorbeeld over intellectuele eigendomsrechten waar China zijn voeten aan veegt, of over mensenrechten. De vraag zal zijn of Europa ook in de toekomst tegen China nog zo fors van leer zal durven te trekken als het net door China weer op de been is geholpen.'

Dirk De Bièvre: 'China zal ook moeten oppassen dat het Europa niet te veel voor het hoofd stoot. We blijven de belangrijkste exportmarkt voor de Chinezen. De balans helt zeker niet helemaal in hun richting.'

Wordt China stilaan de nieuwe wereldeconomie?

'Ja, ik zie de groei van de Chinese economie nog niet meteen stilvallen, waardoor het over enkele jaren de Amerikaanse economie overklast', zegt Vanden Houte. Vergeet ook niet dat China de afgelopen jaren énorm heeft geïnvesteerd in Afrika, vooral dan met de bedoeling grond- en brandstoffen veilig te stellen. Anderzijds, zelfs wanneer China de belangrijkste wereldeconomie wordt, betekent dat zeker niet dat de yuan, de Chinese munt, de dollar van de troon stoot. De Chinese economie mag het dan bijzonder goed doen, heel het financiële systeem achter de Chinese munt is werkelijk van het niveau van een derdewereldland. Dat vraagt minstens nog 30 jaar.

Moeten Europese bedrijven vrezen dat ze in Chinese handen komen?

Dat valt niet uit te sluiten, al staan die overnames vandaag nog steeds op een zeer laag pitje. Anderzijds zijn er de discutabele verhalen over Chinese investeringen in Europese bedrijven. China blijkt dan soms alleen in de technologieën en patenten geïnteresseerd. 'Europa zal de gulden middenweg moeten vinden om China zover te krijgen dat ze met dit soort praktijken stoppen', zegt Peter Vanden Houte. 'De Verenigde Staten, die door de enorme Chinese staatssteun toch ook schatplichtig zijn aan China, weigeren bijvoorbeeld haveninfrastructuur in Chinese handen te geven.'

Dirk De Bièvre: 'Als je naar de geschiedenis kijkt, krijg je na monetaire oorlogen nadien vaak ook handelsoorlogen. Het wordt dus uitkijken én oppassen of dat deze keer opnieuw waarheid wordt.'

Hoe China de macht wil grijpen in Europa - wereldgeheimen.nl

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Ik houd wel van een goeie bak nasi/bami en mensen rechten schenden doen ze in nederland ook aan mee zonder dit te besseffen. Iedereen wil goedkope spullen dus we buiten al eeuwen deze landen uit, en wat come's around"goes around" Wat betreft die cyanidechip die bestaat al heel lang maar zolang ze in Amerika nog steeds tegen euthenasie zijn denk ik niet dat die er komt !

Ze kunnen beter een ander gif gebruiken wat niet is te traceren ! Strychnine bijv,is een witte, reukloze, zeer bittere maar ook zeer giftige kristallijne stof behorend tot de alkaloïden, die uit een aantal planten kan worden gewonnen, vooral Strychnos nux-vomica, de braaknoot. Deze plant groeit in India, Sri Lanka en Australië. Planten uit het geslacht Strychnos bevatten overigens naast strychnine ook een groot aantal andere giftige verbindingen en binnen 5 á 8 uur niet meer te traceren in het lichaam. Werd heel veel door de KGB gebruikt. Om problemen op te lossen?

Dus is dit chipverhaal niet erg overtuigend! En als ze slimme tips willen weet ik er nog wel een paar! Om veel betere en efectievere methodes in een chip te verwerken,en toe te passen zonder gezeur bijv hielpunctie bij de geboorte meteen een chip te plaatsen! zonder dat de mensen dit weten of ze willen het toch niet weten? Mensen zijn tegenwoordig toch veel te druk met hun zelf en telefoon/mobiel! En wat de sterren voor kleding aanhebben op de rode loper

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik eet vanavond Chinees.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Kijk dan maar uit want als we de rest van de (CT) verspreiders moeten geloven,doen ze er al jaren gifstoffen door ons eten( communisten).

Want alles wat anderst is ,IS een gevaar met hooftletter gevaar.

Alvast leekel smakelijk en sambal bij.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ja en die Babi pangang is varkensvlees. Nou dacht het niet. Ik eet vanavond hoogstwaarschijnlijk katten- of duivenvlees.

Dank je! Het is rood en het vliegt door de Chinese keuken. Inderdaad, een sambal bij!

(afbeelding)

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Lekkal miauw De spreekwoordelijke Kat op het spek binden?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Het is bijna 11-11-11!!

En dit is echt geen grapje: Afgelopen zaterdag stond ik op en toen ik op de klok keek, was het precies 11:11. Kan gebeuren natuurlijk, maar daarna heb ik mijn computer opgestart en het eerste wat ik tegenkwam, was een artikel over de film 11-11-11. En niet veel later op de dag ben ik de auto gaan tanken en wat bleek nou........ Ik stond onbewust te tanken bij pomp 11.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Ja Joh, ik zou dit allemaal in een klein boekje bijhouden tot je een beter script kunt schrijven dan die film 11-11-11 die ze nu gemaakt hebben want dat was echt niks komma nul!

Gister de docu blue gold zitten te kijken zo wat een (CT) kunnen ze daar nog over schrijven WTO etc ETC

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Ja vond ik ok 3,5*** was nog in het tijdperk dat ze goeie scripts schreven!

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Nou 11-11-11 nog niks aan de hand nu wachten op 23:11 zal wel goed gaan?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Alles gebeurt altijd in Amerika en daar (New York) is het nu 6 uur vroeger, dus waarschijnlijk gebeurd er pas wat rond 15:14 Nederlandse tijd of 9:11 AM New York tijd.. En anders natuurlijk om 11:11 en 11 seconde PM. Maar dan slaap ik.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

We hebben de 35546ste weer overleeft, voorspelling niet uitgekomen weer 1000000 meelopers voor gek gezet(hunzelf dus) op naar de volgende neuwe voorspeling 12-12-11 ,2-12-12 3-3-12 etc etc blijft wel leuk jezelf en meelopers voor .... zetten?

Zetten de meeste valse profeten zich nu weer voor gek met smoesjes waarom? of hebben ze nu toch maar tot zwijgen beroepen kwa inteligentie(slimme mensen zeggen niets) alles wat je zegt /schrijft kan tegen je inteligentie gebruikt worden daar elk mens slim wil zijn(ik niet want ik redeneer als een kip zonder kop op totaal niet boeiende onderwerpen)

Maar 21-12 -2012 schijnt toch wel serieus genomen te worden zonnestralen(eruptie/plasma uitstoot) Zwarte gaten in Geneve(Europese geld tekort) zit in dat Zwarte gat?

En dan al die dreigende kometen astroide's,planeten (Niburu) Elenine Etc Te Koop verhalen ?

Straks gebeurt er niets dan is onze economie voor niets naar de ........!

Maar de rijken wel steeds rijker dat is sneu(effe Apeldoorn,bellen)Of in dit geval Brussel

Ps Sinterklaas weet overal antwoord op : hem even een brief schrijven?

Maar zal ook wel niet reageren betreft Intelegentie-Urgentie Is moe van zijn reis!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik neem de voorspellingen in de Bijbel serieus.

Matteüs 24:5-8 geeft ons belangrijke aanwijzingen zodat we het naderen van de eindtijd kunnen onderscheiden: “Want er zullen velen komen die mijn naam gebruiken en zeggen: ‘Ik ben de messias’, en ze zullen veel mensen misleiden. Jullie zullen berichten horen over oorlogen en oorlogsdreiging. Laat dat je dan niet verontrusten, die dingen moeten namelijk gebeuren, al is daarmee het einde nog niet gekomen. Het ene volk zal tegen het andere ten strijde trekken en het ene koninkrijk tegen het andere, en overal zullen er hongersnoden uitbreken en zal de aarde beven: dat alles is het begin van de weeën”. Een toename in mensen die beweren de messias te zijn, een toename in oorlogen, hongersnood, en natuurrampen - deze dingen zijn de “tekenen” van de eindtijd. Maar zelfs in deze passage wordt ons een waarschuwing gegeven. We moeten ons niet laten bedriegen (Matteüs 24:4), omdat deze gebeurtenissen slechts het begin van de weeën zijn (Matteüs 24:8), en het einde nog moet komen (Matteüs 24:6).

Veel mensen die dit interpreteren wijzen naar elke aardbeving, elke politieke aardschok, en elke aanval op Israël als zouden dit onmiskenbare tekenen zijn dat de eindtijd snel dichterbij komt. Hoewel deze gebeurtenissen inderdaad tekenen zijn dat de eindtijd nadert, zijn zij niet noodzakelijkerwijs indicatoren dat de eindtijd al zou zijn aangebroken. De Apostel Paulus waarschuwt ons dat de laatste dagen gepaard zullen gaan met een toename in valse leerstellingen.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Medigo daar gaat het gebeuren (is in ieder geval een eind weg)ver van mijn bed!

Zal me eigen er niet druk om maken (als me nagels maar goed geknipt zijn)

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Pas maar op...

(afbeelding)

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Nou de meeste mensen zijn tegen woordig meer een schaap in wolfskleren?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Gelukkig wel, maar daarom zeg ik juist ook dat je wel moet oppassen voor de echte wolven in wolfskleren,.. ik bedoel wolven in schaapskleren.... Of beide.

Het (ongeziene) Rothschild imperium.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Zitten lekker veilig achter onze computer in een droomwereld onze eigen dromen te verwezelijken en wat een ander zegdt en afwijkt is ook niet zo belangrijk alleen je eigen mening want tenslotte is het je in eigen pacht verkondigde waarheid de waarheid en ben je zelf het beste in wat voor je zelf het beste is?

Ik lul maar wat om intresant over te komen ik heb geen geld geen vrienden allen virtuele vere kennisen geen levenservaringen zit alleen achter mijn veilige computer onzin uit te kramen en met een vingertje te bewijzen dat ik alles weet en een ander niets? Ik ben dom omdat ik kriteik ethiek etc etc maar neem voor wat het is! En tenslotte ook geen eigen waarde heb omdat ik alle pacht(www) heb evenals de kennis(www) en alles wat ik zeg ook voor/tegens heeft ying-yang theori

Elke goede mening soms ook slecht kan overkomen is dit effect en over 50 jaar ook een ying-yang effect in de boeken krijgen als zijnde een DRS daar studie na gedaan heeft en tot conclusie is gekomen dat elk mens wel een beidrage levert aan onze wereld zowel goed als slecht!

Maar het is weer even rustig op het complot geraleert intelect mischien zijn de mensen een beetje stiller geworden over uitlatingen die in het verleden geuit zijn geen prospectus hebben in de toekomst en elke vorm van vooruit kijken in onze toekomst alleen aan een aantal mensen is gegunt die nu de mond worden gesnoerd.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Het grote plaatje is nog steeds aan de gang. De EU is voorbestemd om te mislukken en dat werd 10 jaar geleden ook al gezegd door complotdenkers. Maar om het nou echt als een complot te zien als onderdeel van de NWO, gaat de meeste te ver. Dat hele new world order gebeuren is te overdreven en loopt natuurlijk af met een sisser, want tegen die tijd is het al heel normaal. Zolang ze er maar heel gestaag naar toewerken. We zien ondertussen de RFID chip in 2013 werkelijkheid worden waar je 5 jaar geleden ook nog voor werd uitgelachen. De Federal Emergency Managment Agency heeft in de VS al vele kampen gebouwd voor tijden van crisis ofzo. In de FEMA kampen zijn ook tienduizenden grote lijkenkisten aanwezig. Dat er steeds meer kampen bijkomen, is een feit, maar we kunnen altijd nog zeggen dat het onschuldig is. Evenals de invoering van de chip.

Ik zou zeggen, hou dat belachelijke illuminati/NWO in de gaten. Het ligt nog steeds keurig op schema. Een geheim kun je het beste bewaren, door er geen geheim van te maken, want dan is het minder verdacht.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Jacobaco kijk je wel uit met het woord Kampen en FEMA want we leven in een samenleving waar snel slechte woorden je heel zwaar op de maag gaan liggen als de context verkeerd begrepen wordt door de aller slimsten onder ons zo als ik aangifte gaan doen van anti-semintisme.

Kom je in een ander kamp wat ze cachot noemen en mag je daar over je opruiende theory na ga denken en worden alle priveleges in getrokken waar onder het comuniseren met mij op MM.

Dus kijk nou maar uit met wat je zegdt want we mogen niet over politiek en godsdienst debateren/converseren op MM ik heb al 2 waarschuwingen gehad aanstoot gevend en grapig gedrag willen zie hier niet hebben dit is een serieus forum.

Dus kijk maar uit ze bannen je zo ondanks dat we een vrijheid van meningsuiting hebben ,is er ook nog een regelement van MM waar je zelf verantwoordelijk bent met gevolg van sancties !

En dat zou jammer zijn ik zie je posting's als geweldige bloemlezingen maar ik ben overal mee tevreden! maar slapende honden wakker maken is gevaarlijk big-brother is watching us en is vaker dichterbij dan je kunt indenken vandaar ik nogal in code's post en via via dat alleen de wat wakkerde dieren zich hier om bezig houden en niet de slapenden(reptilians&NWO)!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Je moet mijn complotten ook gewoon serieus nemen mauwiemauwie. Al die flutcomplotjes zoals 11-11-11 zijn er alleen maar om de aandacht af te leiden van de bigger picture. Er worden regelmatig bewust complotten verzonnen met als enige doel dat ze door de mand moeten vallen zodat complotdenkers niet serieus worden genomen. Het is echt zo makkelijk om mensen te bespelen/manipuleren. Kijk dus uit, want er is een tactiek genaamd bluff en double bluff. Maar ook nog triple bluff en natuurlijk quadruple bluff.

mauwiewauwie

• 386 messages
  • 0 votes

Ja en natuurlijk Wag The Dog om alle negatieve verhalen over de waarheid in een ander daglicht te zetten door een oorlog te beginnen.Nu met Iran? Waneer ze in Afganistan klaar zijn natuurlijk.

ps als je mij serieus gaat nemen moet je even langst een dokter

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.