- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Met welke mobiel loop jij op zak?
Met welke mobiel loop jij op zak?
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Jordy zei:Ja die heb ik inderdaad altijd bij me. Als ik iemand even snel iets wil laten zien maak ik een foto, rij ik naar huis, sluit ik het toestel aan op m'n PC, en stuur ik een foto van een paar MB naar een emailadres, zodat die persoon dezelfde avond nog het plaatje kan zien! een stuk beter dan klik, MMS, verzenden

Ringtones thuis vind ik leuk en ook handig (soms hoor je hem niet trillen), maar in openbare gelegenheden kan het irritant zijn. Maar bij een leuke ringtone vind ik het wel weer geinig, ook om te zien wat voor persoon bij welke ringtone hoort... 
Onderhond
-
- 87585 messages
- 12834 votes
Voorbeelden ? "Mama, moet ik deze pot choco meenemen" 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Die van mij trilt alleen, en zelfs dat maakt soms te veel herrie naar mijn mening (tijdens colleges bv.)
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Het Trillen van mijn telefoon is voor mij ook idd genoeg
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ringtones zijn m.i. sowieso aandachtrekkerige onzin
Tja, eigenlijk wel. Vooral hoe mensen ermee omgaan weet bij mij flink wat irritaties op te wekken. Ik heb laatst alle beltonen van mijn telefoon langsgelopen en er zat geen enkele vaste toon in, vrij suf niet? Trilfunktie laat ik maar achterwege. Ik weet nog goed hoe ik me de tyfus schrok in de klas, toen hij plotseling afging.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik heb een of ander oud ding van de KPN, ik weet niet eens wat voor merk het is, maar hij doet het wel. Ik gebruik hem niet zoveel, maar af en toe (op festivals oid) is ie wel handig als SMS-unit.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Heb een Nokia 3510i al een tijd, zeker al anderhalf jaar.. werkt nog prima, batt gaat dikke week mee, verder niet veel extra poespas, dus.. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Neemt de levensduur van een mobiele telefoon af als je hem 24/7 aan laat staan? Domme vraag wellicht, maar op technisch gebied ben ik nogal paranoïde.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
N-Gage, maar ga binnen kort N90 kopen met carl Zeis lens en 2 meapixel camera
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Neemt de levensduur van een mobiele telefoon af als je hem 24/7 aan laat staan? Domme vraag wellicht, maar op technisch gebied ben ik nogal paranoïde.
Ik denk een jaar of drie voordat de accu 'op is', dus dat je 'm om de dag of zelfs iedere dag op moet laden. Misschien zijn de telefoons van nu beter op dat gebied. Mijn telefoon is dik anderhalf jaar oud en ik kan er nog steeds een week mee doen zonder op te laden, mits ik niet te veel bel..
Don Chorizo
-
- 688 messages
- 5742 votes
Ik heb een Nokia 6610i. Leuk, klein toestel. Je kunt er foto's mee maken, maar dat doe je alleen als je hem net hebt
Ik gebruik hem alleen voor bellen en sms-en en maak veel gebruik van de agenda. Dat ie kan trillen vind ik ook heel belangrijk.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Heb inmiddels een Nokia 6230i gekocht.
Niet de goedkoopste maar ook niet superduur, het meest voordeligst als je een telefoon wil hebben waar de meeste dingen opzitten, zoals Mp-3 FM radio camera en bluetooth.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ga als mijn abbo verlopen is van mijn oude S.Ericson T610 gelijk een nieuwe tel halen .. ja 2 jaar is lang ..
.
Eentje met Tom-Tom lijkt me wel vet
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik heb dezelfde gehad. Eerst ging een van de toetsen na vijf maanden kapot, en vervolgens is het hele ding gecrasht toen ie in mijn zak zat tijdens een botsautorit... Maar ik was er toch al niet tevreden over, dus het maakte me niet zoveel uit 
Je kan overigens met deze ook ringtones bestellen bij verschillende beltoonproviders
T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes
Sinds kort heb ik een Motorola V3 'Razor' 
Laat alle klachten maar horen 
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes

Vooral in het begin leuk, spelletjes enzo, nu gebruik ik hem enkel nog als MP3 speler en... telefoon. 
Ik ga voor één van de opvolgers, die komt in de herfst uit. Compacter, en met BT, UMTS, WiFi, de hele meuk.
Webby
-
- 861 messages
- 846 votes
(afbeelding)
Idem! simpel, maar zeer degelijk! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik koop nooit een telefoon maar ik neem steeds een abonnement inclusief telefoon. Dan zoek ik voor mij de beste/fijnste telefoon uit. Ik heb wel gemerkt dat die telefoontjes niet gemaakt zijn om lang te gebruiken, dus een éénjarig abonnement is lang genoeg. Zo heb ik steeds weer een gratis nieuwe telefoon voordat mijn oude echt stuk is. Ik heb trouwens een Sony-Ericsson T610, eentje die je erg veel ziet omdat hij overal gratis bij zat een tijd geleden. 
Ik heb overigens alleen maar een mobiele telefoon en geen vaste aansluiting. Dit omdat het toch wel erg duur is om een vaste aansluiting te hebben als je alleen woont, en ik heel onregelmatig thuis ben. Bovendien bel ik niet zo veel (ik gebruik mijn telefoon bijna meer voor de klok die er op zit, als ik weg ben, dan voor het bellen), ik ben vooral veel bereikbaar via het internet, wat als ik thuis ben vrijwel altijd aan staat.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Als je om het jaar je telefoon vervangt, neem ik aan dat je je nummer behoudt? (anders zo'n gedoe)
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Niet altijd, soms kan het niet omdat je het ruim op tijd moet regelen en ik dat niet altijd doe. Maar wat gedoe betreft valt het best mee, één mailtje naar al je vrienden/kennissen/werk en dergelijke sturen en het is geregeld. Wat ik ook doe is mijn voicemail van mijn oude nummer inspreken met het bericht dat ik een nieuw nummer heb en welk nummer dat is, verder is het niet mijn zorg. Tot nu toe is het altijd goed verlopen in ieder geval. 
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Zo heb ik steeds weer een gratis nieuwe telefoon voordat mijn oude echt stuk is.
Niet echt gratis natuurlijk...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik koop in ieder geval nooit een telefoon, dus vind ik dat gratis. De kosten die ik nu betaal zou ik ook hebben als ik een telefoon zou kopen, alleen nu scheelt het me tientallen, zo niet meer dan honderd(en) euro, die ik anders aan een/deze telefoon zou moeten uitgeven. Bovendien ben ik maandelijks, al met al, goedkoper uit dan met een vaste telefoon.
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
(ik gebruik mijn telefoon bijna meer voor de klok die er op zit, als ik weg ben, dan voor het bellen)
Haha, heb precies hetzelfde. Ik heb niet eens een horloge 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes

Dit is mijn telefoon, de Nokia 6100..
Gewoon de standard dingen op een mobiel waarom je hem ook gebruikt, geen onnodige mp3 spelers, fm radio, camera enzo...
Totaal zinloos dat prul, ik wil een mobiel hebben waarmee ik kan sms'en en bellen, die heb ik nu ook 
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Ik koop in ieder geval nooit een telefoon,
Je krijgt een telefoon, die je vervolgens in twaalf termijnen afbetaalt (verstopt in je abo).
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Toch ben ik niet duurder uit dan als ik een aonnement zou nemen waar ik een telefoon bij moet kopen. Sterker nog ik kom nog steeds tientallen, zo niet een paar honderd euro goedkoper uit. Als ik mijn telefoon inderdaad zou betalen in twaalf termijnen, dan betaal ik vrijwel geen abonnementskosten. Sterker nog, als ik zo wat op internet rondkijk blijkt dat ik vaak meer zou betalen voor de telefoon als ik hem los zou kopen dan wat ik totaal aan kosten per jaar heb. Mijn abonnementskosten worden ook flink gecompenseerd met gratis belminuten en SMS'jes. Dit is uiteindelijk echt de goedkoopste oplossing, mij hoor je dus niet klagen.