- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
maar Harm is verder ook totaal niet grappig.
Nou, dan zit ie in het juiste programma. Als er IETS het gemiddelde niveau van de Nederlandse humor omlaag haalt dat is het wel "Dit was het nieuws". 
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
omlaag haalt? Zeker nog nooit De TV-Kantine gezien...
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Is juist het enige Nederlandstalige programma op de tv, samen met VI, waar ik om kan lachen eigenlijk. Dan vraag ik me toch af welke programma's het gemiddelde niveau van de Nederlandse humor omhoog stuwen?
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Daar ben ik ook wel benieuwd naar Hannibal. DWHN vind ik vaak wel geestig juist, lekkere harde grappen. Al is het wel minder geworden sinds het op RTL 4 wordt uitgezonden, voor mijn gevoel.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
omlaag haalt? Zeker nog nooit De TV-Kantine gezien...
Ooit wel een stukje, ook vreselijk inderdaad...
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Is juist het enige Nederlandstalige programma op de tv, samen met VI, waar ik om kan lachen eigenlijk. Dan vraag ik me toch af welke programma's het gemiddelde niveau van de Nederlandse humor omhoog stuwen?
Ik kan er dus niet om lachen. Vooral die zogenaamde "nieuwsitems" die worden gevolgd door een foto... echt zo bedroevend flauw.... YouTube - Dit Was Het Nieuws - Het einde (4 juni 2011) 
Van Kooten en de Bie en Jiskefet zijn programma's waar ik wel om kan lachen. Ouwe koeien, ja ik weet het. Niets maar dan ook niets op de Nederlandse tv heeft ooit dit niveau kunnen evenaren.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Programma's die het niveau omlaag halen zijn eerder wantoestanden als de Vliegende Hollander, waar zo'n beetje heel dit topic weer komt opdraven om zich weer compleet voor schut te zetten
patty brard 
Ayres
-
- 259 messages
- 811 votes
Mijn ogen en oren verschrompelen als
1) Prem bij de dwdd zit. Die man heeft de ballen verstand van alles, maar denkt dat hij een iq heeft van 1500. Vooral de combinatie Prem en politiek is niet om aan te horen.en dan zap ik weg en dan te laat weer terug voor een onderdeel dat ik nou net wel wilde zien. Bloedirritant.
2) Jan Mulder tafelheer is. Vroeger ging het nog, maar sinds een tijd lijkt hij constant last te hebben van pms. Zo vervelend. Bah. Naar mannetje.
Dat waren mijn frustraties.
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Je kunt het niet met hem eens zijn (ik vaak ook niet), maar dom is Prem alleszins niet.
Ayres
-
- 259 messages
- 811 votes
Zo komt hij wel op mij over. Als hij slim was, zou hij toch geen onzin schreeuwen?
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
Daar is helemaal niks mis mee imo. Integendeel.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Op dit moment Ali B, ik word schijtziek van die reclames. Super irritant! 
MRDammann
-
- 661 messages
- 3560 votes
Nee, Claudia de Breij. Vooral als ze irritant gaat lachen na een filmpje van de TV draait door. Heel irritant.
Ik kies zelf wel of ik iets leuk vind of niet.
Ayres
-
- 259 messages
- 811 votes
Ja, die vind ik ook heel irritant. Vooral op de radio! Meest verschrikkelijke radioprogramma ooit. Als zij er op is luister ik nog liever naar niks.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vind ik eigenlijk best een leuke vrouw, ze komt over als of ze gewoon lekker zich zelf is gebleven. 
Dat lachje is me nog niet zo opgevallen, ik ga der eens op letten. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4514 votes
Nee, Claudia de Breij. Vooral als ze irritant gaat lachen na een filmpje van de TV draait door.
Lachen? Hinniken! Net als die andere vrouw (allotchoon, ken de naam even niet), ook al zo irritant.)
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Hans Kraay Jr. is echt een ontzettende kneus. Maar dan ook echt ontzettend.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Prem, Prem, Prem, Prem en nog eens Prem.
Waarom bestaat deze man nog steeds?
Prematologen vinden onderwerp waarover Prem geen mening heeft | De Speld
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Waar haalt die man het eigenlijk vandaan dat Sinterklaas, of eigenlijk Sint-Nicolaas een Turk zou zijn? Zijn Martin Scorsese en Woody Allen dan ook Indianen of..? of Nederlanders, net hoe je 't bekijkt.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Sinterklaas komt uit Myra en dat ligt in het huidige Turkije. Eigenlijk was hij een Romein of een Griek.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Precies, dus het heeft niks met de Turkse staat, nationaliteit of etniciteit te maken.
Ayres
-
- 259 messages
- 811 votes
Dat vraag ik mij ook heel vaak af. Zonder hem zou de wereld een stuk mooier, rustiger en minder lawaaierig zijn.
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
1 van de weinigen waarvoor ik nog wel eens TV wil aanzetten.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Ik ben het lang niet altijd met hem eens, zeker in deze discussie over sinterklaas niet.
Maar toch.. Prem 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Prem is niet om uit te staan. En vast eerder genoemd, maar Linda de Mol, gaaaaaaaaap
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Kwalbert Verlinde en Onnozele Hoes.
Zelf jarenlang mensen door de zeik halen en als je dan 'n keer gewoon voor de gein 'burgemeestersvrouw' wordt genoemd (Maarten Spanjer, Youp van 't Hek) meteen op je tenen getrapt zijn.
En dan dat gespeeld treurige gezicht van 'm als er weer is een BN-er is overleden, en die misselijkmakende plaaggeestlach van 'm, ik heb een kat, die springt spontaan in de gordijene als ze hem hoort lachen, en die lelijke degelijke C&A bloesjes van 'm, en dat enge kruisje dat altijd om z'n nek hangt, wat wil hij daarnou weer mee zeggen? Ik ben een goed christelijk mens? Kwalbert is niet goed, hij is gemeen, vals en slecht, Satan, Beelzebub...
Zo, dat is er uit!
Ik vind dit een leuk topic 
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4514 votes
Ach Onno, die zelf met 'u' aangesproken wil worden en zijn persoon tutoyeert om aan te geven dat hij de baas is. Ook noemde hij een lunch van door de € 200 bescheiden. Tja.
Kwalbert is zo mogelijk nog erger. Alles wat NPO is, kraakt hij af. Wat is dat toch?
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes

Met 'u'?
De 'u' van kutmusicals zeker?