- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
(embed)
. droger worden ze niet.
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
(embed)
Nope.. Hehe.
Met zijn Totenkopfdivisie pet..
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2539 votes
Ja, ik dacht al van 'Heeft die nou een SS-pet op z'n hoofd?'.
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Zo te zien wel. Iemand waar ik zelf niet teveel mee te maken zou willen hebben.
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
(embed)
Damn, die wou ik ook binnenkort plaatsen. Echt droog 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2539 votes
Oud, maar dit blijf ik geweldig vinden.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
(embed)
Kan ik je met deze dan wel overtuigen?
of hebben we gewoon een andere humor.

Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Vind die ook niet zo leuk. Die tweede van Phoenix is wel grappig.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Oude bekende, kijk het filmpje af voor de mensen die hem nog niet hebben gezien want op het eind komt nog een aparte opmerking. Wie vinden jullie dat er gelijk heeft?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hij is gewoon lekker recht voor z'n raap. Ze kan inderdaad beter in een archeologisch tijdschrijft poseren, fossiel dat ze is! Wie wil er nou een oma in de Playboy zien? Vieze aandachtsjunk en ze wordt met de minuut arroganter in dat gesprekje.
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Ben liefhebber van Maassen maar hier daalde mijn respect voor hem meteen 20 treden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Paay is gewoon een zielige ouwe taart. Maassen had volledig gelijk met wat hij zei. Al had hij het tactvoller mogen brengen.
Paay eindigt met woorden die wel duidelijk zijn ''het gaat niet om hem, het gaat om mij''
Zielige aandachtsjunk, dat is ze inderdaad.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Dat negrofiel-stuk is natuurlijk beschamend, maar het respect voor Maassen is niet gedaald ofzo. Hij heeft een punt, uiteraard, maar als mensen je in de Playboy willen hebben, en je kunt er veel geld mee verdienen, en je ziet er nog goed uit voor je leeftijd, tja, waarom zou je het dan weigeren? Genoeg mensen die het mooi vonden.
Alle televisiesterren zijn aandachtsjunks (alleen laat Paay het nogal expliciet zien, net als Brard & co).
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat negrofiel-stuk is natuurlijk beschamend, maar het respect voor Maassen is niet gedaald ofzo. Hij heeft een punt, uiteraard, maar als mensen je in de Playboy willen hebben, en je kunt er veel geld mee verdienen, en je ziet er nog goed uit voor je leeftijd, tja, waarom zou je het dan weigeren? Genoeg mensen die het mooi vonden.
Ze is een aandachtsjunk. In die uitzending lieten ze oude beelden van haar uit 1984 zien waarin ze zei dat ze na haar 50ste echt niet meer in Playboy zou gaan. Ook al ben je mooi, je moet het dan niet doen als de aandachtsjunk. Maar anno 2010 kent niemand Paay meer van oude prestaties (groot woord voor iemand die een keer een hitje heeft gehad, maar goed...) en dus gaat ze de PB in. Ze had geld en aandacht nodig. Ik hoef geen 60+ tieten te zien. Maar ook buiten dit alles is die Paay een sneue vrouw. Ze heeft haar eigen toyboy miljonairtje van onder de 30 jaar aan de haak geslagen en ze komt op tv met kansloze tv als Diva's draaien door. Jammer dat ze niet meedoet aan een programma over emigratie. Dan stuurden we haar naar de Noordpool toe voor de komende 30 jaar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ach. Ze mag best gezien worden. Als het nou Viola Holt was die terug in de playboy ging, of Bonnie St Clair, vooruit.. maar of ze nou arrogant is of niet, voor haar leeftijd ziet ze er niet slecht uit en we zijn allemaal direct haar Playboy foto's gaan googlen, uit nieuwsgierigheid. Of niet soms? Ik blijf bij die opmerking een naar gevoel houden. Vind het sowieso geen leuke of sympathieke vent. Mag zich best even een spiegeltje voorhouden.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Inderdaad Eline, vind het ook maar een naar mannetje.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2539 votes
Aandachtsjunk of niet, het is gewoon een mooie vrouw van 60+. Zie dat maar te behalen en er zo strak uitzien (ze zegt dat ze geen plastisch chirurgie heeft aangepast, dus daar baseer ik mijn uitspraak op. En anders; goed chirurgisch werk).
Maassen maakt mij niet zoveel wijs en tast gewoon in het donker met zijn 'waarom?' vragen. Simpel, zoals Patricia het zegt; omdat het kan...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Laten we eerlijk zijn, je gaat niet in de playboy omdat je niet van de aandacht en de complimenten geniet. Voor mij is er dan ook geen verschil of Lieke van Lexmond er in gaat, of La Paay.
En daarbij, iedere vrouw die een beetje haar mondje bij heeft zou zich niet door zo'n deus laten afzeiken, maar in de arrogantiemodus gaan en bitchy worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aandachtsjunk of niet, het is gewoon een mooie vrouw van 60+. Zie dat maar te behalen en er zo strak uitzien (ze zegt dat ze geen plastisch chirurgie heeft aangepast, dus daar baseer ik mijn uitspraak op. En anders; goed chirurgisch werk).
Maassen maakt mij niet zoveel wijs en tast gewoon in het donker met zijn 'waarom?' vragen. Simpel, zoals Patricia het zegt; omdat het kan...
Niemand zegt dat ze lelijk is. Ze is alleen onnatuurlijk. Maar belangrijker, ze moet niet de Playboy in. Ik vind Tatjana ook nog steeds een aantrekkelijke vrouw, maar haar tijd in de PB zit er ook wel op.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Als je haar niet in de playboy wil zien, koop je die uitgave niet, google je haar foto's niet en zap je weg als ze op TV is. Kijk eens hoe makkelijk het kan zijn.........
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als je haar niet in de playboy wil zien, koop je die uitgave niet, google je haar foto's niet en zap je weg als ze op TV is. Kijk eens hoe makkelijk het kan zijn.........
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Dan moet je ook nooit meer zeuren over een film, een tv reclame, een tv programma of wat ook. Je kan immers gewoon altijd een andere zender opzetten of de film stoppen.
Slecht argument voor een discussie.
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
mikey
-
- 28993 messages
- 5142 votes
Aandachtsjunk of niet, het is gewoon een mooie vrouw van 60+. Zie dat maar te behalen en er zo strak uitzien (ze zegt dat ze geen plastisch chirurgie heeft aangepast, dus daar baseer ik mijn uitspraak op. En anders; goed chirurgisch werk)...
Nu haar dochter nog in de boy
niethie
-
- 7319 messages
- 7246 votes
Vind het sowieso geen leuke of sympathieke vent. Mag zich best even een spiegeltje voorhouden.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
zozo
ik heb een hele discussie op gang gezet.