- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Bedenking: Er zijn ontzettend veel restaurants waar je Chinees kunt eten. Maar het helpt niet. Er komen er zelfs nog bij.
Zelf eet ik ik regelmatig Chinees, liefst lekker krokant gebakken
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Waarom zijn er zoveel Chinezen?
Anders krijgen ze nooit al die bami op
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Jezus, waardeloze Chinezen grappen hier. LOL
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja leuk, dat er een Chinees "Hoe Lang" heet
of wat het nou een Vietnamees?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
Dit topic daalt nu wel naar een Ushi Must Marry niveau...
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Het is groen en het eet gras
Een hele boze koe die teveel comics heeft
gelezen en binnenkort die trilogie wil gaan huren
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Een vertegenwoordiger die steeds meer opzag tegen luchtreizen, ging op een dag naar een statisticus.
"Kunt u mij zeggen," begon hij, hoe groot de kans is dat ik aan boord van een vliegtuig stap waarin iemand een bom heeft verborgen?"
"Zeker," antwoordde de man, "de kans dat u aan boord van een vliegtuig stapt waarin een bom zit, is één op een miljoen."
"Dat valt nog mee," zei de vertegenwoordiger, maar ik weet niet of die kans voor mij wel klein genoeg is. Ik reis erg veel."
"Als u werkelijk helemaal veilig wilt zijn," antwoordde de statisticus, "dan moet u zelf een bom bij u dragen... want de kans dat u in een toestel met twee bommen terechtkomt, is één op een miljard."
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Waarom houdt een kangoeroe er niet van als het regent?
Omdat de kinderen dan binnen moeten spelen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
(afbeelding)
Haha, welke film was dat ook alweer. Was volgens mij nog zo één met een Chinese Closet bij Police Squad of Naked Gun 
Moet ook gelijk weer aan die classic Japanese Garden grap uit Police Squad denken 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Enkele racistische moppen verwijderd.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
De mop van van ibendb kon zeer makkelijk anti-racistisch opgevat worden, maar dat is weer te moeilijk precies.
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
Ik ben er zeker van dat Camilla Parker Bowles er achter zit
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Alana Thompson (beter bekend als Honey Boo Boo Child) is een 7-jarig meisjes dat in januari 2012 meedeed aan Toddlers & Tiaras op TLC. Omdat ze zoveel "random quotes" heeft, werd het meteen een hit en kreeg ze een eigen realityshow: Here Comes Honey Boo Boo! Nu, ik vond op het internet een hilarische compilatie van haar beste zinnen. Maar eerst een introductie:
De compilatie:
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
Alana Thompson (beter bekend als Honey Boo Boo Child) is een 7-jarig meisjes dat in januari 2012 meedeed aan Toddlers & Tiaras op TLC. Omdat ze zoveel "random quotes" heeft, werd het meteen een hit en kreeg ze een eigen realityshow: Here Comes Honey Boo Boo! Nu, ik vond op het internet een hilarische compilatie van haar beste zinnen. Maar eerst een introductie:
(embed)
De compilatie:
(embed)
Dit is eigenlijk helemaal niet om te lachen. Dat meisje is gewoon helemaal gebrainwashed door die hysterische moeder.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Ja. Haar go-go juice is Red Bull en Sprite. Gaat er wel over. Toch vind ik haar quotes soms wel hilarisch.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Dit is eigenlijk helemaal niet om te lachen. Dat meisje is gewoon helemaal gebrainwashed door die hysterische moeder.
Ik zag het vorige week voorbij vliegen op tv. Inderdaad helemaal mee eens, door de ergernis kon ik er haast niet om lachen. Oliedom wijf die moeder;

Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Stomme Rednecks pff en TLC is triest. Weet dat het op me tv zit en daar houdt t wel mee op.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes