- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Het toppunt van snelheid
een slak die uit de bocht vliegt
Het toppunt van dankbaarheid
een clitoris die teruglikt
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Zijn mensen dan echt tevreden met zulke simpele en vooral hele flauwe humor? Damn, ik wist dat het erg was gesteld maar dat de mensheid zo laag ging zinken? :S
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zijn mensen dan echt tevreden met zulke simpele en vooral hele flauwe humor? Damn, ik wist dat het erg was gesteld maar dat de mensheid zo laag ging zinken? :S
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Ja smaken verschillen ja, maar dit topic staat er tegenwoordig echt helemaal vol mee.
Zoals die Ling/2ling grap, ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand daarvan moet lachen 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ja smaken verschillen ja, maar dit topic staat er tegenwoordig echt helemaal vol mee.
Zoals die Ling/2ling grap, ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand daarvan moet lachen
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Alles wat grappig is ja, i rest my case
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Ik denk niet dat veel mensen zitten te schuddebuiken bij de meeste humor die de laatste weken is gepost maar oké..
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Andere humor dan? Tja, sommige plaatjes en filmpjes die je krijgt leveren mogelijke ook een vermelding op het bantopic op. Deze moeten kunnen:

De onderstaande cartoon kon dan weer niet volgens velen en zegden hun abonnement op De Stentor op (volgens hun ingezonden brieven althans):

Alles zo ongeveer op deze site:
En Buro Renkema natuurlijk:
En dan vooral de hele serie Buro Den Haag (10 afleveringen intotaal)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Dit gaat inderdaad al weer de betere kant op, en ja soms zijn grappen gewoon hard maar dat moet toch kunnen tot op zekere hoogte?
Kijk, ziektes waar aan veel mensen overlijden bijvoorbeeld zou je mij nooit een grap over horen maken maar andere *erge* dingen weer wel. Ligt er denk ik maar net aan wat je zelf belangrijk vind en waar je gevoeligheid ligt.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Smaken verschillen enorm en gelukkig maar.
Al moet ik bij sommige dingen ook wel eens op mijn tanden bijten. 
Volgens mij een leuke:

Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
LOL, Lucky Tv kan soms echt briljant zijn.. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
LOL, Lucky Tv kan soms echt briljant zijn..
Hahaha,
Paulien d'r nieuwe boek: "Vliegen is zegmaar niet echt mijn ding"