• 178.457 movies
  • 12.237 shows
  • 34.024 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.158 votes
Profile

Just a joke...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

www.dumpert.nl - Meisje doet Akon na

Heel flauw, maar kan er altijd wel om lachen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

niethie wrote:

(quote)
Lol, z'n shows wel eens gezien?

Jup, en nog steeds vind ik er niks aan. Zelfde heb ik met Teeuwen. Staat me gewoon niet aan.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Gek eigenlijk dat Theo Maassen en Hans Theeuwen vaak in één adem worden genoemd, terwijl het om totaal verschillende vormen van humor gaat.

starbright boy (moderator films)

• 22413 messages
  • 5077 votes

Uit Brabant, kwamen rond dezelfde tijd op, af en toe wat grof en kennen elkaar. Da's blijkbaar genoeg. Qua stijl lijken ze niet eens op elkaar inderdaad.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

SelmaDuim wrote:

Gek eigenlijk dat Theo Maassen en Hans Theeuwen vaak in één adem worden genoemd, terwijl het om totaal verschillende vormen van humor gaat.

Inderdaad, snap ik ook nooit. De enige overeenkomst is dat ze beiden enorm hard kunnen zijn over mensen. Maar verder verschillen ze behoorlijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Bedoel meer de uitstraling en het voorkomen die ze hebben als je ze, net zoals ik, inhoudelijk niet goed kent. Soort eerste indruk ofzo.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Probleem over deze discussie is dat iemand als Paay nooit een keer de waarheid heeft gehoord en zich omringt met ja-knikkers(er is nog niemand geweest met kritiek op haar foto's, yeah right ). Iets wat ook duidelijk naar voren komt in dit interview. Ze kan ook overduidelijk niet met kritiek overweg. Theo Maassen zegt vooralsnog waar het op slaat en is gewoon eerlijk. Heel veel mensen denken dit. Wanneer iemand van 60 in de Playboy gaat verschijnen kan je misschien lief en aardig zijn, maar je vraagt er eigenlijk ook om wat mij betreft. Wat mij betreft komt juist Paay hypocriet en verwaand over in dit gesprek. Walgelijk mens!

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

kos wrote:

Ben liefhebber van Maassen maar hier daalde mijn respect voor hem meteen 20 treden.

Idem dito. Ook al vind ik die Paay maar een walgelijk mens. In dit fragment ging Maassen veel te ver, merkte dat niemand het grappig vond en probeerde toen nog als ultieme redding die necrofiel grap. Zag dat toen toevallig live en zat met kromme tenen te kijken.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Misschien iets over de schreef. Maar ik ben allang blij dat er uberhaupt iemand is die durft om tegen deze huppelkut in te gaan. Al moet ik zeggen dat ik wel van groffe humor houd.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

(afbeelding)

eltorro

• 900 messages
  • 3059 votes

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

wahahaha,

ik had mn geld op die gekleurde gezet

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Hij is fijn!

ibendb

• 5038 messages
  • 3225 votes

Lip-sync van Party in the USA door Miley Cyrus ( )

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Hahahahahaha, ze kan sowieso beter stoppen met zingen en acteren en gewoon gelijk een sextape maken of in de Playboy gaan staan. Wat een pokkeherrie zeg.

ibendb

• 5038 messages
  • 3225 votes

Hier iets gelijkaardigs. Een liedje waar je een Nederlandse tekst in vind. In Nederland wel bekend als Mama Appelsap.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3235 votes

ibendb wrote:

(embed)

Ja, zo iemand wordt duidelijk enkel beroemd omdat ze een leuk koppie en 2 grote tieten heeft :S

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Elineloves wrote:

Vind het sowieso geen leuke of sympathieke vent.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

ibendb wrote:

(embed)

Hier iets gelijkaardigs. Een liedje waar je een Nederlandse tekst in vind. In Nederland wel bekend als Mama Appelsap.

Zijn duidelijk wel betere versies dan deze(tik maar Benny Lava in).

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

ibendb wrote:

(embed)

Ziet er erg goed uit hier! alleen ehhh was ze nou an het zingen?? Ze probeert wel echt erbij te horen met die uitspraken als smoking the right stuff en haar manier van bewegen al was het een beetje over de top.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

(afbeelding)

ibendb

• 5038 messages
  • 3225 votes

maxroelofs wrote:

(quote)

Ziet er erg goed uit hier! alleen ehhh was ze nou an het zingen?? Ze probeert wel echt erbij te horen met die uitspraken als smoking the right stuff en haar manier van bewegen al was het een beetje over de top.

Neen, dit is eigenlijk een dub van het originele liedje: Party in The USA. Men heeft het clipje ervan genomen, en dan gedubt met een zelfgemaakt lied.

Origineel:

Dub:

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

(embed)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2538 votes

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Waar ben ik ook alweer!??

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

wow meesterlijk gemaak die bw +hp!!

ibendb

• 5038 messages
  • 3225 votes

Hannibal wrote:

Waar ben ik ook alweer!??

(embed)

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

FillumGek wrote:

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.