• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

Het grote "Conspiracy theory" topic

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

e is de 11e letter uit het bericht. e is de 5e letter in het alfabeth. 5+11=16 6+1=7 en dat is een algemeen bekend geluksgetal. Het zal dus wel kloppen...

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

De South Park theorie is zo (niet dat je dit nu moet gaan geloven, maar het is met dezelfe tegenargumenten gedaan als in het eerste bericht zijn gegeven). George Bush wil Amerika ervan overtuigen dat de regering achet 9/11 zit terwijl dat Al Qaida het heeft gedaan. Maar als de regering dit zecht lijken ze machtiger.

Hier de aflevering.

Edit: wat is dat voor een film van 2 uur?

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

"Zeitgeist" bestaat uit drie delen. In deel 1 wordt het (in hun ogen) bedrog van religie getoond. In deel 2 worden er vragen gesteld bij 9/11 (minder interessant, want weinig nieuws onder de zon) en in deel 3 het beklemmende beeld dat over de mondiale geldpolitiek wordt gegeven (erg interessant!).

Deel 1 en deel 3 zijn zeker de moeite waard.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Amazing ja

Ik vraag me af wanneer USA wakker wordt en Dick Cheney de doodstraf geeft. (de enige keer dat ik voor de doodstraf ben)

PS net Loose Change eens herzien. Tja, het zijn gewoon feiten.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

FisherKing wrote:

Ik vraag me af wanneer USA wakker wordt en Dick Cheney de doodstraf geeft. (de enige keer dat ik voor de doodstraf ben)

Serieus?!

Ik geloof het hele complotverhaal nog steeds van geen kanten.

En stel dat het waar zou zijn (ik weet 99% zeker dat het niet waar is), hoe weet je dan dat Dick Cheney erachter zit?

En veel "feiten" van Loose Change zijn al vaak onderuit gehaald!

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Niet zozeer om de discussie opnieuw te doen oplaaien, maar deze G E W E L D I G E documantaire M-O-E-T je gezien hebben.

http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/bushswar/

Gewoon fullscreen en letterlijk de "dark side" van de Bush regering induiken.

KIJKEN!!

(Niks geen hyposthesen, maar harde feiten met de key-players aan het woord)

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Bij mij werkt het niet.

En ik denk ook niet dat het filmpje gepast is op deze site, omdat dit altijd zal leiden tot politieke discussies.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Flauwe kul. Dan had deze hele thread weggemoeten.

We hebben ons toch redelijk als grote mensen gedragen hier.

En de link werkt prima. Klik nog wel op "Watch the full series online - Part 1 en 2"

Overigens is PBS een zeer serieus te nemen omroep.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Kai wrote:

En ik denk ook niet dat het filmpje gepast is op deze site, omdat dit altijd zal leiden tot politieke discussies.

Klinkt overigens wel héél erg Hans van den Broek of Harry de Winter... om maar de knuppel in het hoenderhok te gooien... Maar dit geheel terzijde.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Dank voor de link Stephan.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Stephan wrote:

(quote)

Klinkt overigens wel héél erg Hans van den Broek of Harry de Winter... om maar de knuppel in het hoenderhok te gooien... Maar dit geheel terzijde.

Ben maar niet bang hoor, via mijn firefox lukt het nu wel.

Ik heb het eerste stukje nu gezien en ik zal er best meer van gaan zien. Mijn mening wil ik daarna ook best geven maar ik ben er al vaak op geattendeerd dat het hier geen politiekmeter is. Overigens ben ik ook alles behalve een George Bush aanhanger al sta ik achter de invasie in Irak en Afgahnistan, alleen niet op de manier waarop.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Kai wrote:

...al sta ik achter de invasie in Irak en Afgahnistan, alleen niet op de manier waarop.

Ben benieuwd of je (na het kijken) dat eerste land nog in het lijstje laat staan.

We zullen zien.

waxs

• 102 messages
  • 386 votes

wolter wrote:

Precies, de meeste theoriën.

Het verontrust me dan ook dat WTC 7 naar beneden kwam storten zonder enige aanleiding, en geruime tijd na de terroristische aanslagen.

Dit alles wordt in de doofpot gestopt en fatsoenlijk onderzoek is er nooit naar gedaan.

Ik begrijp nog steeds niet dat het gros van de amerikanen dit pikt en dat er nog geen acties zijn ondernomen tegen de regering.

Is openlijk toegegeven door de eigenaar van het pand dat het inderdaad met explosieven is opgeblazen omdat het pand niet te redden was... Blijft natuurlijk apart hoe ze dat in minder dan 12 uur na de aanslagen allemaal hebben geregeld, kortom bullshit!

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Nou nou... ook over WTC7 is voldoende bewijs geleverd dat het weldegelijk zwaar beschadigd was door het neerstorten van de twee grote torens.

En het 'toegeven' van Silverstein (we decided to pull it) KUN je ook op meerdere manieren interpreteren. Zo zei hij zelf dat hij bedoelde om de brandweerlieden uit het gebouw te verwijderen. In de zin van "let's pull out".

http://wtc.nist.gov/pubs/WTC%20Part%20IIC%20-%20WTC%207%20Collapse%20Final.pdf

latrat

• 264 messages
  • 580 votes

Oh, leuk, ik maak van die paranoïde 'Mark peeters'stijl tekstjes voor iedereen.

Met getallen dan.

(zoals stephan hierboven.)

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Wordt er uberhaupt nog wel eens hieraan gedacht?

Ik blijf bij de beelden, de ooggetuigenverslagen, de berekeningen, de documentaires en de feiten toch wel met een erg zuur gevoel zitten.

Stephan: waar baseer je jouw theorie op dat WTC7 is ingestort door beschadiging?

Ik denk namelijk dat het is ingestort door geplaatst thermiet, dus ik zou graag jouw bron met die van mij willen vergelijken.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

http://www.debunking911.com/

Een mooie verzameling.

Ik denk dat ik redelijk "om" ben vwb de conspiracy theory. Het enige dat mij nog doet twijfelen is of flight 93 is neergestort, of dat ze 'm hebben neergehaald.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Leuk, maar jammer dat het alleen om de Towers ging. Er waren nog wel meer vragen.

Ik heb niet alles gelezen, ellenlange Engelse teksten lees ik niet zo graag. Als het wat bondiger kon, was het fijner geweest..

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Het enige wat jullie eens moeten lezen is dit:

http://www.realitycheck.net.au/text_site/facts_text.html#what

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Wat bedoel je hier mee?

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

sommige beweren dat ze ufo,s zagen op 11 september

en vergeet niet te gaan kijken naar de nieuwe topic met de naam cryptozoologie.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Dan is het dus toch Bush die erachter zit, aangezien hij een kop als een alien heeft.

bascross

• 279 messages
  • 64 votes

Het enige dat ik hier over kan zeggen: knap dat zoveel mensen zich stil kunnen houden.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

wie weet was 9/11wel niet bedoeld als bomaanslag.wie weet was het gewoon een vliegtuigongeluk

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

aunuscus wrote:

wie weet was 9/11wel niet bedoeld als bomaanslag.wie weet was het gewoon een vliegtuigongeluk

2 vliegtuigen achter elkaar in 2 verschillende torens..

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

plaats liefst een reacitie met woorden kos.anders weet ik niet wat je tegen mij wil zegen.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Die Hard,Willis wrote:

(quote)

2 vliegtuigen achter elkaar in 2 verschillende torens..

daar heb je een punt

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.