- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
www.dumpert.nl - Meisje doet Akon na
Heel flauw, maar kan er altijd wel om lachen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Jup, en nog steeds vind ik er niks aan. Zelfde heb ik met Teeuwen. Staat me gewoon niet aan.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Gek eigenlijk dat Theo Maassen en Hans Theeuwen vaak in één adem worden genoemd, terwijl het om totaal verschillende vormen van humor gaat.
starbright boy (moderator films)
-
- 22413 messages
- 5077 votes
Uit Brabant, kwamen rond dezelfde tijd op, af en toe wat grof en kennen elkaar. Da's blijkbaar genoeg. Qua stijl lijken ze niet eens op elkaar inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gek eigenlijk dat Theo Maassen en Hans Theeuwen vaak in één adem worden genoemd, terwijl het om totaal verschillende vormen van humor gaat.
Inderdaad, snap ik ook nooit. De enige overeenkomst is dat ze beiden enorm hard kunnen zijn over mensen. Maar verder verschillen ze behoorlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Bedoel meer de uitstraling en het voorkomen die ze hebben als je ze, net zoals ik, inhoudelijk niet goed kent. Soort eerste indruk ofzo.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Probleem over deze discussie is dat iemand als Paay nooit een keer de waarheid heeft gehoord en zich omringt met ja-knikkers(er is nog niemand geweest met kritiek op haar foto's, yeah right
). Iets wat ook duidelijk naar voren komt in dit interview. Ze kan ook overduidelijk niet met kritiek overweg. Theo Maassen zegt vooralsnog waar het op slaat en is gewoon eerlijk. Heel veel mensen denken dit. Wanneer iemand van 60 in de Playboy gaat verschijnen kan je misschien lief en aardig zijn, maar je vraagt er eigenlijk ook om wat mij betreft. Wat mij betreft komt juist Paay hypocriet en verwaand over in dit gesprek. Walgelijk mens!
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ben liefhebber van Maassen maar hier daalde mijn respect voor hem meteen 20 treden.
Idem dito. Ook al vind ik die Paay maar een walgelijk mens. In dit fragment ging Maassen veel te ver, merkte dat niemand het grappig vond en probeerde toen nog als ultieme redding die necrofiel grap. Zag dat toen toevallig live en zat met kromme tenen te kijken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Misschien iets over de schreef. Maar ik ben allang blij dat er uberhaupt iemand is die durft om tegen deze huppelkut in te gaan. Al moet ik zeggen dat ik wel van groffe humor houd.
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
www.dumpert.nl - Loopband Poezen
echt grappig...
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
wahahaha,
ik had mn geld op die gekleurde gezet 
ibendb
-
- 5038 messages
- 3225 votes
Lip-sync van Party in the USA door Miley Cyrus (
)
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hahahahahaha, ze kan sowieso beter stoppen met zingen en acteren en gewoon gelijk een sextape maken of in de Playboy gaan staan. Wat een pokkeherrie zeg.
ibendb
-
- 5038 messages
- 3225 votes
Hier iets gelijkaardigs. Een liedje waar je een Nederlandse tekst in vind. In Nederland wel bekend als Mama Appelsap.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3235 votes
Ja, zo iemand wordt duidelijk enkel beroemd omdat ze een leuk koppie en 2 grote tieten heeft :S
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Vind het sowieso geen leuke of sympathieke vent.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
(embed)
Hier iets gelijkaardigs. Een liedje waar je een Nederlandse tekst in vind. In Nederland wel bekend als Mama Appelsap.
Zijn duidelijk wel betere versies dan deze(tik maar Benny Lava in).
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Ziet er erg goed uit hier! alleen ehhh was ze nou an het zingen?? Ze probeert wel echt erbij te horen met die uitspraken als smoking the right stuff en haar manier van bewegen al was het een beetje over de top.
ibendb
-
- 5038 messages
- 3225 votes
Ziet er erg goed uit hier! alleen ehhh was ze nou an het zingen?? Ze probeert wel echt erbij te horen met die uitspraken als smoking the right stuff en haar manier van bewegen al was het een beetje over de top.
Neen, dit is eigenlijk een dub van het originele liedje: Party in The USA. Men heeft het clipje ervan genomen, en dan gedubt met een zelfgemaakt lied.
Origineel:
Dub:
ibendb
-
- 5038 messages
- 3225 votes