• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Met welke mobiel loop jij op zak?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Minotaures wrote:

Als een Samsung S3 in aanraking komt met water, is dat dan ernstig?

De mijne is gevallen in water, maar heb het snel uitgehaald en gedroogd, maar ik kon eerst niet met de touchscreen, dan wel, en nu weer niet.. daarnaast doet t menuknop het niet samen met de 2 andere links- en rechtsonder.

Die van mijn vriendin is een half jaar geleden in een put gevallen (in het water). Je moet hem zo snel mogelijk uit het water halen, accu eruit halen en in een bak rijst leggen. De volgende dag in elkaar gezet en hij werkt alweer een half jaar zonder problemen. Dit betrof een HTC Desire maar wellicht werkt het ook voor een S3.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

heb het een half dag op rijst gezet, tot zover doet die het gelukkig.. condens van 't camera is ook verdwenen.. gelukkig heb ik dat ding voor val- en waterschade verzekerd, die laat ik ook lekker lopen..

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Welke navigate app is zowat de beste op een Android toestel? Sygic kreeg ik een zwart scherm en bij Google Maps Navigatie blijft hij zoeken naar GPS en doet hij dus eigenlijk bitter weinig. Heb hem nog niet eerder nodig gehad maar begon er wat mee te spelen en kwam tot de conclusie dat er niet echt veel werkte Liefst ook wel free trouwens.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Metalfist: geen app maar m.here.com wordt doorgaans aanzien als een kwalitatiever mapsysteem dan Google Maps (en volgens mij kan je gewoon sites op je homescreen van Android pinnen?).

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Aha, dat ziet er ook wel interessant uit. Thanx!

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Metalfist wrote:

Welke navigate app is zowat de beste op een Android toestel? Sygic kreeg ik een zwart scherm en bij Google Maps Navigatie blijft hij zoeken naar GPS en doet hij dus eigenlijk bitter weinig. Heb hem nog niet eerder nodig gehad maar begon er wat mee te spelen en kwam tot de conclusie dat er niet echt veel werkte Liefst ook wel free trouwens.

Google Navigatie werkt bij mij perfect! Heb je je GPS instellingen juist, GPS-satellieten logischerwijs aangevinkt maar ook Wi-Fi en mobiele netwerklocatie aangevinkt?

Je locatie wordt op deze manier ook via data gezocht, dit leidt tot een snellere GPS-fix.

Verder ken ik inderdaad nog Sygic, maar geen ervaring mee.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jeps, de drie vinkjes staan aangeduid

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Vind sygic toch wel veruit de fijnste eigenlijk.. zwart scherm??

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bij het opstarten krijg ik gewoon een zwart vlak te zien ter grootte van mijn scherm. Ik kan de app wel terug afsluiten maar daar stopt het dan ook, kan er voor de rest niets mee.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Misschien heb je een testversie. Hij is niet gratis he.

Ik heb een gekraakte versie.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Aha, het was inderdaad een gratis versie dus het zal daar wel aan liggen. Ach, met de link van Onderhond ben ik ook alweer een stuk verder.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sygic .

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Wat fotos genomen met m'n Lumia 920, erg blij met de kwaliteit:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Nog een weekje en dan loop ik rond met mijn Samsung Galaxy 4! Gloedjepoepienieuw, 15 euro minder per maand.....helemaal goed!

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Niks nog een week......kreeg hem vandaag al binnen. Mooi apparaatje hoor!

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Onderhond wrote:

Wat fotos genomen met m'n Lumia 920, erg blij met de kwaliteit:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik heb vandaag het broertje daarvan gekocht, de 620. Alleen ik vraag mij af hoe je de boel moet synchroniseren? met Zune? tis allemaal ff wennen met Windows 8

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

In De Site > Algemeen > mobiele website:

Net maar ff online de Huewei Ascend w1 Windows Phone 8 besteld. Mijn Nokia Loempia 620 is gecrasht van het weekend. En ik had hem net 2 weken. De Huewei is een goede vervanger vind ik persoonlijk. Minpunten is het intern geheugen en geen gratis Offline Navigatie meer. Maar ja, shit happens... Hopelijk is hij binnen een dag of 2 á 3 binnen;

(afbeelding)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Geen soft reset geprobeerd? Op het werk bij ons heeft er ook iemand een 620, is ook al vastgelopen maar een soft reset doet het meestal goed dan.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Heb ik al geprobeerd en ook een hard reset mocht niet baten. Ook heb ik er geen garantie bij . Battery pull werkt ook niet. Ik had hem 2 dagen op de lader gelaten en ineens zwart beeld. De gok is nu of het aan de batterij ligt, of gewoon inwendig aan het toestel zelf.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Hoe bedoel je geen garantie? Je mag er toch vanuit gaan dat een telefoon langer mee gaat als 2 weken.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik ga gewoon terug naar de winkel waar ik hem vandaan heb, kijken wat zij er aan kunnen doen. Maar als ik de reparatie kosten zelf moet betalen, en geen vervangende telefoon krijg, dan is het voor mij klaar. Ik kan nu geen stappen ondernemen, wachten na Pinksteren. Als hij wel te repareren valt en ze gaan niet moeilijk doen, zit ik straks met 2 Windows Phones. Een dan maar een als reserve. Want de Huawei is al bestelt. Misschien iets te impulsief geweest met bestellen, maar ik kan het lijden.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Na een ellendig lange periode van wachten is het eindelijk zover, dan komt mijn Note 3 binnen die ik in de pre-order heb besteld. Het beest der beesten, een telefoon die alle anderen zal verslinden

(afbeelding)

(afbeelding)

Wanneer ik hem binnen heb zal ik mijn ervaringen met het toestel delen.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Wat is dat met al die dingen tegenwoordig?

Wat is er mis met een gewone GSM?

MRDammann

• 661 messages
  • 3560 votes

Ik ben ongeveer de enige in mijn leeftijdsgroep die niet de hele tijd op zijn telefoon kijkt. Alleen om te sms-en te bellen. Ik vind het zelf heerlijk om even niet op internet te hoeven zijn, gewoon even rust.

Qua naam weet ik alleen dat ik een Samsung heb, wat voor versie interesseert me niet, ik ben er bereikbaar mee en dat is het enige wat telt, wat mij betreft.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

MRDammann wrote:

Ik ben ongeveer de enige in mijn leeftijdsgroep die niet de hele tijd op zijn telefoon kijkt. Alleen om te sms-en te bellen. Ik vind het zelf heerlijk om even niet op internet te hoeven zijn, gewoon even rust.

Qua naam weet ik alleen dat ik een Samsung heb, wat voor versie interesseert me niet, ik ben er bereikbaar mee en dat is het enige wat telt, wat mij betreft.

Eens. Vriend van me heeft ook geen ding waar je meer mee kan dan bellen en sms'en. Maar goed, die is tot aanvoerder gekozen van zijn voetbalteam, maar als enige niet in de groepsapp, dus wat er allemaal wordt afgesproken weet hij niet. Je wordt nog een sociale paria zo. Schande eigenlijk, maar goed.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik heb zulke:

Meer moet dat eigenlijk niet zijn.

(afbeelding)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Totdat je zo'n ding in handen hebt.

Ik heb zelf ook jaren met zulke GSMs rondgelopen totdat ik aan mijn stage in hogeschool begon. Ondertussen afgestudeerd, volop aan het solliciteren en geloof me dan is zo'n ding enorm handig. Een voorbeeld: mijn CV was kwijt geraakt in de mail naar het bedrijf toe. Ik kom aan op het gesprek en het eerste wat ze me vragen of ik de CV (die in mijn dropbox folder staat) even terug kan doorsturen. Ook makkelijk voor gewoon dagelijks gebruik trouwens. Stond daarstraks in de winkel met 2 DVDs van Jet Li in mijn handen. Ik had mijn twijfels of het Chinese of Amerikaanse producties waren. Eventjes naar MM gekomen en het antwoord was er.

Je kunt wel degelijk perfect functioneren zonder maar zo'n smartphone is een typisch geval van iets dat je niet nodig lijkt te hebben totdat je het effectief veelvuldig gebruikt en dan kun je het niet missen.

Al gaat het er wel over hoeveel mensen tijdens uitgaan of een ander sociaal event op dat scherm zitten te koekeloeren maar dat is een ander verhaal.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Ik heb precies hetzelfde gehad bij een sollicitatie waarbij ik mijn CV meteen door kon mailen.

Het is eigenlijk vooral handig als je een nieuwsjunkie bent zoals ik. Voetbal, nieuws en films constant binnen handbereik. Eigenlijk is het totaal onnodig en word je er wel een telefoonzombie van maar wel handig in de bus, wc en trein.

Whatsapp is ook een gigantische meerwaarde natuurlijk.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Voor al die smartphone haters, een maatje van mij gaat dit misschien wel ontwikkelen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.