- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote "Conspiracy theory" topic
Het grote "Conspiracy theory" topic
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
En ook niet naar de registratienummers...
Dat waren; N334AA, N612UA, N644AA en N591UA
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Queeny was het koosnaampje van de vrouw van de terroristenleider.
In breezah taal is dat Q33NY.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Wat is de bron daarvan?
Maar het is de koosnaam van misschien wel miljoenen vrouwen, echt veel fantasy had die kerel ook niet zeg
Bovendien is het ontstaan van deze hoax al veel ouder dan 9/11. Doe hetzelfde met NYC en je krijgt doodshoofd, davidsster en het thumbs up symbool... Het zou een antisemitische boodschap bevatten. Wingdings is ontwikkeld trouwens in 1990 ver voor ook maar iets van breezahtaal.
Wellicht een grapje van een van de programmeurs. Ik weet dat het vaker gebeurt dat programmeurs een soort verborgen handtekening achterlaten. Ik ken iemand die werkt voor Apple (Iphone oa) en die doet dat soort dingetjes ook alhoewel Microsoft en Apple natuurlijk keihard ontkennen...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Haha, gaat 'ie er nog serieus op in ook. 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
LOL, dacht het is toch nog geen 1 april 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Vroeger, op de basisschool, deed je op je rekenapparaat een bepaalde rekensom, vroeg je "wie is de beste keeper van Nederland" en als je het apparaat dan omkeerde stond er Hans van Breukelen. Dat waren nog eens tijden.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
123 * 456 * 789 + 28830302 = ook een hele leuke ondersteboven, doe maar eens. Casiohumor!
mer1973
-
- 373 messages
- 7838 votes
Bij 102 Minutes That Changed America (2008):
Dat was juist cynisch bedoeld en niet dat ik geloof dat Bush achter zoiets ergs zou zitten. Want daar geloof ik juist totaal niet in.
Kijk Loose Change maar eens, of google wat dan sta je te kijken over hoe het amerikaanse volk wantrouwig staat over de werkelijke waarheid van 9/11.
Het hele plaatje klopt gewoon niet. En trouwens Bush had net zoveel motieven als Bin L .
Er is gewoon WETENSCHAPPELIJK bewezen dat tientallen dingen niet kunnen of onmogelijk zijn.
Kijk loose change eens op you tube en ik denk dat je zeer een twijfeling in het hele gebeuren gaat krijgen.
Ten tweede, al die geheime diensten, en wie weet hoeveel dat er zijn, hebben in het verleden al heel wat dingen veroorzaakt of in de doofpot gestopt.
Door alles wat ik gezien en gelezen heb, ben ik er nog niet van overtuigd dat Bin L hier achter zit.
Laat me een ding duidelijk stellen, ben een groot voorstander om extreem geweld en terrorisme duidelijk streng en accuraat de kop in te drukken.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Kijk Loose Change maar eens, of google wat dan sta je te kijken over hoe het amerikaanse volk wantrouwig staat over de werkelijke waarheid van 9/11.
Ik wilde ernaar kijken maar omdat hij zeer lang duurde (iets van 70 minuten) heb ik hem na 10 minuten uitgezet. Toch leuk dat de Amerikanen overal wat achter zoeken. Natuurlijk heeft Bush niet correct gehandeld m.b.t. de oorlog in Irak. Maar hem de schuld geven van 9/11 gaat me toch iets te ver. Die ramp heeft heel veel mensen levens gekost en de economische schade was enorm. Als Bush iets wilde forceren had hij dat ook op een andere manier kunnen doen (geen of veel minder doden en ook veel minder economische schade). En als Bush er daadwerkelijk zou achter zitten waarom heeft Bin Laden dat dan nooit gezegd want dan zou Bin Laden Amerika veel meer kwetsen dan nu.
mer1973
-
- 373 messages
- 7838 votes
Ik wilde ernaar kijken maar omdat hij zeer lang duurde (iets van 70 minuten) heb ik hem na 10 minuten uitgezet. Toch leuk dat de Amerikanen overal wat achter zoeken. Natuurlijk heeft Bush niet correct gehandeld m.b.t. de oorlog in Irak. Maar hem de schuld geven van 9/11 gaat me toch iets te ver. Die ramp heeft heel veel mensen levens gekost en de economische schade was enorm. Als Bush iets wilde forceren had hij dat ook op een andere manier kunnen doen (geen of veel minder doden en ook veel minder economische schade). En als Bush er daadwerkelijk zou achter zitten waarom heeft Bin Laden dat dan nooit gezegd want dan zou Bin Laden Amerika veel meer kwetsen dan nu.
Laat me maar eens weten wat je van de andere docu vond.
En dat geval wat je bedoeld met Bin L.
Denk dat ik daar wel een verklaring voor heb. Nu is hij een god in de moslim wereld. Deze mensen snakken naar verafgoding. En het liefst over de rug van zoveel mogelijk mensen ...............
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Net zoals ik niet kan begrijpen dat vele mensen volledig meegaan in allerlei complot-theorieën, kan ik aan de andere kant ook niet begrijpen dat vele mensen alle complot-theorieën maar als onzin aan de kant schuiven.
Tegenwoordig barst het van de complot-theorieën, persoonlijk geloof ik er maar weinigen. Maar wat betreft 09-11 en de moord op JFK geloof ik wel degelijk dat er meer achter zit dan ons wordt voorgeschoteld. En wel om de doodsimpele reden dat er bewijzen genoeg voor zijn. Zowel getuigeverklaringen als camerabeelden die amper of zelfs niet door tegenstanders te weerleggen zijn.
...En als Bush er daadwerkelijk zou achter zitten waarom heeft Bin Laden dat dan nooit gezegd want dan zou Bin Laden Amerika veel meer kwetsen dan nu.
De steenrijke Bin Laden family had allang voor 09-11 contacten met het witte huis. O.a zakenrelaties. Ten tijde van de aanslagen waren velen van hun zelfs nog in de VS en werden meteen op privéjets gezet en terug gevolgen naar het midden oosten. Waarom? Als ze zulke naasten waren van Osama en dus informatie konden verschaffen?
En zoals je zegt: "Waarom zegt Osama Bin Laden dat dan niet om ze meer te kwetsen?".... Juist ja, waarom zegt ie dat niet? Ten eerste zou niemand hem geloven en ten tweede misschien wel omdat ie het spelletje juist meespeelt?
Waar is Osama eigenlijk? Wie is Osama eigenlijk?
Nee....ik geloof niet in het 09-11 verhaal zoals wij dat voorgeschoteld krijgen, daarvoor zijn er teveel missende puzzelstukken en storten de torens te makkelijk & ook kaarsrecht naar beneden. Wij worden bespeeld om begrip op te brengen voor oorlogen tegen het zogenaamde "moslim-terrorisme"...Afghanistan & Irak hebben we nu gehad. Iran is de volgende op de planning. De Amerikaanse economie is namelijk voor een groot deel afhankelijk van de wapenindustrie. Er komt geheid weer een oorlog. Ook leveren ze wapens aan toekomstige vijanden, zoals ook bij Irak, Afghanistan (Taliban) & ook Iran heeft veel Amerikaans wapentuig. Enige joker die Iran nu heeft is hun kernprogramma. Dat kan het westen weerhouden van een aanval. Na mijn mening is het ook het goed recht van Iran om zich nucleair te wapenen tegen andere nucleaire machten die je bedreigen, met israël voorop. Stel dat België een atoom-macht was en ons constant bedreigde, dan wou ik als nederland ook over die wapens beschikken om mij te wapenen tegen een eventuele aanval van zulke extremisten.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Wat iemand ook beweerd, er is altijd wel een één of andere bron die het kan weerleggen en zo gaat dat over en weer. Er zijn 80 wetenschappers die zeggen dat bananen niet zo goed voor je zijn. 1 per dag is al teveel. Op datzelfde moment zijn er 80 andere wetenschapper die zeggen dat een banaan heel goed voor je is. Zo gaat dat dus echt. Leuk jongens, maar hoe betrouwbaar is de wetenschap nu? Ik geloof best dat zelfs in de geschiedenisboeken leugens verwerkt zitten en ik word ook best moe van mensen die zodra iets te vergezocht lijkt, ze het meteen als onzin bestempelen. Diezelfde mensen worden moe van mij omdat ik dan weer overal wat achter zoek. Je hebt je baan, een dak boven je hoofd, je TV, eventueel je gezin, geen zorgen, dus waarom zou je je druk maken? Ja, dat begrijp ik wel. Waarom zou je nadenken waarom JFK vermoord is? Waarom werd Tupac vermoord? Omdat hij over de illuminati rapte of is ie juist niet vermoord en zit de illuminatie er helemaal niet achter? Waarom werd Marilyn Monroe vermoord? Ach, dat was gewoon een overdosis, want dat kunnen ze ook aantonen en het laatste telefoontje wat ze pleegde was met de president. Ik denk: de wereld zit heel smerig in elkaar en wij hebben niets ter vertellen. Als mensen op TV praten over complotten en 2 dagen later zijn ze dood, dan is dat ook wat verdacht natuurlijk, dus ze blijven in leven en worden vooral gezien als een één of andere aandachttrekker die je vooral niet serieus moet nemen.
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Mooi gesproken (getypt in dit geval dan) JacoBaco.
Leuk jongens, maar hoe betrouwbaar is de wetenschap nu?
Inderdaad. Wat is de mening van een "wetenschapper" nog waard, als alle wetenschappers iets anders beweren 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Nog niemand wat gepost over Julian Assange? Op de Most Wanted List vanwege een verkrachting? Smells like conspiracy..
Die lijpe Amerikaantjes ook. Als iemand iets tegen je zin doet beschuldig je 'm gewoon ergens van en zet je 'm vast. Probleem opgelost.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ehh... Hij is aangeklaagd en gearresteerd in Zweden en het is nog maar zeer de vraag of Zweden hem gaat uitleveren aan de VS
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
En je denkt dat de Amerikaanse regering daar helemaal niets mee te maken heeft?
Het is allemaal wel erg toevallig namelijk..
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Mwah, alhoewel het natuurlijk wel bondgenoten zijn is Zweden een neutraal land en geen lid van bv de NAVO.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ow wacht hij zit natuurlijk nog niet eens in Zweden, hij zit nog in het VK... En die leveren hem uit aan Zweden en niet de VS, terwijl de VS en het VK van oudsher dikke maatjes zijn.
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
Ik geloof niet dat de US iets te maken heeft met de aanklacht in Zweden. Trouwens is het al duidelijk waarvan hij in de US verdacht wordt?
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
Ben benieuwd of ze dat gaan redden in een rechtbank.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Natuurlijk zitten de hoge piefen hier achter. Dat is ook logisch met iemand die steeds met al dat 'vervelend' materiaal naar buitenkomt. Al was het maar om zijn geloofwaardigheid te doen wankelen. Hij zal nog mogen opletten voor zijn leven.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Denk het niet, die 2 vrouwen lijken me eerlijk gezegd een stel "Golddiggers". Het verhaal gaat dat hij met beidde, uit vrije wil, onbeschermde sex heeft gehad en daarna een aidstest weigerde. Nu klagen die zielige vrouwtjes hem aan wegens; "roekeloos seksueel gedrag en ongepast fysiek contact".
Klinkt echt als het plot van een slechte b-film 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ben benieuwd of ze dat gaan redden in een rechtbank.
Het ligt er denk aan of ze kunnen bewijzen dat Assange andere actief heeft aangespoord tot het lekken van gevoelige informatie.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Natuurlijk zitten de hoge piefen hier achter.
Assange is ook maar een boegbeeld van een grote organisatie. Het zal vrij weinig uitmaken of hij weg is of niet.
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
Denk het niet, die 2 vrouwen lijken me eerlijk gezegd een stel "Golddiggers". Het verhaal gaat dat hij met beidde, uit vrije wil, onbeschermde sex heeft gehad en daarna een aidstest weigerde. Nu klagen die zielige vrouwtjes hem aan wegens; "roekeloos seksueel gedrag en ongepast fysiek contact".
Klinkt echt als het plot van een slechte b-film
Ik vind dat een medaille twee kanten heeft en dat zal hier ook weer zo zijn. Beide partijen spreken alleen maar in hun voordeel. Daarbij komt dat de Zweedse wet de meest progressieve pro vrouw (zeden) wetgeving ter wereld heeft. Of het gold-diggers zijn of niet hij is misschien wel maanden aan 't uitleggen (lees vooronderzoek) dat hij onschuldig is. Daarmee zouden zijn tegenstanders mogelijk hun doel bereikt hebben want hij kan in die periode minder actief zijn.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
En daar is meteen het probleem voor "zijn tegenstanders", wat ik al eerder zei: er zit een grote organisatie achter Assange, hij is niet alleen in deze. Hij is enkel het boegbeeld.