- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote "Conspiracy theory" topic
Het grote "Conspiracy theory" topic
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ze pleegden toch al jaren voor 9/11 aanslagen? Hetzelfde motief dus.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Daar geloof ik dus niets van. Aan de ene kant wordt gezegd: "er wordt conspiracy geroepen omdat men niet wil accepteren dat zoiets 'groots' door terroristen bedacht zou kunnen worden".
Nu dicht ik ze het intellect toe dat hen blijkbaar toekomt en nu moet ik het ineens weer doen met holenmens-motieven? Die passen misschien bij de uitvoerders, maar zeker niet bij de bedenkers.
De leiding van al deze terroristische groepen barsten van intellect, wees daar maar zeker van.
En holenmensmotieven? Vergeet het maar.
Voor de bedenkers heeft Al Quada een gedachtengoed die de zogenaamde holenmensmotieven gebruikt voor hetzelfde als waarvoor elk gedachtengoed gebruikt wordt, of het nu AQ, RAF, Rode Brigades of ETA is: macht! En niets anders. In dit geval macht en zelfbeschikking over de moslimwereld, zonder enige inmenging van buitenaf.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
En met 9/11 hebben ze dus het tegenovergestelde bereikt. En dat rijmt dus niet met het interlect, want je had het van verre kunnen zien aankomen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat geloof ik niet. Ze hebben een 'schokeffect' teweeg gebracht met het oogmerk de hele moslimwereld te mobiliseren tegen de westerse wereld. Door aanslagen te plegen komt de westerse wereld in actie in moslimgebieden en bewegingen als AQ leggen het dan uit als een 'bezetting', waardoor ze dan oproepen doen om het 'recht' in eigen hand te nemen. Klinkt raar, ik weet het. Alleen de tijd zal uitwijzen of ze gelijk zullen hebben of niet.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Dat geloof ik niet. Ze hebben een 'schokeffect' teweeg gebracht met het oogmerk de hele moslimwereld te mobiliseren tegen de westerse wereld.
Ze hebben de hele moslim wereld tegen zich gekregen, op een enkele Taliban of Hezbolla na.
Door aanslagen te plegen komt de westerse wereld in actie in moslimgebieden en bewegingen als AQ leggen het dan uit als een 'bezetting', waardoor ze dan oproepen doen om het 'recht' in eigen hand te nemen. Klinkt raar, ik weet het.
Het klinkt niet alleen raar, het is op voorhand zinloos. Met uitzondering van de oorlog in Irak (die feitelijk niets met 11/9 te maken heeft) hoor je geen enkele moslim (op een enkele taliban of hezbollah na) zeggen dat Afganistan 'bezet' is. Het moederland der moslims zal geen milimeter naar AQ opschuiven. Sterker nog. Moslimlanden die voorheen "onopvallend" waren bieden de westerse strijdkrachten hun vliegbases aan (Oesbekistan)
Aanslagen in de VS helpen het doel geen steek dichterbij, en dat was vooraf te bedenken. Wat veel meer invloed op de regio heeft gehad is de oorlog in Libanon. Daar hebben de radicalen een (in hun ogen) overwinning bereikt die ook politiek enig gewicht heeft.
gandalf
-
- 366 messages
- 387 votes
Een nieuwe en zeer goede en duidelijke documentaire is 911 mysteries, een aanrader! Wat mij betreft een stuk beter dan Loose Change http://www.youtube.com/watc...
gandalf
-
- 366 messages
- 387 votes
Wat betreft de sporen die wijzen in de richting van de Islam/osama bin Laden volgens de officiele theorie, kijk eens naar het 'bewijs' wat daar voor gevonden is.
Hoofdverdachte mohammed Atta raakte tijds zijn vlucht van Boston naar Portland een koffer kwijt en kon daardoor vlucht 11 van American Airlines (die de noordelijke toren ramde) niet halen. In de koffer 'vond' men uniformen van de vliegtuigmaatschappij, een video over commerciële vliegtuigen, een afscheidsbrief en een testament. Waar had hij die video willen bekijken, wanneer de koffer in het vrachtruim lag? Wat voor zin had het om de voor de kaping benodigde uniformen in een koffer te pakken? Die koffer was toch in het vrachtruim beland.
Los van de zeer mystrieuze en ongeloofwaardige brief (stukje tekst om dat aan te tonen: "Gehoorzaam God, zijn boodschapper en vecht niet onder elkaar, wanneer je je zwak voelt worden. Iedereen haat de dood, is bang voor de dood")
Mohammed Atta droeg nooit een baard, die voor de strenggelovige Talibaan toch verplicht is. Zijn vader zweert dat zijn zoon zich nooit voor religie geintresseert heeft. Volgens de roddelbladen hoereerde Atta er lustig op los, dronk alcohol enz. Totaal los van de religie dus, maar wel je leven voor je God op willen offeren?
Nou zo zou je nog wel even door kunnen gaan.
DEZE ZOGENAAMDE TERRORISTEN HEBBEN ZULKE TWIJFELACHTIGE FOUTEN GEMAAKT, DIE ABSOLUUT NIET PAST BIJ DE GETOONDE PROFESSIONALITEIT EN VRIJWEL MINUTIEUZE PLANNING VAN DE ACTIE.
- niet gebruik maken van valse identiteit
- gehuurde auto's met kreditcard betaald
- Koran in auto
- Huurauto op luchthaven boston, terwijl ze daarvoor met een ander vliegtuig (dat ze niet gekaapt hebben) van Portland naar Boston vlogen
- In gepubliceerde handleiding zich beroepen op de soenna. (wahabieten (Bin Laden) beschouwen soennieten als afvallige)
- niet opeisen van de aanslag
- paspoort in puinhopen WTC wijst naar een dader:) (zwarte dozen hadden de hitte niet doorstaan)
- geen van de terroristen had een ticket of instapkaart nodig (lees passagierslijsten maar na bij CNN)
-overstap via Boston, wat nou als dat vliegtuig vertraging had?
@ Stephan. Ik denk dat dit ook gewoon je argument moet zijn waarom die terroristen helemaal geen moslimteroristen waren en dat de sporen richting die richting de Islam wijzen DUIDELIJK gemanipuleerd zijn.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Heb de afgelopen 28 pagina's gevolgd en bekeken. Zet je wel aan het denken in ieder geval.
Ik voeg er ook nog 1 docu aan toe:
http://www.aquariusage.com/index.cfm?newsid=2014&read=1
Voor degenen die er zin in hebben: hij duurt 3 uur!
Have fun!
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
"Of course the people don't want war. But after all, it's the leaders of the country who determine the policy, and it's always a simple matter to drag the people along whether it's a democracy, a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism, and exposing the country to greater danger."
-- Herman Goering at the Nuremberg trials
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
-- Herman Goering at the Nuremberg trials
Maar in het Duits zeker? 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Die documentaire van 3 posts eerder staat ook op Moviemeter: http://www.moviemeter.nl/film/38173
Wie (nog steeds) geen genoeg heeft van het hele conspiracy-theory-gebeuren: 't is echt een geweldige docu. Aanradertje!
En deze gaat niet eens over vliegtuigen. 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
wel een soort iets te maken met 9/11, maar er zijn vast wel mensen die denken dat Saddam niet dood is.
Reacties?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Reacties?
Ja, en Sinterklaas bestaat ook echt. Hij zit hier namelijk op de site. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Hij had wel verdomd veel lookalikes...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Het is weer zover. Met dank aan Lange Frans en zijn column in de Metro vandaag kwam ik dit tegen op Youtube :
Het moet niet gekker worden.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
De broekies van loose change tegen Populair mechanics.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het is weer zover. Met dank aan Lange Frans en zijn column in de Metro vandaag kwam ik dit tegen op Youtube :
Dit vind ik echt te gek voor woorden! Hoe halen sommige mensen het in hun hoofd..serieus, dit is echt een nieuw dieptepunt. 
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Tja dan zou nu ineens ook televisieland mee moeten doen met het complot...Sorry hoor maar zou graag een celstrafje zien wanneer blijkt dat deze onruststokers beelden manipuleren!
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Interessanter: http://www.youtube.com/watch?v=J1bm2GPoFfg&NR=1
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Interessanter: http://www.youtube.com/watch?v=J1bm2GPoFfg&NR=1
Bij mij gaat het hem om de voorkennis, de hidden agenda's, en de policy's van het verleden en heden die me een oncomfortabel gevoel geven over 9/11 en de Nederlandse steun aan de Amerikanen. Het gaat me nu niet meer explosieven in torens, raketten etc. Daar moeten we ons niet meer op focussen.
We moeten het van een macro niveau bekijken.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
dit kwam ik net ergens tegen: probeer vooral dat laatste ff in word
Dit is even nadenken, en ik denk dat iemand heeeeeel veel tijd gehad heeft om dit allemaal uit te pluizen, > vooral het laatste.
Dus zeker alles in deze volgorde lezen, het laatste is vooral interessant.
Ø New York City heeft 11 letters
Ø Afghanistan heeft 11 letters
Ø Ramsin Yuseb (de terrorist die gedreigd had om de Twin Towers te
vernietigen in 1993) heeft 11 letters
Ø George W Bush heeft 11 letters
Dat kan allemaal toeval zijn, maar het wordt nog interessanter:
Ø New York is de 11de staat
Ø Het eerste vliegtuig dat crashte in de Twin Towers had vluchtnummer 11
Ø Vlucht 11 had 92 passagiers: 9 + 2 = 11
Ø Vlucht 77 die ook in de Twin Towers vloog, had 65 passagiers: 6 + 5 =11
Ø De tragedie had plaats op 11 september, oftewel zoals gekend > 9/11 .. 9+1+1 = 11
Ø De datum is ook gelijk aan het noodnummer in de US 911 9 + 1 + 1 = 11
Nog allemaal toevallig? Lees dan maar verder en beslis zelf:
Ø Het aantal slachtoffers van de gekaapte vliegtuigen was 254 2 + 5+ 4 =11
Ø 11 september is de 254ste dag van de kalender : dus weeral 2 + 5 + 4 =11
Ø De bom in Madrid was op 3/11/2004 : 3+1+1+2+4 = 11
Ø De tragedie van Madrid gebeurde 911 dagen na de crash op de Twin Towers. 9 +1+1 =11
Ø En nu komen we aan iets heel raars, De arend.
Het volgende vers komt van de Koran, het rareig Boek van de Islam "Er staat
geschreven dat een Arabische zoon een te vrezen arend > > zal wakker maken.
De wraak van de arend zal door alle landen van Allah gevoeld worden,
terwijl de mensen die beefden van schrik juichten want de wraak van de
arend zuiverde de landen van Allah en er was vrede"
Dit vers heeft
nummer 9.11 in de Koran. Nog steeds niet overtuigd ?
Probeer dan dit en ik ben benieuwd hoe je je voelt nadien, ik kon mijn ogen niet
geloven,
Ø Open Microsoft Word en doe het volgende:
Ø Typ in grote letters Q33 NY
Ø Dat is het vluchtnummer van het eerste vliegtuig dat door de Torens
vloog.
Ø Selecteer Q33 NY
Ø Verander de lettergrootte in 48 > >
Ø Verander het lettertype in WINGDINGS
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Osama Bin Laden heeft 13 letters. Dus helaas, het gaat niet op.
Bovendien:
1+1+9+1+3=15
Zoekt en gij zult vinden...
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
dit kwam ik net ergens tegen: probeer vooral dat laatste ff in word
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
11 bestaat niet, want 1+1=2. Wat een onzin, zeg.